![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: dec 2009
Operatör: Telia Telefon: Motorola Atrix ROM: Cm10 epinters Tema: CM10 Launcher: Nova Tablet: ZTE Light CM7 Tack: 16
Tackad 19 ggr i 18 inlägg
|
Kör denna ROM http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1530370 Forumet säger att det kan vara lite segt men har inte märkt någon skillnad emot de andra ROMarna. Kör även Google Music och det fungerar. What's working Touchscreen GPS Bluetooth Wifi Mobile and data USB Mount Sensors Audio Rooted What's not working Camera some apps are force closing at the moment (not every time) Gallery Not working Live Wallpapers not working And all bugs reported by users Har inte testat allt än men det ser lovande ut. Någon mer som vågar prova. Min Tattoo är ju lite misshandlad, dvs att jag har tappat den så jag måste ha BT till samtal. Högtalaren i telefonen är sprucken. Senast redigerad av no1daag den 2012-04-07 klockan 18:45. Anledning: La till Workin/not working |
|
|
|
| Följande medlem säger tack till no1daag för det här inlägget: |
|
|
#2 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Operatör: Telia Telefon: Motorola Atrix ROM: Cm10 epinters Tema: CM10 Launcher: Nova Tablet: ZTE Light CM7 Tack: 16
|
Fungera faktiskt riktigt bra. Hittar inga större problem. Försökte byta Launcher till Nova launcher men det hänger sig lite så fortsätta med Trebuchet. Google music appen fungera bättre i 4.0.4 än 2.3:an.
|
|
|
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jun 2010
Operatör: Comviq Telefon: HTC Tattoo ROM: nFinityGB v1.1 - Gingerbread 2.3.5 Tack: 17
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Hur installerade du in den?
|
|
|
|
|
|
#4 - (Permalink) |
|
Youth Droid
|
|
|
|
|
|
|
#5 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jun 2010
Operatör: Telia Telefon: HTC Incredible S ROM: Revolution HD Android 2.3.5 Launcher: Sense 3.0 Tack: 6
Tackad 28 ggr i 21 inlägg
|
Ytterst coolt. Den här telefonen fortsätter att överraska :-)
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|