![]() |
|
|
#101 |
|
Baby Droid
Reg.datum: Mar 2010
|
Jag tar den gärna kolsvart
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Kid Droid
Operatör: Tele2 Telefon: HTC Desire |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Kid Droid
|
Tittar man på Telias hemsida under förhandsboka så står det "HTC Desire - Svart", också enligt deras kundtjänst så är deras information att den ska vara svart, dock ser bilden ut att vara tagen på den bruna.....
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Kid Droid
Reg.datum: Aug 2009
Operatör: Tele2 Telefon: HTC Desire ROM: Android 2.2 Froyo Tema: Sense/LauncherPro Plus |
Eftersom det verkar råda en hel del meningsskiljaktigheter angående färgen vill även jag nu lägga mig i färgdiskussionen. Jag frågar mig om det eventuellt skulle kunna vara på det viset att det som operatörerna kallar för svart, är baserat på baksidan av den bruna, som uppenbarligen de facto är svart. Vad tror ni? Jag kommer ihåg när Heron kom, då var det liknande diskussioner gällande den. Man påstod att Hero inte fanns i silvergrå. Detta visade sig vara helt fel eftersom jag faktiskt fick just en sådan.
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Baby Droid
Operatör: Tre Telefon: HTC Desire |
Som jag förstått det:
Urban Brown: Det är den version som många återförsäljare kallar för svart, men som i själva verket är mer brun/bronsaktig. Detta är den enda som finns i Sverige. Silver: En grå/silverfärgad telefon som inte finns till försäljning i Sverige, men däremot i t.ex. Nederländerna. Black: En helsvart telefon som är exklusiv för vissa marknader, bl.a. Frankrike. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Kid Droid
|
Enligt Phone House har de beställt den svarta och också fått det bekräftat från leverantör. De har också inga planer på att ta in den Bruna.
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Kid Droid
Operatör: Tele2 Telefon: HTC Desire ROM: Android 2.2 Froyo Tema: Sense/LauncherPro Plus |
Citat:
http://www.engadget.com/2010/03/29/h...ge-uk-in-late/ |
|
|
|
|
|
|
#108 | ||
|
Baby Droid
Reg.datum: Feb 2010
Operatör: Telenor Telefon: HTC Desire ROM: Original |
Citat:
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
Kid Droid
Operatör: Halebop Telefon: HTC Desire ROM: [Froyo] Modaco |
Lite kul är det väl ändå att kunderna har större koll än återförsäljarna.
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Baby Droid
Operatör: Tre Telefon: HTC Desire ROM: orginal |
Tänkte inte på vilken färg det var när jag beställde , om det nu är brun,sliver eller svart så spelar det ingen roll för mig, tycker dom e helt ok
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|