![]() |
|
|||||||
![]() |
| Share | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#616 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: jan 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Stock Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 48
Tackad 86 ggr i 70 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#617 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2009
Operatör: Telia Telefon: Google Galaxy Nexus Tack: 1
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#618 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: nov 2010
Operatör: Telenor Telefon: Sony Xperia Z ROM: Original Tema: Nova Launcher Prime Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: PiPo Max M1 Tack: 7
Tackad 51 ggr i 43 inlägg
|
Känns som jag missat något här men, Exakt när fick google maps navigation röstnavigering i sverige ?
Upptäckte igår att det var en dam som förklarade hur vi skulle åka när jag testade navigation i min nexus... |
|
|
|
|
|
#619 - (Permalink) | ||
ModeratorReg.datum: jun 2009
Operatör: Telia Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: CyanogenMod 10.1 Tablet: Google Nexus 7 Tack: 20
Tackad 168 ggr i 131 inlägg
|
Citat:
ST-Ericsson har även utvecklat ett API för Android som är generiskt och bara kräver en plugin av tillverkaren. Efter att kernel.org gick ner och därmed Gerrit och AOSP har detta APIs utveckling stannat av lite och sker nu hos ST-Ericsson i Indien (om jag inte minns fel, kan kolla mina mail med dem om någon undrar). Citat:
Om du menar Navigation i allmänhet så var det augusti 2011 som det aktiverades för Sverige. http://www.swedroid.se/google-naviga...igt-i-sverige/ Senast redigerad av blunden den 2012-03-18 klockan 19:29. |
||
|
|
|
|
|
#620 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: nov 2010
Operatör: Telenor Telefon: Sony Xperia Z ROM: Original Tema: Nova Launcher Prime Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: PiPo Max M1 Tack: 7
Tackad 51 ggr i 43 inlägg
|
Har inte installerat någonting, nexusen är ny fick den i veckan...
|
|
|
|
|
|
#621 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jan 2010
Tack: 0
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
När någon ringer, kan man dra fingret rakt upp för att snabb skicka ett SMS om att man inte kan svara eller liknande. Men jag får det inte att funka.
Funkar det för er? För med Handcent, kanske inte finns stöd för det? |
|
|
|
|
|
#622 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: sep 2010
Tack: 191
Tackad 137 ggr i 104 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#623 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: dec 2009
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Original, 4.0.2 Tablet: Ipad 1 och 2 Tack: 8
Tackad 14 ggr i 7 inlägg
|
Min nexus stänger av sig hela tiden, Gissar att det är ett vanligt fel? Finns det nån lösning?
|
|
|
|
|
|
#624 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Telia Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: 4.2.2 (yakju) Tack: 20
Tackad 84 ggr i 80 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#625 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: okt 2010
Operatör: Halebop Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: CM10 M2 Tack: 24
Tackad 23 ggr i 23 inlägg
|
Min har inte startat om sig en enda gång utan att jag valt att göra det själv sedan jag installerade 4.0.2 tror jag, Dock inte säker på om det var detta som hjälpte eller om jag kanske ainstallerade någon app.
|
|
|
|
|
|
#626 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Original, 4.0.2 Tablet: Ipad 1 och 2 Tack: 8
Tackad 14 ggr i 7 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#627 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Tackad 14 ggr i 7 inlägg
|
Går lite i perioder, ibland kan det va 10 ggr på en dag ibland ingen beror på hur jag använder den.
|
|
|
|
|
|
#628 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jan 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus Tablet: Asus Transformer Prime Tack: 20
Tackad 5 ggr i 5 inlägg
|
Om min G-Nexus behöver repareras, och jag vill undvika att Anovo tar hand om den, hur gör jag? Har hört att det går att ta det direkt med andra reparationsföretag numera istället för att ta det med återsäljaren. Min är köpt hos Tele2
|
|
|
|
|
|
#629 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus Tack: 54
Tackad 159 ggr i 41 inlägg
|
Min GNex har aldrig rebootat av sig själv.
|
|
|
|
|
|
#630 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Comviq Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Stock Launcher: Nova launcher Tack: 35
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Är det någon annan än jag som märkt att skärmen kan få inbränningar/skuggningar på skärmen? Jag märkte det väldigt mycket igår när jag körde sports tracker (som är svart bakgrund med vita siffror). Om man tittar på den ett tag och sedan går tillbaka till bakgrunden (som då i mitt fall är en grå bakgrund). Så kan man se konturer av siffrorna i 2-3 sekunder. Ska det vara så eller är det något fel på min skärm?
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|