![]() |
|
|||||||
![]() |
| Share | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: aug 2012
Tack: 5
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Riktigt jävla irriterande, då den poppar upp var femte minut när man är ansluten... Någon som vet hur man får bort detta? Har givetvis stängt av automatisk uppdatering och alla options under programvaruuppdatering. Det verkar som om den har påbörjat en nerladdning som den vill avsluta? Kan man inte hitta någon "temp-folder" eller cache där denna "halvnedladdade" fil kan finnas? Tack. |
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: NEE Stock XXEMC3+Root / Perseus Alpha v36.3 Tema: JB Launcher: Nove Prime Tablet: N7,MZ601,GN10.1,TF300TG Tack: 31
Tackad 407 ggr i 240 inlägg
|
Installera Samsungs Kies på din windows dator. Uppdatera luren. Done!
|
|
|
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#4 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: NEE Stock XXEMC3+Root / Perseus Alpha v36.3 Tema: JB Launcher: Nove Prime Tablet: N7,MZ601,GN10.1,TF300TG Tack: 31
Tackad 407 ggr i 240 inlägg
|
Kör du original/stock rom? isf är det bara att uppdatera och sedan roota om igen. Annars får du väl flasha via odin och download-mode och sedan roota den igen.
|
|
|
|
#5 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Citat:
Hur gör jag för att uppdatera via en extern fil? Hur hittar jag den officiella 4.0.4 uppdateringen? Jag hade 4.0.3 innan, rootat. Har lite panik nu, ska upp tidigt imorgon... |
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|