![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: sep 2009
Operatör: Telenor Telefon: HTC Desire ROM: Original 2.2 FroYo Tack: 0
Tackad 10 ggr i 8 inlägg
|
Uppdaterar just nu, vad gör den? Löser den problemen? Spänningen tätnar.. Sent from my GT-I8150 using Tapatalk |
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Tre Telefon: HTC One S ROM: HTC Original (2.31.401.5) Tema: Sense 4.1 Tablet: Asus Transformer ROM: Original Tack: 0
Tackad 25 ggr i 19 inlägg
|
Vad står det under Inställningar > Om pekdatorn > Version ??
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: okt 2010
Operatör: Telenor Telefon: HTC Legend ROM: Orginal Tema: HTC Sense Tablet: ZTE Light Tack: 25
Tackad 11 ggr i 10 inlägg
|
Ja, vad är detta för versionnummer? Om det är samma som alla andra skrivit och frågat om, råder jag TS att söka och läsa i forumet innan han postar.
/No offence
|
|
|
|
#4 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: dec 2011
Telefon: Samsung Galaxy Note ROM: Original Launcher: Nova prime Tablet: Asus Transformer Tack: 12
Tackad 41 ggr i 34 inlägg
|
Jag kapar denna tråden, den har trots allt en passande rubrik
![]() Saxat från asus uk's facebook om den nya uppdateringen till tf201. ASUS United Kingdom:*A TF101 update is in the works - the teams working on them are seperate so the schedules are completely unrelated. We'll let you know when we have more specific details. Ser inte så avlägset ut längre tycker jag.. Min rebootar fortfarande.. |
|
|
|
|
|
#5 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S II Launcher: Launcher Pro Tablet: Asus Transformer Tack: 1
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Miin håller forfarande på att boota. Detta gör den endast när den är i sleep mode aldrig annars. Är det samma sympton hos er andra?
|
|
|
|
|
|
#6 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: dec 2011
Telefon: Samsung Galaxy Note ROM: Original Launcher: Nova prime Tablet: Asus Transformer Tack: 12
Tackad 41 ggr i 34 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#7 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2011
Operatör: Tre Telefon: Sony Xperia S ROM: original Tema: original Tablet: Asus Transformer Tack: 3
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
min har inte reebootat en enda gång efter uppdateringen
den har dock blivit sjukt mycket snabbare i webbläsaren och även att öppna spel och appar.
|
|
|
|
|
|
#8 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: dec 2009
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia Z ROM: Stock (4.1.2) Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: Nexus 7 och Nexus 10 Tack: 39
Tackad 30 ggr i 23 inlägg
|
Ingen som vill dela med sig av vilken version de har efter uppdateringen? Intressant att veta om man redan har den eller inte.
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|