Jag har typ samma problem.. har haft min i snart 1 år.. först så var den skit seg p.g.a. alla appar o skit så jag ominstallerade s2:an, men efter det blev den helt knäpp.. den började o stänga av o på av sig själv titt som tätt. ibland kan det variera någon timma emellan o ibalnd typ 20 min, men oftast så slår han på sig själv o ibland så stängs han bara av..
sjukt störande då man har alarm som ringer och om man kommer försent till jobbet..
den har hängt sig förut innan jag ominstallera den, typ som att det inte gick o göra ingenting den bara hängde sig..
den drar nog lite mer batteri nu tror jag.. jag tycker min s2:a drar väldigt mycket batteri så jag blir van.
jag laddar den över natten o sedan på morgon kl6 där om kring så åker jag till jobbet och sedan så använder jag den lite där, har (mobildata på hela tiden) har oftast knappt någon ljusstyrka för att öka batteritiden. och ändå så har jag bara ungefär 30-10% när jag kommer hem runt 4-5 ..
min mamma o min bror har en s3:a o de drar inte så mkt.. men jag kanske har lite abstinens o kan inte låta bli min nalle ?
Last edited: 22 juni 2013