![]() |
|
|||||||
![]() |
| Share | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#31 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: mar 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Orginal + root Tablet: ZTE Light [KK~CM7] Tack: 21
Tackad 9 ggr i 9 inlägg
|
Citat:
Var brorsan som skulle ha andra X:et men jag har sagt till han att göra en egen beställning så jag behöver inte höra av mig ang det, men tack så mkt för hjälpen. STOR eloge till CDON som är aktiva i forum som detta! "Thumbs Up!!" Edit: Order lagd på en "Kul Vit" (Marble White) "Shut up and take my money!" ![]() Edit2: Damn, måste ju bara fråga när ni ändå hänger i tråden. Någon info om när/om 32GB versionen dyker upp? Skulle ju helst vilja ha den, men orkar inte vänta länge.. Senast redigerad av iNDePeNDeNt den 2012-05-09 klockan 19:37. |
|
|
|
|
|
|
#32 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2012
Tack: 0
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Citat:
Sida 1, inlägg nr.3 "Inget nytt, tyvärr. Verkar som om dessa inte kommer att lanseras i Sverige, jag har dock inte fått detta bekräftat av Samsung så ta det för vad det är. Mvh CDON Crew" |
|
|
|
|
|
|
#33 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: mar 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Orginal + root Tablet: ZTE Light [KK~CM7] Tack: 21
Tackad 9 ggr i 9 inlägg
|
True jeppe, har oxå läst det, men mkt kan ändras på 24h. Skulle ha tillagt "Någon NY info..." Vilken miss!
|
|
|
|
|
|
#34 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: CyanogenMod 10.1 Launcher: Buzz Launcher Tack: 31
Tackad 31 ggr i 22 inlägg
|
Fan, det kliar i beställningsfingret, får se hur det ligger till på pengafronten lite senare eftersom man köpte en ny TV förra veckan
|
|
|
|
|
|
#35 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Telia Telefon: Google Galaxy Nexus Tack: 4
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Kommer ni skickas ut telefonerna så att man HAR dem i handen den 29:e?
|
|
|
|
|
|
#36 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: jan 2010
Operatör: Telenor Telefon: Google Nexus 4 ROM: CM10.1 nightly Tack: 28
Tackad 31 ggr i 27 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#37 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Telia Telefon: HTC One ROM: STD Tack: 4
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Såja då var det beställt här med :-)
|
|
|
|
|
|
#38 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jun 2010
Operatör: Telenor Telefon: Google Nexus 4 Tack: 3
Tackad 7 ggr i 6 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#39 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Original Tablet: Nook Color och iPad 16GB Tack: 7
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Är det något strul på CDON nu, eller är det hos mig? Har försökt från flera browsers, men får bara tillbaka:
Tyvärr inträffade ett tekniskt fel Ni kan försöka att uppdatera sidan. Om felet kvarstår är ni välkomna att försöka igen senare. Felet har blivit rapporterat och kommer att åtgärdas så fort som möjligt. Vänligen CDON.COM |
|
|
|
|
|
#40 - (Permalink) | ||
Verifierat kontoReg.datum: maj 2011
Tack: 4
Tackad 441 ggr i 110 inlägg
|
Citat:
Det är åtgärdat, dock glömde jag svara på ditt PM ![]() Du har fått ett svar nu ![]() Citat:
Jag har kontrollerat det hela med vår IT avdelning och de kan inte hitta något fel på sajten. Har du provat att komma in på sajten via en alternativ uppkoppling till exempel din mobil? Mvh CDON Crew
|
|
| Följande medlem säger tack till CDON.COM för det här inlägget: |
|
|
#41 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Original Tablet: Nook Color och iPad 16GB Tack: 7
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Citat:
Jag var lite otydlig. Jag kommer in på sajten, det är på själva "Checkouten/Slutför köp", som jag får felmeddelandet. Har testat från mobilen nu, men samma sak. Valen jag gör, förutom mob är: • Telenor Förlängning 24 mån • Telenor Pott 199:- • Förhöjd avgift 150:- |
|
|
|
|
|
|
#42 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Reg.datum: nov 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy Note ROM: JB 4.1.2 Tablet: Samsung Galaxy Tab 7 Tack: 82
Tackad 43 ggr i 39 inlägg
|
Citat:
Nuvarande mobiler: Samsung Ativ S (och Samsung Galaxy Note i reserv) ![]() Tidigare mobiler: ett flertal Nokia åren 1987-2007, sedan Nokia E61, Nokia E71, Nokia N97, Nokia N900, Samsung Galaxy Tab 7 |
|
|
|
|
|
|
#43 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#44 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: jun 2010
Operatör: Telenor Telefon: Google Nexus 4 Tack: 3
Tackad 7 ggr i 6 inlägg
|
Citat:
Men de syns fortfarande ingen skillnad på summan |
|
|
|
|
|
|
#45 - (Permalink) | ||
Verifierat kontoReg.datum: maj 2011
Tack: 4
Tackad 441 ggr i 110 inlägg
|
Citat:
Citat:
Vår it avdelning är på problemet och det går för tillfället inte att köpa telefon med abonnemang hos oss. Enligt vår it avdelning kommer det vara löst tidigast imorgon förmiddag. Vi ber om ursäkt för detta och jobbar så gott vi kan för att lösa det. Som tack för hjälpen så ska du få en överraskning i din beställning, PMa mig ditt ordernummer (när du väl fått ett) så ser jag även till att du tar del av Swedroidrabatten. Mvh CDON Crew
|
|
| Följande medlem säger tack till CDON.COM för det här inlägget: |
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|