![]() |
|
|||||||
![]() |
| Share | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#16 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2011
Operatör: Halebop Telefon: Sony Ericsson Pro Tack: 1
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#17 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: jun 2010
Operatör: Telenor Telefon: Sony Ericsson Pro ROM: Orginal Tack: 10
Tackad 34 ggr i 32 inlägg
|
Tror jag läst att ICS själv upptäcker närvaron av hårdvaroknappar och då stänger av de mjukvarobaserade. Nån får gärna bekräfta :-)
Sent from my MK16i using Tapatalk |
|
|
|
|
|
#18 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: cMIUI SiyahKernel S2-Senaste hela tiden . BVLP7 Tema: MIUI 4 Launcher: NOVA Tack: 7
Tackad 5 ggr i 5 inlägg
|
Ja något så enkelt är det, eller så görs den i två olika versioner. Men det är nog inget vi behöver vara oroliga över. När SE släpper den så har dom ju anpassat den till deras olika lurar.
Det kommer att bli kanon ![]() Sent from my MK16i using Tapatalk
|
|
|
#19 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2011
Operatör: Halebop Telefon: Sony Ericsson Pro Tack: 1
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Vill fan ha 4.0 nu jag det ser så snyggt ut. Sen att lägga in ett snyggt OS i en redan snygg enhet gör ju allt så jävla snyggt
|
|
|
|
|
|
#20 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: okt 2010
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia V Tack: 16
Tackad 5 ggr i 5 inlägg
|
Inget nytt om när uppdateringen kan tänkas att komma`?
|
|
|
|
|
|
#21 - (Permalink) |
|
Professional Droid
Reg.datum: mar 2011
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia Z ROM: Stock i väntan på något roligt Launcher: Självklart Tack: 15
Tackad 410 ggr i 321 inlägg
|
Arc S, Ray och Neo V får den i Mars/April och alla andra telefoner som släpptes under 2011 får den i April/Maj. Finns info om det på SEs produktblog om du orkar/vill läsa mer.
|
|
|
#22 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Tackad 5 ggr i 5 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#23 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Ericsson Pro ROM: CM10, FXP133 Tablet: CM10 av Kallt_kaffe Tack: 19
Tackad 10 ggr i 9 inlägg
|
Hej allesammans!
Jag tycker att det börjar dra ihop sig till att vi Pro-användare antingen får en ordentligt fungerande CM7 eller en alpha av CM9/SonyEricsson ICS som fungerar på Pro. Känner mig väldigt utanför =/ Tillomed min gamla HTC Hero har en halvdant fungerande ICS! |
|
|
|
|
|
#24 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Operatör: Halebop Telefon: Samsung Galaxy Note II Tablet: gt-n8000g Tack: 33
Tackad 10 ggr i 9 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Ericsson Pro ROM: CM10, FXP133 Tablet: CM10 av Kallt_kaffe Tack: 19
Tackad 10 ggr i 9 inlägg
|
Citat:
Nu ser man en gång per 2-3 veckor en uppdatering för Arc eller Neo på sin höjd =/ Känner mig bortglömd som Pro-ägare
|
|
|
|
|
|
|
#26 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Tackad 10 ggr i 9 inlägg
|
Som jag har skrivit i en ny tråd så fungerar CM9 på Xperia Pro tillfredsställande nu
För mig är det Mobil-data trafik(Tele2) samt Tangentbordet som inte fungerar som det ska.Det är Uk tgt-bord samt att de "blå" knapparna inte fungerar. Uppdatering ska ske cirka en gång per vecka enl. FXP-teamet så jag hoppas att det är löst till nästa version!
|
|
|
|
|
|
#27 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jan 2012
Tack: 3
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Vad är senaste nyheten om release date för ICS till Xperia Pro eller åtminstone Sonys smartphones? Jag läste tidigast mars men även april/maj.
|
|
|
|
|
|
#28 - (Permalink) | |
|
Professional Droid
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia Z ROM: Stock i väntan på något roligt Launcher: Självklart Tack: 15
Tackad 410 ggr i 321 inlägg
|
Citat:
Finns att läsa ÖVERALLT så du hade lätt kunnat hitta alla info själv. Sent from my SE Xperia arc using Tapatalk
|
|
|
|
#29 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Tackad 5 ggr i 5 inlägg
|
Tycker det börjar bli dags snart...
|
|
|
|
|
|
#30 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: maj 2010
Tack: 25
Tackad 122 ggr i 100 inlägg
|
Tidigast om tre veckor enligt http://blogs.sonymobile.com/products...a-smartphones/.
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|