Swedroid Forum | Nordens största Android-community

Gå tillbaka   Swedroid Forum | Nordens största Android-community > Telefoner > HTC > One X > One X - Allmänt

Stängt ämne

Share Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2012-03-24, 13:26   #144 - (Permalink)
kicken
Kid Droid

Reg.datum: Nov 2011

Tack: 2
Tackad 7 ggr i 4 inlägg
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av liindak Visa inlägg
Jasså, ja då kan jag tänka mig att det är svårare val för dig då :S Nu är allt fixat å klart för min del! nollan till alla från å med idag å enligt information han hade fått idag så får de leveransen med One X vit den 2e april å sen tar det 2 dagar för dom å skickas ut sa han spännande! Jag typ halverar min månadskostnad nu med detta erbjudandet, så jag är riktigt riktigt nöjd!
samma här, fast en grå/brun
se hur länge dom kan ha dethära erbjudandet, det är ju himla prisvärt!
kicken är inte uppkopplad  
Gammal 2012-03-24, 14:10   #145 - (Permalink)
Ozzalbatrozz
Senior Droid

Ozzalbatrozzs avatar

Reg.datum: Jul 2010

Operatör: Halebop
Telefon: Samsung Galaxy Note 3
ROM: Stock

Tack: 52
Tackad 78 ggr i 70 inlägg
Standard

Så, tog samma som er ovanstående. Blev en brun för mig med. Hade bokat vit innan men 3 hade ju bara den. Ska avboka den på måndag, verkar bara vara Halebop som har helgöppet..
Ozzalbatrozz är inte uppkopplad  
Gammal 2012-03-24, 14:58   #146 - (Permalink)
lasgur
Baby Droid

Reg.datum: Mar 2012

Tack: 4
Tackad 5 ggr i 3 inlägg
Standard

Är det någon som inte har halebop idag som testat ringa o fått detta erbjudande?
lasgur är inte uppkopplad  
Gammal 2012-03-24, 15:26   #147 - (Permalink)
martinsson98
Baby Droid

Reg.datum: Apr 2010

Telefon: HTC One X
ROM: CM11

Launcher: Nova
Tablet: Google Nexus 7 (2013)

Tack: 9
Tackad 7 ggr i 4 inlägg
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lasgur Visa inlägg
Är det någon som inte har halebop idag som testat ringa o fått detta erbjudande?
Det undrar jag med. Jag mejlade med Halebop och de hävdade bestämt i två mejl att det bara var för befintliga abbonnemangskunder. Trots att jag har Halebop kontantkort och ringer för flera hundra så gav dem sig inte. Någon som lyckats med nån annan på halebop?
martinsson98 är inte uppkopplad  
Gammal 2012-03-24, 17:17   #148 - (Permalink)
Wetterholm
Kid Droid

Reg.datum: Mar 2011

Operatör: Telenor
Telefon: HTC Incredible S
ROM: CM7

Launcher: ADW

Tackad 10 ggr i 10 inlägg
Standard

Fan jag beställde HOX via TPH, jag vet dock inte vad det blev för färg. Jag sa att han skulle överraska mig :P. Ångrar detta idag då jag vill beställa tillbehör nu innan hehe....
Wetterholm är inte uppkopplad  
Gammal 2012-03-24, 17:46   #149 - (Permalink)
lasgur
Baby Droid

Tack: 4
Tackad 5 ggr i 3 inlägg
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson98 Visa inlägg
Det undrar jag med. Jag mejlade med Halebop och de hävdade bestämt i två mejl att det bara var för befintliga abbonnemangskunder. Trots att jag har Halebop kontantkort och ringer för flera hundra så gav dem sig inte. Någon som lyckats med nån annan på halebop?
jag fick som ny kund det erbjudandet
lasgur är inte uppkopplad  
Följande medlem säger tack till lasgur för det här inlägget:
Gammal 2012-03-24, 19:10   #150 - (Permalink)
liindak
Baby Droid

Tack: 15
Tackad 1 gång i 1 inlägg
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kicken Visa inlägg
samma här, fast en grå/brun
se hur länge dom kan ha dethära erbjudandet, det är ju himla prisvärt!
Otroligt prisvärt! jag är riktigt nöjd haha
liindak är inte uppkopplad  
Gammal 2012-03-24, 20:06   #151 - (Permalink)
kicken
Kid Droid

Reg.datum: Nov 2011

Tack: 2
Tackad 7 ggr i 4 inlägg
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson98 Visa inlägg
testa att ringa 013-4950741 imorgon och säg att du har halebop idag(säg inte att du har kontantkort) men funderar på att gå över till tre pga deras erbjudande, tjejen kör med halebop kontant och hon ringe idag och hon fick erbjudandet "noll till alla" + ny mobil, tog HTC one X

och jag gick från halebop "vänner" till "noll till alla" + HTC one X... mycket prisvärt .

Så testa att ringa istället, dom ger nog hellre dig detta erbjudande än att bli av med dig som kund.
kicken är inte uppkopplad  
Följande medlem säger tack till kicken för det här inlägget:
Gammal 2012-03-24, 21:06   #152 - (Permalink)
sw33troll
Baby Droid

Operatör: Tre
ROM: Original

Tack: 12
Tackad 2 ggr i 1 inlägg
Standard

Citat:
testa att ringa 013-4950741 imorgon och säg att du har halebop idag(säg inte att du har kontantkort) men funderar på att gå över till tre pga deras erbjudande, tjejen kör med halebop kontant och hon ringe idag och hon fick erbjudandet "noll till alla" + ny mobil, tog HTC one X

och jag gick från halebop "vänner" till "noll till alla" + HTC one X... mycket prisvärt .

Så testa att ringa istället, dom ger nog hellre dig detta erbjudande än att bli av med dig som kund.
Ok, det var onekligen ett fruktansvärt bra erbjudande!
sw33troll är inte uppkopplad  
Gammal 2012-03-24, 22:11   #153 - (Permalink)
dahl85
Baby Droid

Telefon: HTC Desire

Tack: 0
Tackad 1 gång i 1 inlägg
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av liindak Visa inlägg
jag undrar oxå hur detta gick till?.. är befintlig kund hos halebop å ska förnya mitt abonnemang snart.. å detta låter ju himla bra eftersom jag just tänkt ta nollan till alla, vore ju kanon å få mobilen med! hur fick du tag på detta erbjudandet? jag vill oxå ha det haha
Jag skulle ringa och säga upp mitt abonnemang hos Halebop eftersom jag blev sugen på Tre och Tele2:s erbjudande, hade bara 3 mån kvar hos halebop, men då erbjöd dom mig detta, så det var så det gick till

Sjukt nöjd iaf, och skulle de ta slut med surf eftersom det endast är 2 gb per månad så går de ju köpa till om det tar slut, tror de kosta 79:- för 3gb, och jag skulle nog inte komma upp i 350:- oavsett om jag gjorde det
dahl85 är inte uppkopplad  
Gammal 2012-03-24, 22:18   #154 - (Permalink)
dahl85
Baby Droid

Telefon: HTC Desire

Tack: 0
Tackad 1 gång i 1 inlägg
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av frosse87 Visa inlägg
Trodde du pratade om 3. Hur som helst så kan väl inte återförsäljare dela ut luren innan det varit officiell release på den? Om det vore så att Htc tidigarelagt sin release så tror jag att det hade märkts från div. håll. Men jag kan ju bara hålla tummarna för er! Jag skulle dock tagit infon med en nypa salt med tanke på alla olika svar man kan få från samma operatör. Jag vet inte hur många olika besked 3 har gett till olika personer.

Ring igen och fråga och se om du får samma svar :-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jag tog kontakt med deras chatt idag , och det stämmer som du säger, dom måste ha gett mig och även tjejen fel information, telefonen skulle komma in till dom vid månadsskiftet... Fan jag som längtade tills nästa vecka , haha :P
dahl85 är inte uppkopplad  
Gammal 2012-03-25, 08:39   #155 - (Permalink)
frosse87
Kid Droid

frosse87s avatar

Reg.datum: Sep 2009

Telefon: Samsung Galaxy S II
ROM: Original

Launcher: LauncherPro

Tack: 15
Tackad 7 ggr i 7 inlägg
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dahl85 Visa inlägg
Jag tog kontakt med deras chatt idag , och det stämmer som du säger, dom måste ha gett mig och även tjejen fel information, telefonen skulle komma in till dom vid månadsskiftet... Fan jag som längtade tills nästa vecka , haha :P
Riktigt tråkigt när man har ställt in sig på en sak och det blir fel! Snart kommer den dock och då blir det riktigt bra!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
frosse87 är inte uppkopplad  
Gammal 2012-03-25, 11:00   #156 - (Permalink)
martinsson98
Baby Droid

Reg.datum: Apr 2010

ROM: CM11

Launcher: Nova
Tablet: Google Nexus 7 (2013)

Tackad 7 ggr i 4 inlägg
Standard

Citat:

Wuhuu. Jag fick det med, sa inget om att jag bara hade kontantkort, men nu är det beställt. Vilket bra erbjudande.
martinsson98 är inte uppkopplad  
Stängt ämne

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:41.

Serverdrift och kapacitet levereras från ipeer.

Design By: Miner Skinz.com