![]() |
|
|
#46 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2012
Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
* Man kan ej starta kameran från lås skärmen om man använder face unlock * Standard webbläsaren kan ej öppna länkar från andra appar längre (Har bytt till Chrome beta) * Telefonen är ofta aktiv trotts att skärmen är släckt * Det kan ibland ta upp till 5 sekunder innan skärmen tänds när man trycker på powerknappen (händer sällan, kan vara kopplat till face unlock) * Inga appar är listade under batterianv, endast skärm, wi-fi osv visas * Gmail appen är borta från market, appen som ersätter den saknar funktioner och är fulare Förutom de små buggarna ovan så är jag mycket nöjd med uppdateringen! Helt klart värt det! |
|
|
|
|
|
#47 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2011
Operatör: Tre Telefon: HTC One Launcher: Apex Pro Tack: 8
Tackad 8 ggr i 8 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#48 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Tre Telefon: HTC Desire ROM: CyanogenMod 10.1 Launcher: Apex Launcher Pro Tack: 12
Tackad 47 ggr i 43 inlägg
|
Citat:
https://play.google.com/store/apps/d...from_developer https://play.google.com/store/apps/d...ZXBhY2suc3YiXQ.. Finns även som betalversion där man kan justera höjden på knapparna bland annat. Mycket trevliga funktioner.
|
|
|
|
#49 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jun 2011
Tack: 8
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Men varför varför varför ska lurjäveln börja vampyrsuga batteritid?! Jag hade 35 timmar i luren för två dagar sedan. Idag, efter upgrade dyker mitt Anker som en jävla sten. Vafan lider HTC av-.-
|
|
|
|
|
|
#50 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: nov 2011
Tack: 6
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
någon som vet när htc kommer med nästa uppdatering eller har hört rykten??
|
|
|
|
|
|
#51 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: sep 2011
Operatör: Telia Telefon: HTC Sensation ROM: Original Tablet: DMtech P7 Tack: 14
Tackad 17 ggr i 15 inlägg
|
Jag har fått problem med dataanslutning efter ics uppdateringen. Slutar att Fungera å enda sättet att avhjälpa det är att starta om telefonen. Någon som varit ut för liknande?
|
|
|
|
|
|
#52 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: sep 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S IV ROM: Stock Launcher: Nova Launcher Prime Tack: 11
Tackad 12 ggr i 10 inlägg
|
Är det någon här som har fått rätt på buggen med att kontaktbilderna inte syns i andra appar?
|
|
|
|
|
|
#53 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Alltså. den här uppdateringen är ju ett enda jävla stort aprilskämt. Mina Ankerbatterier är lika fördömt usla nu som det där förbannade skitbatteriet HTC skickar med i telefonen vid köp. Min juicedefender-app (den man betalar för) är också useless. Jag hittar inte till inställningar för att få bort det där jävla "vibrator"surret vid varje knapptryckning. Vad är HTC för samhall-skit egentligen... Är otroligt jävla upprörd nu.
|
|
|
|
|
|
#54 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Och att jag ska behöva roota telefonen och köra InsertCoin för att den ska funka är ett vulgärt Nördskämt. Efter att jag skaffat Juicedefender Plus eller Pro samt 1900mA Anker-batterier fick jag ut 35 timmar ur telefonen. Nu är jag nere på samma äckliga ca 10-12 timmar som jag hade med det där skämtet till batteri som följde med telefonen. Jag hatar HTC.
|
|
|
|
|
|
#55 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Någon som vet hur jag stänger av det där surret som är default vid "tangenttryckning" då man skriver t ex tweets eller vad som? Jag hittar det inte. Tycker att jag stängt ner allt vad vibrationer heter men likafullt surrar kräket.
|
|
|
|
|
|
#56 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: feb 2012
Tack: 1
Tackad 4 ggr i 3 inlägg
|
magnutz: pröva med Inställningar... Ljud... Vibrera i respons - jag tror att det är den du tänker på.
När det gäller batteritid gick jag från 10-12 timmar med orginal batteri till ca 30 med Sensation XE batteri i kombination med ICS - vilket som haft mest inverkan vet jag inte... jag bara njuter! :-) |
|
|
|
|
|
#57 - (Permalink) |
|
Android
Reg.datum: okt 2009
Operatör: Telenor Telefon: HTC One ROM: InsertCoin 1.0.4 Tema: "avnordifierad" :-) Launcher: Rosie Tablet: ASUS Transformer Prime Tack: 46
Tackad 355 ggr i 308 inlägg
|
Det var väl ett "jefla" klagande i den här tråden....
![]() Hjälp till självhjälp är att få "häcken ur vagnen" och göra en fabriksåterställning. Kan det vara så svårt ??
|
|
|
#58 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Citat:
1. Backuppat allt. (La sedan in mina foton/videos/sms/mms. inte något mer) 2. Gjort en factory reset 3. Drainat batteriet 4. Laddat det fullt Fortfarande inte bra. Varför är de så jävla dåliga? (HTC och eller de som programmerar...) Jag orkar inte strula med InsertCoin för när jag läser om de som använder andra roms finns ju problemen kvar och ibland även andra roliga utmaningar som tex utebliven WiFi, etc. Jag är jävligt less på smartphones nu och vill mörda min. |
|
|
|
|
|
|
#59 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#60 - (Permalink) | |
|
Android
Reg.datum: okt 2009
Operatör: Telenor Telefon: HTC One ROM: InsertCoin 1.0.4 Tema: "avnordifierad" :-) Launcher: Rosie Tablet: ASUS Transformer Prime Tack: 46
Tackad 355 ggr i 308 inlägg
|
Citat:
Har inte luren kontakt eller dålig kontakt så blir det bara skit och man kan lika gärna knäppa av luren ! Har du ett bra nät ?? Sen kör jag enbart appar från Google Play, eftersom jag hela tiden kör det senaste så försöker jag då också minimera mängden appar så att jag inte får in nåt buggigt "skit. Har du en massa appar installerade ?
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|