![]() |
|
|
#31 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Telia Tablet: iPad 3 Tack: 24
Tackad 22 ggr i 21 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S ROM: Slimbean 3 , 4.2.2. bigmem, OC Tablet: Nexus 7 Tack: 30
Tackad 16 ggr i 14 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#33 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: mar 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Orginal + root Tablet: ZTE Light [KK~CM7] Tack: 21
Tackad 9 ggr i 9 inlägg
|
Ja men ökningen mellan 16-32 är ju konstigt hög! Borde ju rimligtvis vara MINDRE än ökningen mellan 32-64? Om ökningen mellan 32-64 ligger på 100 euro så borde exempelvis ökningen 16-32 ligga på runt 90, inte som nu då den ligger på 111 euro.. Kan ju verkligen fundera på hur dom tänker...
Ännu oroväckande är hur Samsung Sverige tänker OM det ligger sanning i det påståendet som postades tidigare. Hur ska man kunna kolla efterfrågan om produkten inte ens är ett alternativ!? |
|
|
|
|
|
#34 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: maj 2012
Tack: 0
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Citat:
Så det är väl det enda jag kan rekommendera er - gör deras jobbiga petition och säg att det är dåligt med info ang. de lite dyrare modellerna för SGS3 å varför i helsike dem inte kommer till Sverige men tydligen till Tyskland exempelvis! |
|
|
|
|
|
|
#35 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 5 ggr i 2 inlägg
|
Brandar 3 alla sina telefoner och i så fall påverkar det när man får hem telefonen eller fixar dem sånt innan lanseringsdagen?
|
|
|
|
|
|
#36 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Reg.datum: jun 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: CM10 (Nightly), 22/9 Launcher: Trebuchet Tack: 15
Tackad 21 ggr i 16 inlägg
|
Citat:
EDIT: För övrigt bokade jag min dagen efter eventet, kan man se "vilken plats" man ligger på med TRE? Idiotiskt av Samsung Sverige att inte ta in de större modellerna alls, vad tänker man med då? Varför har vi inte fler roliga tillbehör till telefonen när vi får den? Hade varit kul med någon extra grej med i lådan. Hade varit bra "Word of mouth" för Samsung.
Skjut mig i fötterna med saxar. Senast redigerad av Anzen den 2012-05-10 klockan 13:51. |
|
|
|
|
|
|
#37 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: okt 2010
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Stock Tema: ICS Launcher: GO Launcher Tack: 21
Tackad 10 ggr i 5 inlägg
|
FÖR ALLA STUDENTER!
Kolla på Mecenats hemsida! Halebop har till exempel ett finfint erbjudande när det gäller S3! Likaså Telia och Tele2. Jag vet däremot inte vilken som är bäst... någon som har åsikter? http://butik.halebop.se/PakDetInfo.a...d-b8eb29fa8a11 (hoppas länken fungerar för er) där kostar S3 4800 i butik och sen får man Nollan till alla med 3000 sms, 1000min, 2GB surf för 100kr per månad. Då är inte IP-telefoni och Fildelning tillåten, vad betyder dessa två i verkligheten? Är dropbox med i fildelning? |
|
|
|
|
|
#38 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jun 2011
Operatör: Telia Telefon: Google Galaxy Nexus Tack: 4
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Beställde från Telia igår en vit. Fick först ett sms om att den skickas om ca 4-5 veckor, sen idag kom ett nytt sms att det är leverans den 29/5.
|
|
|
|
|
|
#39 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2010
Tack: 3
Tackad 7 ggr i 1 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#40 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: okt 2010
Operatör: Halebop Telefon: LG Optimus 2X ROM: CM7 Kang 204-19 Temasek Launcher: GO Launcher EX Tack: 1
Tackad 2 ggr i 1 inlägg
|
Citat:
Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
|
#41 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: maj 2011
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S IV ROM: Original Tack: 0
Tackad 30 ggr i 16 inlägg
|
Du lär ju vara med i första leveransen då utan tvekan, så 29 eller 30 maj har du den i handen beroende på posten osv.
|
|
|
|
|
|
#42 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jul 2011
Tack: 1
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Samma här, beställde första dagen en blå, och i mitt mail står samma datum.
Leveransstatus Leverans beräknas till: 2012-05-30 Edit: radbrytningar var ingen höjdare med tapatalk. Det måste ju gå att lösa på ett bättre sätt? |
|
|
|
|
|
#43 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: maj 2011
Operatör: Halebop Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: XXELLA Stock rootad Launcher: TouchWiz (MOD) 4x5 Scroll WP Tablet: Samsung Galaxy Note 10.1 Tack: 4
Tackad 5 ggr i 5 inlägg
|
Beställde precis en från Halebop. :-)
|
|
|
#44 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 5 ggr i 2 inlägg
|
Såg att ni som beställde från Telia fick information när ni skulle få telefonen. Från 3 fick jag svaret: "Förhoppningsvis får vi dessa från Samsung vid Sverige-lansering 29e maj, men det är inte bekräftat än."
Så antar att allt är preliminärt just nu men det skulle vara nice om man hade mobilen efter jobbet den 29:e |
|
|
|
|
|
#45 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: nov 2010
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Omega v.26 Launcher: Apex Tack: 12
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Har beställt från telia med 29/5 som datum.
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|