![]() |
|
|||||||
![]() |
| Share | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2881 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: dec 2009
Tack: 13
Tackad 7 ggr i 5 inlägg
|
Tapatalk |
|
|
|
|
|
#2882 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: dec 2009
Tack: 13
Tackad 7 ggr i 5 inlägg
|
Förtydligande: det står att cockies skall vara aktiverat vilket det är.
Tapatalk |
|
|
|
|
|
#2883 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: maj 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: JB Stock Launcher: Nova Launcher Tablet: Nexus 7,Transformer TF300 Tack: 6
Tackad 32 ggr i 10 inlägg
|
Det konstiga som jag märkte är att om jag handlar t.ex i mataffär det kommer notifiering i telefonens status bar t.ex -50kr , men när jag går in på Bankdroid och kollar på Nordea och saldo då står det inte att jag har handlat och som sagt går inte att uppdatera.
|
|
|
|
|
|
#2884 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: sep 2009
Operatör: Tele2 Telefon: HTC Hero ROM: elelinux:s HTC_HERO_WWE_v1.0 (2.1) Tack: 8
Tackad 19 ggr i 19 inlägg
|
Jag verkar nu ha fått till stöd för Skandiabankens JSON-api
Pull request: https://github.com/liato/android-bankdroid/pull/132 |
|
|
|
|
|
#2885 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Tack: 15
Tackad 218 ggr i 105 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#2886 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: feb 2012
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Xperia S Tack: 3
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Hej! Grym app! Är verkligen uppskattad här hos mig! Jag har dock en stilla undran som det kanske svarats på innan men jag har sökt utan framgång. Installerade Bankdroid för några dagar sedan och transaktioner från ungefär en månad tillbaks och framåt importerades? Kan man importera kontohistorik från en längre tid tillbaks? Sitter begränsningen hos Skandiabanken där jag har mina konton?
|
|
|
|
|
|
#2887 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Operatör: Tele2 Telefon: HTC Hero ROM: elelinux:s HTC_HERO_WWE_v1.0 (2.1) Tack: 8
|
Citat:
Det är nog dels väldigt mycket jobb som behövs i Bankdroid för att få till detta och dels skulle det öka risken för att banker "går sönder" p.g.a. ändringar på mobilsidorna. Personligen tycker jag inte det är särskilt intressant att se historiken särskilt långt tillbaka i Bankdroid men om man kopplar budgetuppföljningsappar till bankdroid så blir det kanske mer intressant. |
|
|
|
|
|
|
#2888 - (Permalink) |
|
Youth Droid
|
Jag hoppas att jag inte gjorde något dumt när jag tog bort
PHP-kod:
Jag behövde ha http-sessionen kvar för att logga ut ordenligt i SkandiaBanken.closeConnection() då deras server är väldigt pigg på att spärra inloggningar som inte loggar ut korrekt. Sen vet jag inte vad jag tänkte när jag la i hop kontonummer och kontoaliaset i SkandiaBanken.Update(). Om inget alias finns är det ju kanske bra att köra på kontonummer men båda blir väldigt långt... Det vore förövrigt kanske bra att kunna lagra kontonummer i Acounts-tabellen och visa i GUI:et på något sätt. Det händer ju att man behöver uppge sitt kontonummer och inte har det i huvudet... Senast redigerad av woody den 2012-03-21 klockan 22:17. Anledning: felstavning |
|
|
|
|
|
#2889 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jun 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus Tack: 3
Tackad 4 ggr i 3 inlägg
|
Jag ser ju här ovan att skandiabanken verkar fixad och då har jag kanske en jättekorkad fråga, men går det och hitta en bankdroid version med fixad skandiabanken kompilerad och klar någonstans?
den versionen som finns på market bara "låser" kontot efter första inloggningen. Saknar bankdroid grymt mycket nu när jag bytt från swedbank till skandiabanken! |
|
|
|
|
|
#2890 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#2891 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#2892 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Orginal 4.1.2 Launcher: Tw Tablet: Nexus 7 3g Tack: 343
Tackad 100 ggr i 91 inlägg
|
Jag har ej kunnat logga in med nordea...
Kan det bero på deras mobilsida? *Skrivet från samsung galaxy s2*Ha en trevlig dag*
|
|
|
#2893 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: okt 2010
Tack: 7
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Inget nytt om Jojokort (Skånetrafiken)?
|