![]() |
|
|||||||
![]() |
| Share | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#601 - (Permalink) |
|
Android
Reg.datum: sep 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Original Tema: TouchWiz Launcher: TouchWiz Tack: 225
Tackad 674 ggr i 424 inlägg
|
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk
|
|
|
#602 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: mar 2011
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: JB 4.1.2 NEE Launcher: TouchWiz UX Tack: 74
Tackad 86 ggr i 85 inlägg
|
För mig försvann problemet då jag rensade data på Swype.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk |
|
|
|
|
|
#603 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy Note II Launcher: Go Launcher EX Tablet: Samsung Galaxy Note 10.1 Tack: 18
Tackad 7 ggr i 7 inlägg
|
Fick min s2a i måndags och jag la in ics på den direkt, så sedan första dagen har den startat om sig många ggr per dag..
bara i förmiddags när ca 5 ggr,,, gärna när jag navigerar eller lyssna rpå musik men kan även bara ut i det blå starta om sig.... med eller utan sd kort gör den samma sak.. någon som har en bra ide? för fabriksåterställning funkade inte, samsung sade bara att ajg skulle lämna in den på service... |
|
|
|
|
|
#604 - (Permalink) | |
|
Android
Reg.datum: jan 2011
Operatör: Tre Tablet: iPad Mini Tack: 56
Tackad 455 ggr i 421 inlägg
|
Citat:
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Skaffa Dropbox via min länk - få 500MB extra här-> Sedan 2010: Nokia 5800 Xpress Music -> Nokia X6-00 -> SE X10 Mini -> SE X10 Mini Pro -> Galaxy Ace -> Galaxy S -> Galaxy S2 -> HTC One X -> Galaxy S3 -> iPhone 4S |
|
|
|
|
|
|
#605 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2010
Tack: 101
Tackad 8 ggr i 7 inlägg
|
Citat:
Du menar att dina Smajlisar är ungefär som innan ? Med bra färger och så ? Mina är så otroligt fula så de måste ju vara förvrängda och felaktiga. Tyckte jag såg ett annat inlägg där jag kände igen mina, bleka och otydliga !!! ser skit ut |
|
|
|
|
|
|
#606 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jan 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S4 ROM: Stock Tema: DCikonZ TSF Shell Theme Launcher: TSF Shell 1.9.9.4 Beta Tablet: Asus Transformer Infinity ROM: [4.2.1][CROMi-Xenogenesis Tema: DCikonZ TSF Shell Theme Launcher: TSF Shell 1.9.9.4 Beta Tack: 29
Tackad 28 ggr i 19 inlägg
|
Upptäckte precis att HDMI med MHL kabeln inte fungerar längre när jag kopplar in den till pc-skärmen eller tvn. Trist! Inte för att jag använde det speciellt ofta.
NU hänger sig telefon direkt jag sätter i sladden, den blir varm och det händer ingenting. Enda sättet är att koppla ur batteriet och starta om. |
|
|
|
|
|
#607 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2012
Telefon: Samsung Galaxy S II Tack: 1
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Efter ICS-uppdateringen har min telefonapp inte längre någon flik för kontakter, men jag har förstått att det ska vara så. Men när jag går till fliken "Favourites" så är den helt tom. Det står enbart "No favourites" där.
Tidigare så listade den ju mina mest använda kontakter automatiskt, men den gör alltså inte det längre. Behöver jag göra något för att aktivera denna funktion, eller ska man lägga till favoritkontakter manuellt (och i så fall hur)? Jag har använt telefonen flitigt även efter uppgraderingen men jag saknar min gamla lista på favoriter. |
|
|
|
|
|
#608 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2011
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S II Tack: 9
Tackad 6 ggr i 6 inlägg
|
Citat:
Dock om man går via Kontakter --> Favoriter, så verkar man få upp Ofta Kontaktade. Jämfört med Telefon --> Favoriter. Väldigt märkligt att de båda sidorna inte ser lika ut. |
|
|
|
|
| Följande medlem säger tack till OLock för det här inlägget: |
|
|
#609 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy Note II ROM: Original Tack: 8
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#610 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2012
Telefon: Samsung Galaxy S II Tack: 1
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Citat:
Jag ogillar dom stora ikonerna man får på sina favoriter. Den gamla listan var ju mycket bättre...
|
|
|
|
|
|
|
#611 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: feb 2012
Tack: 13
Tackad 4 ggr i 4 inlägg
|
Nu har det kommit en officiell uppdatering till handcent som skulle lösa dubbla sms problemet :-)
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk |
|
|
|
|
|
#612 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy Note II Launcher: Go Launcher EX Tablet: Samsung Galaxy Note 10.1 Tack: 18
Tackad 7 ggr i 7 inlägg
|
Jag han inte använda gingerbread utan la in ics direkt den 19 mars, så förra,, jag kontakta företagssupporten då det är en jobb telefon, så jag har redan fått en ny s2 liggande på kontoret, vågar man lägg in ics på den med???
|
|
|
|
|
|
#613 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: feb 2010
Tack: 0
Tackad 7 ggr i 6 inlägg
|
Kommit officiell updatering från Go SMS Pro, dubbel sms fixat.
|
|
|
|
|
|
#614 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: jul 2011
Tack: 5
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Citat:
Hur/var väljer man bort det ? |
|
|
|
|
|
|
#615 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: okt 2009
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Original Tablet: Samsung Galaxy Tab 7.7 Tack: 14
Tackad 8 ggr i 6 inlägg
|
Citat:
Du väljer bort det enklast genom att ge fan i att logga in. Rensa data under inställningar/program. |
|
|
|
|
| Följande medlem säger tack till nimbe för det här inlägget: |
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|