![]() |
|
|
#151 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jul 2009
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Cm10.1 Tack: 13
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#152 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: mar 2011
Telefon: Sony Xperia S Tack: 14
Tackad 8 ggr i 5 inlägg
|
Jag måste säga att jag inte har några som helst problem med småsaker i min Xperia S. Tycker att touchknapparna svarar bra och jag har inga som helst problem att träffa rätt. Det man ska tänka på är att träffytan är väldigt nära själva displayen, och man kan försöka att träffa på pricken eller lite ovanför.
Sedan när det kommer till luckorna för laddning- och HDMI-uttagen så tycker jag inte att jag upplever några problem. För mig fungerar det bra att stänga luckorna genom att trycka in sidan av flärpen som INTE sitter fast i telefonen först, och sedan knacka in den andra. Jag tycker att Xperia S är helt fantastisk, det blev ett monster-uppbyte från min gamla X10 mini pro till denna
|
|
|
|
|
|
#153 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
ja mellan dom telefonerna är det ju båda storlek skillnad samt prestanda skillnad
|
|
|
|
|
|
#154 - (Permalink) |
ModeratorReg.datum: okt 2009
Operatör: Tre ROM: HTC One SV Tack: 50
Tackad 165 ggr i 122 inlägg
|
Även jag måste ha lärt mig hur Touch fungerar bäst för jag har inte heller problem alls längre
Blir mer och mer nöjd även om inte allt är 100% perfekt. Finns ju ingen lur som är Skickat från min Xperia S
|
|
|
#155 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: mar 2011
Telefon: Sony Xperia S Tack: 14
Tackad 8 ggr i 5 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#156 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia S ROM: Original Tack: 14
Tackad 13 ggr i 10 inlägg
|
Är riktigt nöjd med skärm, prestanda och design på den här. Ett lyft från min X10!
Enda smolket i bägaren är väl att den grå plasten längst ner har börjat glappa lite. Inte mycket men man kan vicka på den och man får ett sånt "plastknirr". Någon mer som har fått detta? Är det ett tillverkningsfel eller kan det komma lösa sådana lister att köpa för att kunna byta färg tex? |
|
|
|
|
|
#157 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: jun 2011
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: CodecROM™ Tablet: Samsung Galaxy Tab 7 plus Tack: 80
Tackad 93 ggr i 67 inlägg
|
Har haft telefonen sedan den 13e och jag har inte varit såhär nöjd med en telefon sen jag köpte min första iPhone! Det enda jag stör mig på är att telefonen inte har ICS och batteritiden, i övrigt är ju telefonen tokgrym!
|
|
|
|
|
|
#158 - (Permalink) |
|
Måste bara fråga, har nog gjort det tidigare i tråden
Finns det verkligen inget sätt att ha olika ljud till sms och gmail ?? Inte nog med det så kan jag så vitt jag förstår inte ha kvar push och notifieringar på gmail utan att också ha kvar ljudet ?? Seriöst? 2012 Google, kom igen nu Nu säger ni att det finns andra mailappar som klarar det. Jo, men hittar absolut ingen som duger. Ge mig iOS 5.0 mail-app nu, tack Annars är allt bra
|
| Följande medlem säger tack till wmb för det här inlägget: |
|
|
#159 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Tele2 Telefon: HTC One X Tack: 4
Tackad 6 ggr i 5 inlägg
|
Gick från iphone 4 till nya nexus och nu Xperia s. Denna är överlägset bäst för mig. Har inte några problem med knappar eller annat. Toknöjd faktiskt! Saknar dock enkelheten med push mm från iphone samt appstore men det är ju inte Sonys fel
|
|
|
|
|
|
#160 - (Permalink) | |
|
Senior Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Xperia S ROM: JB eXistenZ-1 Tema: Sapphire Launcher: Nova Prime Tack: 16
Tackad 70 ggr i 59 inlägg
|
Citat:
![]() Push funkar hur bra som helst på min, har du stäng av sync kanske!? Senast redigerad av Galaxy den 2012-03-23 klockan 15:43. |
|
|
|
|
|
|
#161 - (Permalink) |
|
Jag bugar mig djupt och tackar ödmjukast. Hoppades verkligen att jag skulle ha fel!!!
|
|
|
#162 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Xperia S ROM: JB eXistenZ-1 Tema: Sapphire Launcher: Nova Prime Tack: 16
Tackad 70 ggr i 59 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#163 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Om ni har problem med luckan bak kolla så den sitter ordentligt min va lite öppen på ena sidan och det va tillräkligt för att den skulle glappa lite.. Säkert någon som skrivit redan men postar igen
![]() Sent from my XPS using Tapatalk |
|
|
|
|
|
#164 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: maj 2011
Operatör: Halebop Telefon: Samsung Galaxy Note II ROM: Project AOSP v1.3 Tema: SuitUP Theme Launcher: Nova prime Tablet: Ainol Novo 7 Venus Tack: 42
Tackad 27 ggr i 16 inlägg
|
Föll idag för frestelsen som har hungrat för mig ett tag nu och köpte mig en vit Xperia S
![]() Den ligger på laddning just nu och jag håller på med att spara och rensa min Note. Återkommer med lite feedback efter jag testat den ett tag!
|
|
|
#165 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: okt 2010
Operatör: Halebop Telefon: LG Optimus 4X Tack: 12
Tackad 17 ggr i 14 inlägg
|
Citat:
|