![]() |
|
|
#46 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III Tack: 52
Tackad 83 ggr i 62 inlägg
|
Enligt denna film har de nya HTC lurarna (läs One serien) både speciell hård och mjukvara till sitt "Beat" ljud. Om det är så eller inte? Tja ,det vågar jag inte svara på enbart genom denna film men, kanske? ![]() http://www.youtube.com/watch?v=24H6uu80CgA |
|
|
|
| Följande medlem säger tack till Aja för det här inlägget: |
|
|
#47 - (Permalink) | |
|
Senior Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Halebop Telefon: HTC One X ROM: CyanogenMod 10(4.1)|CM-10.1(4.2.2) Tack: 32
Tackad 66 ggr i 58 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: nov 2011
Tack: 16
Tackad 12 ggr i 9 inlägg
|
Citat:
Får bli ett tack för en video som ställde till det ännu mer
|
|
|
|
|
|
|
#49 - (Permalink) |
|
Android
Reg.datum: okt 2009
Operatör: Telenor Telefon: HTC One ROM: InsertCoin 1.0.8 Tema: "avnordifierad" :-) Launcher: Rosie Tablet: ASUS Transformer Prime Tack: 50
Tackad 357 ggr i 310 inlägg
|
|
|
|
#50 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Tackad 12 ggr i 9 inlägg
|
Känner ju inte till HTC's lurar och beats efter att ha hängt hos Samsung ett tag, tyvärr den enda lilla ursäkt jag har.
Men nu vet jag bättre. |
|
|
|
|
|
#51 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: apr 2010
Tack: 7
Tackad 14 ggr i 12 inlägg
|
HTC-kundtjänster i flertalet länder. Finns en tråd på XDA under "HTC One X" där det diskuteras huruvida Beats följer med. Men eftersom det kommer olika uppgifter från olika håll vet man inte alls hur det kommer att bli.
|
|
|
|
|
|
#52 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: feb 2012
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Original 4.0.4 Launcher: HTC Sense 4.1 Tack: 55
Tackad 23 ggr i 8 inlägg
|
Har fortfarande inte sett en länk där någon från HTC eller återförsäljare påstår det du skriver =/
|
|
|
|
|
|
#53 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: apr 2010
Tack: 7
Tackad 14 ggr i 12 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#54 - (Permalink) | |
|
Guest
|
Citat:
Ett par bra lurar påvisar brister mer än vad ett par dåliga lurar gör. |
|
|
|
|
#55 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Original 4.0.4 Launcher: HTC Sense 4.1 Tack: 55
Tackad 23 ggr i 8 inlägg
|
Och vart står det att det är garanterat att det medföljer?
Ser fortfarande bara folk som referrar till mail, där svaren är många och väldigt olika. Samt behöver det ju inte vara samma deal i alla regioner. Så frågan är fortfarande öppen om du frågar mig. |
|
|
|
|
|
#56 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: dec 2010
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Original Tablet: Samsung Galaxy Tab 2 10.1 Tack: 21
Tackad 4 ggr i 4 inlägg
|
Är det avgörande för er, att få med lurarna, om ni ska välja en HOX? Fattar inte. Vem bryr sig!? Kör med riktiga hörlurar istället och den som är någorlunda musikintresserad har under sin livstid redan införskaffat sig ett par sådana :P
Much ado about nothin'! |
|
|
|
|
|
#57 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Tackad 23 ggr i 8 inlägg
|
Citat:
Redan beställt den, men undrar ju ändå ![]() Skumt att inget riktigt svar dykt upp än, bara en vecka tills de rullar ut
|
|
|
|
|
|
|
#58 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Operatör: Tre Telefon: HTC One X Tack: 17
Tackad 8 ggr i 3 inlägg
|
http://www.youtube.com/user/FORMOBIL...?feature=watch
denna italienska sida har ett par filmer om One X. bl.a denna film som i slutet visar ett par hörlurar. http://www.youtube.com/watch?v=63kV89UsYhM ... vet dock ej vad de säger. |
|
|
|
|
|
#59 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Tackad 12 ggr i 9 inlägg
|
Jag är helt övertygad om att HTC Sverige vet vad det följer med för lurar, men allt ska vara så förbannat hemligt nu för tiden!
Och det är det onda äpplets fel som började med att vara så hemliga (fast deras fyllon till testare som inte ens kan hålla redan på en mobil avslöjade ju en hel del) |
|
|
|
|
|
#60 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: dec 2010
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: CM10 Tablet: Google nexus 7 Tack: 48
Tackad 37 ggr i 17 inlägg
|
Beats är alltså en EQ om jag förstått det rätt? på filmen kan jag dock inte säga att jag hörde nån skillnad, eftersom dom filmar med en telefon eller nåt.
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|