![]() |
|
|
#1066 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2010
Operatör: Tre Telefon: HTC One ROM: Orginal Tablet: Samsung Galaxy Tab Tack: 18
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
|
|
|
#1067 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: dec 2009
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S IV ROM: Stock Launcher: Nova Tablet: the new iPad Tack: 34
Tackad 97 ggr i 68 inlägg
|
Citat:
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk |
|
|
|
|
|
|
#1068 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy Note ROM: Helt stock Tema: Launcher pro Launcher: Adw Ex Tack: 4
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Tjena fick min note i dag . undrar om man kan installera appar till internminnet 10 gb? eller måste jag införskaffa minneskort?
|
|
|
|
|
|
#1069 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2011
Tack: 2
Tackad 2 ggr i 1 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#1070 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: nov 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: XperianZe Tema: Elegance Launcher: Moddad XperiaLauncher Tack: 39
Tackad 64 ggr i 57 inlägg
|
Nej,du måste inte ha ett externt minneskort för att installera appar..
|
|
|
#1071 - (Permalink) | |
|
Adult Droid
Reg.datum: sep 2009
Telefon: Google Nexus 4 ROM: CM10.1 Launcher: Nova Prime Tablet: Nexus 7 Tack: 188
Tackad 121 ggr i 92 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
#1072 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jun 2011
Operatör: Tele2 Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 15
Tackad 8 ggr i 6 inlägg
|
Hur många av er använder konstant pennan? Jag fick min Note i går och jag använder den praktiskt taget hela tiden; det känns skönt att veta att man inte kladdar ned skärmen - inte för att jag brukar vara kladdig, men jag är en portionssnusare!
|
|
|
#1073 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy Note ROM: Helt stock Tema: Launcher pro Launcher: Adw Ex Tack: 4
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Men jag menar jag vill inte att alla ligger i system vill ha så de ligger på 10 gb minnet som är inbyggt i går de!?
|
|
|
|
|
|
#1074 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S IV ROM: Stock Launcher: Nova Tablet: the new iPad Tack: 34
Tackad 97 ggr i 68 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#1075 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Reg.datum: maj 2010
Operatör: Tre Telefon: Google Nexus 4 ROM: Minco v6.2 Tablet: Nexus 7, Ipad 3 Tack: 16
Tackad 31 ggr i 27 inlägg
|
Citat:
Eftersom du kommer från en HTC förstår jag att du tror att du behöver oroa dig och hantera det själv. (Har haft en Desire så jag vet hur det är... ;-)) Men låt telefonen hantera det själv så får du minst huvudvärk. Det enda jag gjort som är minnesrelaterat på denna telefon är att tala om för Spotify vart den ska lägga sitt bibliotek.. Det ville jag vara säker på att det hamnade på det externa SD-kortet och inte ens på den interna 16-GB delen. Allt annat har telefonen fått sköta själv. |
|
|
|
|
|
|
#1076 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: nov 2011
Tack: 3
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Citat:
Har testat och testat, visat sig att det räcker gå ut och avsluta Browsern i uppgiftshanteraren, sen start den igen. Efter detta flyter den på sådär sjukt smooth o fint, hur länge avgörs hur många sidor jag öppnar upp etc. Fullt förståligt, men när jag trappar ner och tillexempel bara har google kvar öppet, laggar även det. Men men, ej hittat nått.om detta, så kommer fortsätta gå ut och starta om.
|
|
|
|
|
|
|
#1077 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jan 2012
Operatör: Tele2 ROM: Iphone 4S 64gb Launcher: iOS 5.1 Tack: 8
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Ägde en note i en en och en halv månad ca. Efter att ha fått ett måndagsex så kanske jag inte är rätt för att uttala mig men bad att få en iphone 4s 64gb istället och sitter nu med det jag saknade på noten. Flytet var riktigt illa. Kameran inte bra. Skärmens hantering av mörkt till ljust var illa. Allt detta är helt fantastiskt på 4s:n.
Hoppas det blir bättre i framtiden. Kändes nästan utan val att till slut välja en iphone. Vill bara säga att telefonen lider mycket av dålig mjukvara... så införskaffar du dig en, roota den. Är dock lycklig ägare av en äppleprodukt. |
|
|
|
| Följande medlem säger tack till D_Odell för det här inlägget: |
|
|
#1078 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Reg.datum: jul 2010
Tack: 1
Tackad 5 ggr i 5 inlägg
|
Citat:
trist om du nu råkat få en telefon som inte fungerar som den ska. men att välja apple före android är för mig helt vansinnigt galet. hoppas du kommer till sans och går tillbaks till android. jag jobbar med apple produkter men väljer ändå att inte köra dem privat då jag är så emot deras sätt att bygga upp ett OS på till mobiler. inga valmöjligheter, svåra att förstå om man letar efter funktioner. men jag såg till att frugan fick en iphone då jag inser att hon inte skulle gilla android. det är för mycket information för en del människor, det gör apple´s iphone till en bättre telefon för de med lite mindre intresse/kunskap. |
|
|
|
|
|
|
#1079 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: jan 2012
Operatör: Tele2 ROM: Iphone 4S 64gb Launcher: iOS 5.1 Tack: 8
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Citat:
Mjukvaran som standard tycker jag är ljusår bättre än androiden. Det jag saknar är apps som Bankdroid, annars har iOS Camera+ som för mig enskilt är den bästa kameraappen. Och skärm och respons är ju på topp! Det känns som att det finns för få high end androider på marknaden. Om jag i kvalitetskänsla ska jämföra med äpplet. Ha det! |
|
|
|
|
|
|
#1080 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: jun 2011
Operatör: Tele2 Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 15
Tackad 8 ggr i 6 inlägg