![]() |
|
|||||||
![]() |
| Share | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#16 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: sep 2011
Tack: 30
Tackad 100 ggr i 72 inlägg
|
Citat:
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk |
|
|
|
|
|
|
#17 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jun 2010
Tack: 2
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Funkar alldeles utmärkt nu. Får inte wifi-direct att funka dock. Är detta ett känt fel?
Sent from my GT-P7510 using Tapatalk |
|
|
|
|
|
#18 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: nov 2010
Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Vet att denna tråd är för 10.1 taben men tror inte så många svenskar har en gammal 7"a med denna rom, fungerar perfekt på min dock så har jag en bugg att när någon ringer så aktiveras inte högtalaren måste användas hörlurar men i andra situationer så fungerar den perfekt.
ps: vad är det för skillnad mellan milestone och build? såg att build 28 har kommit ut, jag har milestone 4 |
|
|
|
|
|
#19 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: nov 2011
Operatör: Comviq ROM: Original med root Tema: na, transparent dock mod. Launcher: Nova Tablet: Nexus7 Tack: 13
Tackad 32 ggr i 19 inlägg
|
anus. testade den och den rulla på bra men saknar kamera.. suck*
|
|
|
|
|
|
#20 - (Permalink) |
ModeratorReg.datum: sep 2010
Tack: 450
Tackad 737 ggr i 581 inlägg
|
Milestone 5 - 4.0.4 (28 Apr 2012)
..drar in denna nu ![]() haha..om jag säger så här... WOW.. vilken skillnad mot overcome!!
Mina Enheter | Senast redigerad av masze den 2012-04-30 klockan 10:03. |
|
|
|
| Följande medlem säger tack till masze för det här inlägget: |
|
|
#21 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: XperianZe Tema: Elegance Launcher: Moddad XperiaLauncher Tack: 39
Tackad 65 ggr i 58 inlägg
|
Samsung får se till att skicka ut ICS till Taben nu så vi kan få en fungerande kamera någon gång...
Jag saknar den faktiskt rätt så ofta :-( Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
|
|
|
#22 - (Permalink) | |
|
Citat:
helst nu när instagram finns till android, den är fan klockren på Tab'en (..men vill ju kunna ta foton också inte bara titta...fota med s2'an och browsa insta med taben..liiite omständigt men det går
Mina Enheter | Senast redigerad av masze den 2012-04-30 klockan 10:47. |
|
|
|
|
|
|
#23 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jun 2009
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: CyanogenMod 10.1 - Jelly Bean Tablet: Tab 10.1, Nexus 7 Tack: 6
Tackad 16 ggr i 13 inlägg
|
Får ej min 3g till att fungera. Har installerat flera uppdateringar gjort factory reset, men ej lyckats. Några förslag? Har jag missat att installera något?
|
|
|
|
|
|
#24 - (Permalink) |
|
har du dataåterkomst ikryssat i mobila nätverksinställningar... ? (..jag måste fråga)
Ställ in rätt APN till Telenor (om det stämmer med din info under avan) APN-Inställningar Swedroid WIKI
|
|
|
#25 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2010
Operatör: Telenor Telefon: LG Optimus 2X ROM: CM7 Nightly CyanogenMod 7 20120313 Launcher: Spd Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 10
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
"supersonic: Updated files (thanks to evervolv), should boot! I’ve also included a “camera hack” so it should work, Video camera will FC, so will panorama mode. It is what it is "
http://forum.aokp.co/page/releases/_/build-33-r18 "supersonic: camera works, panorama mode & video camera does NOT" http://forum.aokp.co/page/releases/_/milestone-5-r20 Enligt ovanstående så ska man kunna få nån slags kamera att funka, nån som vet hur eller i alla fall mer om det? Senast redigerad av Snigge den 2012-05-01 klockan 14:05. |
|
|
|
|
|
#26 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: XperianZe Tema: Elegance Launcher: Moddad XperiaLauncher Tack: 39
Tackad 65 ggr i 58 inlägg
|
Citat:
Men jag läste att utrullningen av ICS har börjat i Canada, så jag tror inte det dröjer så länge innan vi har en fungerande kamera. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
|
|
| Följande medlem säger tack till jollelund för det här inlägget: |
|
|
#27 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia Z ROM: Stock 4.1.2 Launcher: Nova Launcher Tablet: Samsung Galaxy Note 10.1 Tack: 18
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Precis flashat in milestone 5. Verkar funka fint, men min samsung gt tangentbordsdocka vill inte funka som det ska. Eller bokstäverna fungerar, men inga av "program" knapparna vill fungera. :/
Bara att hoppas på det blir fixat iom officiella ICS? edit: funkar det inte att ladda med usb'n? den laddar ur även när jag har usbkabeln ansluten till datorn..
Senast redigerad av Skirner den 2012-05-06 klockan 18:53. |
|
|
|
|
|
#28 - (Permalink) | |
|
Adult Droid
Reg.datum: apr 2011
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Stock Tema: Sense 4.0 Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 99
Tackad 114 ggr i 88 inlägg
|
Citat:
Skickat från min GT-P7510 via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
| Följande medlem säger tack till MatDiggy för det här inlägget: |
|
|
#29 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: maj 2010
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S IV ROM: Original Launcher: Nova Launcher Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 43
Tackad 34 ggr i 26 inlägg
|
Nån mer som har problem med dator-anslutning med denna ROM:en?
Plattan kommer inte upp i utforskaren i datorn. Behöver jag ändra någon inställning eller varför funkar det inte? |
|
|
|
|
|
#30 - (Permalink) | |
|
Citat:
inställningar > Utvecklaralternativ > "kryssa i" USB-felsökning