![]() |
|
|
#331 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jun 2010
Tack: 8
Tackad 3 ggr i 2 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#332 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: aug 2011
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy Note II Tablet: Asus Transformer Tack: 13
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#333 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: okt 2010
Operatör: Telenor Telefon: HTC Legend ROM: Orginal Tema: HTC Sense Tablet: ZTE Light Tack: 25
Tackad 11 ggr i 10 inlägg
|
Problemen kvarstår, det har inte blivit löst. De har höjt ljudvolymen och säkert lite andra grejer också, men den störst buggen är inte löst. Om man inte tänkt använda sin tablet måste den stoppas i laddaren, för den håller ju på att starta om i all oändlighet. Annars är batteriet dränerat när man ska ha den några timmar senare.
|
|
|
|
#334 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Xperia S ROM: Original Tablet: Asus Transformer Tack: 3
Tackad 12 ggr i 9 inlägg
|
Jag kan inte komma över vilken tur jag har, jag har än så länge inte stött på några problem alls sedan jag fick ICS, inbyggda webbläsaren har t o m slutat krascha för mig, så för mig är det positivt
|
|
|
|
|
|
#335 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: sep 2010
Operatör: Telia Telefon: Google Nexus 4 ROM: 4.2.1 stock Tack: 67
Tackad 88 ggr i 68 inlägg
|
Samma här, hade lite random reboots i början men inte mer så att det störde mig, även browsern har stängts men inget än så länge med nya uppdateringen.
|
|
|
|
|
|
#336 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: dec 2009
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia Z ROM: Stock (4.1.2) Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: Nexus 7 och Nexus 10 Tack: 39
Tackad 30 ggr i 23 inlägg
|
Lät min stackars platta stå och damma i 3 dagar, tog upp den i morse, hade 70% batteri kvar och en uppdatering väntandes. Låter som det är väldigt individuellt med alla problemen, efter min återställning så har jag inte haft några problem alls.
|
|
|
#337 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Operatör: Telenor Telefon: HTC Legend ROM: Orginal Tema: HTC Sense Tablet: ZTE Light Tack: 25
|
Idag har det kommit upp nya filer på Asus hemsida, som är daterade igår den 19/3. Har inte plattan framför mig, är det samma som patchen som rullade ut OTA i slutet på förra veckan? Version V9.2.1.17(WW)
http://support.asus.com/download.asp...h4q7I8dvWJzhdV
|
|
|
|
#338 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: feb 2010
Tack: 5
Tackad 12 ggr i 9 inlägg
|
Går er TF101 ner i deep sleep någon gång? Min hålls vaken (216 mhz) av "exchange tjänster", samma problem som många Galaxy Nexus och SGS2 användare har efter ICS.
Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk
|
|
|
#339 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S II Launcher: Launcher Pro Tablet: Asus Transformer Tack: 1
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Uppdaterade min igår kväll.Första timmen efteråt reboota den spontant 3-4 gånger.Trodde den skulle vara mer stabil i denna " andra våg " av ICS uppdat....
|
|
|
|
|
|
#340 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: dec 2011
Telefon: Samsung Galaxy Note ROM: Original Launcher: Nova prime Tablet: Asus Transformer Tack: 12
Tackad 41 ggr i 34 inlägg
|
Då har min också börjat att balla ur igen... Hittade den med svart skärm och ett nästan tömt batteri... jag vill fan inte återställa den igen men det ser ju onekligen ut som om det är det jag får prova...
|
|
|
|
|
|
#341 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: jan 2010
Tack: 7
Tackad 8 ggr i 7 inlägg
|
Har nu testat tipset på transformerforum.com och kört tre(!) fabriksåterställningar i rad. Ska även testa att köra utan Cpu Spy, dual battery och auto airplane mode. Tydligen inte helt uteslutet att dessa appar kan orsaka reboots / freezes. Osäker ICS-kompabilitet? Får se.. hittills över 24h utan problem. Men det är för tidigt att dra någon slutsats.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk |
|
|
|
|
|
#342 - (Permalink) |
|
Kid Droid
|
Jag slog av "Asus snabbmeny"-alternativet och aktiverade frånkoppling av wifi i sovläge. Plattan blev stabilare för mig, men fortfarande har den låst sig lite sporadiskt. Men mycket bättre blev det.
|
|
| Följande medlem säger tack till Delarium för det här inlägget: |
|
|
#343 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: maj 2010
Operatör: Tele2 ROM: Telefon: Acro S Rom: Orginal Tablet: Asus Transformer Tack: 7
Tackad 14 ggr i 14 inlägg
|
Har fram tills nu inte drabbats, men nu har plattan börjat med omstarter som bara loopar.
Segt som fan när det händer under natten, inget batteri kvar på morgonen! |
|
|
|
|
|
#344 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: feb 2010
Operatör: Telia Telefon: Google Nexus 4 ROM: CM Launcher: Nova Tablet: Nexus 7 Tack: 5
Tackad 19 ggr i 14 inlägg
|
Läste i ngn annan tråd att det var en ny uppdatering på G. Synd på ett sätt, hade kunnat tänka mig att reklamera den annars och få pengarna tillbaka. Som det ser ut nu blir det väl bara att man är av med den i några veckor..
|
|
|
|
|
|
#345 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: aug 2011
Telefon: Sony Ericsson Arc Tablet: Asus Transformer Tack: 4
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Har uppdaterat till ICS för några veckor sedan och har ej märkt av några omstarter men batteriet tar slut väldigt fort. Kan det ha något att göra med uppgraderingen? Har inte sett några omstarter men den kan ju ha startat om för att sedan stängas av eller har ni några andra erfarenheter?
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|