![]() |
|
|||||||
![]() |
| Share | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#16 - (Permalink) | |
ModeratorReg.datum: sep 2010
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: HyperDroid AOXP Tema: Blue Elegance Launcher: Apex Pro Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 427
Tackad 698 ggr i 547 inlägg
|
Citat:
(har kört insanity förrut, alltså är det något som är bättre med denna och är det värt att test flasha in den om man redan har testat insanity?)
Samsung Galaxy S III | SLIM BEAN [Build 5.5] Samsung Galaxy S II | Stock 4.1.2 | Stock Samsung Galaxy S | Dark Knight 4 | Devil 1.1.6b Samsung Galaxy 10.1 | Stock 4.0.4 | Stock Senast redigerad av masze den 2012-05-12 klockan 11:04. |
|
|
|
|
|
|
#17 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy Note II ROM: Original (för tillfället) Launcher: ADW Launcher EX Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 ROM: Original Tack: 7
Tackad 3 ggr i 2 inlägg
|
Har precis flashat denna... Har kört med insanity innan och den största skillnaden som jag märker är iställningsmöjligheter... Tycker även att denna känns rappare än insanity.
|
| Följande medlem säger tack till Borttappad för det här inlägget: |
|
|
#18 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2011
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Slim - ICS Launcher: Apex Pro Tack: 2
Tackad 7 ggr i 6 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#19 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: mar 2011
Tack: 2
Tackad 11 ggr i 9 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#20 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: dec 2010
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Wanamllite 12.6, Phenomenal 6.1 Medium Launcher: Apex Tack: 10
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Drog in denna nu för att testa, körde wanamlite innan.
Vilken skillnad på samsung based och något annat. Som natt och dag, kör denna ett tag får vi se. |
|
|
|
|
|
#21 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: nov 2010
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: SlimICS 4.2 Launcher: Apex Launcher Pro Tack: 1
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#22 - (Permalink) | |
ModeratorReg.datum: sep 2010
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: HyperDroid AOXP Tema: Blue Elegance Launcher: Apex Pro Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 427
Tackad 698 ggr i 547 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
#23 - (Permalink) |
|
Banned
Reg.datum: nov 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: CleanBlankRom Launcher: Go Launcher EX Tack: 25
Tackad 237 ggr i 154 inlägg
|
Swiftkey x fungerar utmärkt på svenska med denna rom.
|
|
|
|
| Följande medlem säger tack till Facit för det här inlägget: |
|
|
#24 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: okt 2010
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy Note II LTE Launcher: Nova Tack: 19
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Allt jag provat funkar. Ingen FC än eller frysning.
|
|
|
|
|
|
#25 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Slim ICS + Siyah Launcher: Apex Tablet: Asus Transformer Prime Tack: 13
Tackad 6 ggr i 4 inlägg
|
Underbar ROM, har allt som jag gillat hos AOKP såsom Remix och Hydrogen men känns stabilare. Här lär jag äntligen stanna!
|
|
|
|
|
|
#26 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: jun 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Google Nexus 4 ROM: Cyanogenmod 10.1 Tablet: Google Nexus 10 Tack: 34
Tackad 66 ggr i 42 inlägg
|
Fattar ej. Vad är Essentials och vilken ska man flasha? :S
|
|
|
|
|
|
#27 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Slim ICS + Siyah Launcher: Apex Tablet: Asus Transformer Prime Tack: 13
Tackad 6 ggr i 4 inlägg
|
http://www.slimroms.com/installation.htm
1. Wipe data 2. format /system 3. Flasha Base.zip (senaste) 4. Flasha I9100 Essentials.zip På några ställen stod det att man helst ska flasha en CM9-ROM innan men jag vet inte om det är nödvändigt, för mig gick det bra och jag kom från Hydrogen.
|
|
|
|
#28 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Operatör: Tele2 Telefon: Google Nexus 4 ROM: Cyanogenmod 10.1 Tablet: Google Nexus 10 Tack: 34
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#29 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 6 ggr i 4 inlägg
|
Du ska ta den som Essentials.zip, den minsta alltså.
|
|
|
|
#30 - (Permalink) |
|
Youth Droid
|
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|