![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: aug 2011
Tack: 2
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Jag är bra sugen på att köpa en SIII men om Samsung väljer att släppa en uppföljare till Note blir det den. Men när kan den bli aktuell, när släppte de Note förra året? September? |
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: maj 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy Note ROM: Original 4.0.4 Tack: 0
Tackad 14 ggr i 13 inlägg
|
Det lär nog komma en Note 2, men vi lär ju knappast se den förrens i slutet av året/i början av nästa år som tidigast. Själv bryr jag mig inte ens, jag är så grymt nöjd med min Note
|
|
|
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: mar 2012
Tack: 4
Tackad 8 ggr i 7 inlägg
|
Håller med föregående talare. Note är fan bästa luren jag haft. Drar en del juice med det jag håller på med. Men riktigt trevlig lur. Skärmen är riktigt fin
Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#4 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: nov 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy Note ROM: JB 4.1.2 Tablet: Samsung Galaxy Tab 7 Tack: 82
Tackad 43 ggr i 39 inlägg
|
Håller med båda föregående talare.
Bättre mobil kan jag inte tänka mig. Kommer då aldrig gå tillbaka till baby mobilerna.... började faktiskt med mobil 1998 och det var en Nokia (som jag har kvar som museiföremål) som var lika stor som en cigarettlimpa om man räknar med antennen.
Nuvarande mobiler: Samsung Ativ S (och Samsung Galaxy Note i reserv) ![]() Tidigare mobiler: ett flertal Nokia åren 1987-2007, sedan Nokia E61, Nokia E71, Nokia N97, Nokia N900, Samsung Galaxy Tab 7 |
|
|
|
|
|
#5 - (Permalink) | |
|
Android
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Halebop Telefon: Samsung Galaxy Note II LTE Launcher: Apex Tack: 141
Tackad 428 ggr i 343 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
#6 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tack: 2
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Men när släpptes Note förra året? September, November?
|
|
|
|
|
|
#7 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: dec 2009
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S IV ROM: Stock Launcher: Nova Tablet: the new iPad Tack: 34
Tackad 97 ggr i 68 inlägg
|
Tror jag fick min tysk import i oktober om jag inte minns helt fel och då hade den redan funnits några veckor
Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#8 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Cm9 Launcher: Launcher 7 Tablet: iPad 2 Tack: 33
Tackad 103 ggr i 97 inlägg
|
När presenterade dom note? Sugen på note men tycker inte om pentile
From my I9100 it is sent |
|
|
|
|
|
#9 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: jul 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S IV Tablet: S3, SGNote, S1 ZTE Light Tack: 8
Tackad 28 ggr i 24 inlägg
|
Citat:
Den började säljas i sverige nov 2011 och vi kan väl förvänta oss en uppföljare i butikerna i vinter till jul.. |
|
|
|
|
|
|
#10 - (Permalink) | |
|
Senior Droid
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Cm9 Launcher: Launcher 7 Tablet: iPad 2 Tack: 33
|
Citat:
Frågan var också när den presenterades inte när den såldes From my I9100 it is sent |
|
|
|
|
|
|
#11 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: nov 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy Note ROM: JB 4.1.2 Tablet: Samsung Galaxy Tab 7 Tack: 82
Tackad 43 ggr i 39 inlägg
|
Googla på nätet då.......
Nuvarande mobiler: Samsung Ativ S (och Samsung Galaxy Note i reserv) ![]() Tidigare mobiler: ett flertal Nokia åren 1987-2007, sedan Nokia E61, Nokia E71, Nokia N97, Nokia N900, Samsung Galaxy Tab 7 |
|
|
|
|
|
#12 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Operatör: Tre Telefon: Google Nexus 4 ROM: Jelly Bean 4.2.1 Tack: 14
Tackad 20 ggr i 19 inlägg
|
Kommer det en Galaxy Note 2 är jag helt klart intresserad
Google Nexus 4 Samsung Galaxy Note II ,Samsung Galaxy SIII, Htc One X, Samsung Galaxy Note, Htc Sensation XL, Samsung Galaxy SII, Apple iPhone 4, Htc Desire HD Asus Eee Pad Transformer + docka, Ipad 2 16gb wifi, Nexus 7, Asus Transformer Tf300t |
|
|
|
|
|
#13 - (Permalink) |
|
Senior Droid
|
Den blev alltså presenterad runt september så då är det inte allt för lång tid kvar innan vi vet lite mer om tvåan (förhoppningsvis).
Jag skulle vilja se en lika stor skärm med samma upplösning men med rgb-matris och lte. Sen får det ju gärna vara lite större batteri men har förstått att det är ganska bra batteritid ändå. From my I9100 it is sent |
|
|
|
|
|
#14 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: jun 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy Note ROM: Original Launcher: Nova Tablet: Nexus 7, iPad,iPad 3 Tack: 133
Tackad 41 ggr i 29 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#15 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: feb 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy Note Tack: 3
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Galaxy Note introducerades på IFA mässan i Berlin 1:a sep 2011 och släpptes i Tyskland i början på oktober. Jag köpte min egen den 29/10 på Mediamarkt i Köln och är grymt nöjd hittils! Särskilt som jag fick ICS igår
![]() Jag ska till IFA igen i slutet på augusti och hoppas få se Note 2 och eventuella uppföljare till Tab 8.9 och 10.1! |
|
|
|
| Följande medlem säger tack till Teknohead för det här inlägget: |
![]() |
| Taggar |
| galaxy note 2 |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|