![]() |
|
|
#76 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: aug 2011
Operatör: Tre Telefon: Google Nexus 4 ROM: Jelly Bean 4.2.1 Tack: 14
Tackad 20 ggr i 19 inlägg
|
Google Nexus 4 Samsung Galaxy Note II ,Samsung Galaxy SIII, Htc One X, Samsung Galaxy Note, Htc Sensation XL, Samsung Galaxy SII, Apple iPhone 4, Htc Desire HD Asus Eee Pad Transformer + docka, Ipad 2 16gb wifi, Nexus 7, Asus Transformer Tf300t |
|
|
|
|
|
#77 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2012
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Original Tack: 12
Tackad 2 ggr i 1 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#78 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: nov 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S4 Tablet: Samsung GT 2 10.1 ROM: Cyanogenmod 10.1 Tack: 15
Tackad 17 ggr i 12 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
#79 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia V ROM: Stock Launcher: Nova Tablet: Galaxy Tab 7.7 Launcher: Nova Tack: 2
Tackad 20 ggr i 12 inlägg
|
Citat:
För den som vill grotta ner sig i tekniken har Nvidia valt att köra Tegra 3 på TSMC:s 40LPG-process som tillåter ett 40G-chip (40nm General purpose-transistorer) att tillverkas med 40LP-"öar" (40 nm Low power-transistorer). Man har alltså slängt in en Low power-core som tickar på i 500Mhz som tar hand om saker som sker när mobilen går i idle. Så fort de vanliga A9 rna behövs slås +1-kärnan av och allt arbete tas över av resten av chipet. Resultatet är förstås att man sparar batteri när telefonen inte används, nackdelen är att man får ett större chip vilket medför högre kostnad och risk för strömläckage.I slutändan hade jag hellre sett 2st A15-processorer i 28nm, precis som Qualcomm gjort med sina S4-SoCs.
|
|
|
|
#80 - (Permalink) | |
Verifierat kontoReg.datum: nov 2010
Tack: 9
Tackad 413 ggr i 158 inlägg
|
Citat:
Läser gärna mer om tegran, speciellt om den som finns i One X, om du har länkar eftersom telefonen i sig är grym men ja allt kan väl alltid vara bättre, på ett eller annat sätt.
|
|
|
|
#81 - (Permalink) | |||
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
|
|
|
#82 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Tre Telefon: HTC One X Tack: 18
Tackad 9 ggr i 8 inlägg
|
Citat:
Jag frågade dem tidigare via FB och då vart svaret: " We will have more information on this when availability and pricing details are released later. Stay tuned!" |
|
|
|
|
|
|
#83 - (Permalink) | |
|
Citat:
så i dagsläget litar jag på den informationen jag fick av dem istället för någon som säger att det inte är klart, speciellt när det är på engelska vilket verkar vara för en annan marknad än sverige, eller andra rykten. sen om de väljer att överraska vore ju nåt helt annat och bara positivt ![]() så jag går på spåret med ett nej, det är inte beats som följer med, som det är nu iaf.
|
|
|
|
#84 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia V ROM: Stock Launcher: Nova Tablet: Galaxy Tab 7.7 Launcher: Nova Tack: 2
Tackad 20 ggr i 12 inlägg
|
Citat:
Matnyttigt för den som vill bredda sina vyer Väl sammanfattat utan att krångla till det allt för mycket för läsaren.
|
|
|
|
#85 - (Permalink) |
|
Android
Reg.datum: okt 2009
Operatör: Telenor Telefon: HTC One ROM: InsertCoin 1.0.5 Tema: "avnordifierad" :-) Launcher: Rosie Tablet: ASUS Transformer Prime Tack: 48
Tackad 357 ggr i 310 inlägg
|
Mer matnyttigt.... kameran verkar helt grym
![]() Bilder från HTCs blog. http://forum.xda-developers.com/show...1543802&page=4 Mer bilder bakåt i tråden.
|
|
|
#86 - (Permalink) | |
|
Adult Droid
Reg.datum: jul 2010
Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Stock JB 4.1.1 Tablet: Olivetti Olipad 110 (3.1) Tack: 62
Tackad 40 ggr i 26 inlägg
|
Citat:
Skaffa DROPBOX gratis - Bäst synken mellan dator & mobil!! [TACK! Alla som skaffat sin dropbox via min länk, har nu uppnåt min dropbox quota, tack igen!] "ROOTA FÖR HELVETE - ÄG DIN TELEFON!" - candyraver |
|
|
|
|
|
|
#87 - (Permalink) | |
|
Adult Droid
Reg.datum: apr 2011
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Stock Tema: Sense 4.0 Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 98
Tackad 114 ggr i 88 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#88 - (Permalink) |
|
Professional Droid
Reg.datum: jun 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III Tablet: Nexus 7 Tack: 144
Tackad 314 ggr i 247 inlägg
|
nån som kan förklara vad den blå "knappen" i högra hörnet på kameran är, måste ha missat om det nämnts någonstans
|
|
|
|
#89 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: sep 2009
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Original Tack: 103
|
Det är där man kan välja olika effekter...
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk |
|
|
|
|
|
#90 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: sep 2009
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Original Tack: 103