![]() |
|
|
#271 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Tele2 ROM: Jailbroken iPhone 5 iOS 6.1.2 Tablet: Chuwi v88 (snart) Tack: 8
Tackad 36 ggr i 34 inlägg
|
|
|
|
|
| Följande medlem säger tack till sydeu för det här inlägget: |
|
|
#272 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2012
Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Varför är det ingen som köper den från ebay? T.ex. denna: http://www.ebay.com/itm/ZEPAD-Zenith...item19cf6c8f5d
Är den ok? Det ser ok ut. Något minus att den kommer med 4.0? |
|
|
|
|
|
#273 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jun 2009
Operatör: Telia Telefon: Sony Ericsson Arc Tack: 5
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Varför ingen köper från Ebay? Kanske för att många handlat från eternal utan problem, kanske för att det är billigare från eternal, kanske för att det är snabb frakt, kanske för att de skriver ner priset så man kan slippa tull och moms.
Räcker det? |
|
|
|
|
|
#274 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2011
Tack: 63
Tackad 12 ggr i 12 inlägg
|
På "Slatedroid"
Finns en hel del Custom ROM:ar och även tillverkarens orignial-rom:ar läggs upp där. Många tips och tricks för den här plattan. |
|
|
|
|
|
#275 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2012
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Jag är rätt sugen på att skaffa en platta och hittade C91 med 1GB RAM och 4.0 på rea hos en kinesisk webbutik, $161.49 med fri frakt. Det blir ungefär 1100kr. Det är väl ett bra pris? Finns den billigare någon annan stans?
Jag har ögnat igenom hela tråden, men det är en del saker jag inte riktigt fått svar på. Hur är det med SVT play? Är det någon som fått igång det i högre än lägsta upplösningen? Finns det hopp för att det ska gå i framtiden? Finns det några fler svagheter med plattan som man bör känna till innan köp? |
|
|
|
|
|
#276 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2011
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Bara jag som inte får igång spotify? blinkar bara till svart sen händer det inte något mer.
|
|
|
|
|
|
#277 - (Permalink) | |
|
Adult Droid
Reg.datum: jul 2010
Tack: 46
Tackad 66 ggr i 57 inlägg
|
Citat:
Får bara svtplay att funka med sämsta upplösningen. Har vissa förhoppningar om att det ska funka med nyaste versionen av flash i ICS (nu funkar bara flash 10.0 i ICS). Jag måste säga att jag tycker att plattan är rätt laggig, vet inte om det är ICS eller plattan men jag tycker den laggar för det mesta, framför allt vid animeringar t.ex. zooma i karor/bilder/webplatser, svepa mellan skärmar o.s.v. Men har man inga höga krav på flyt o.s.v. så funkar den finfint. |
|
|
|
|
|
|
#278 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: jan 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Xperia V ROM: Stock Launcher: Nova Tablet: Nexus 7 & MID YX-10A03 ROM: Stock Launcher: Apex Tack: 6
Tackad 6 ggr i 6 inlägg
|
Citat:
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk |
|
|
|
|
|
|
#279 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: dec 2009
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Original 4.1.2 Launcher: Nova Launcher Tack: 3
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#280 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: feb 2012
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
äger en "c91 upgrade" som jag uppdaterade med dessa filer http://www.zenithink.com/Eproducts_C91_2.php?download
efter att jag updaterade den så har tuchen flippat ur totalt och den "känner" tryck slumpartat över hela skärmen konstant så nu är den i princip obrukbar. någon som vet någon fix för problemet alternativt har hört om någon annan som har samma problem? skall tilläggas att jag testat att installera om den ett antal gånger efter att problemet uppstod utan resultat och att jag knappt kan göra ngt inne i android då buggen inte tillåter det så att säga. |
|
|
|
|
|
#281 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Tele2 Telefon: HTC Desire ROM: original Tema: sense Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Citat:
Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
|
#282 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: okt 2010
Operatör: Halebop Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: CM 10.1 Tablet: iPad Mini Tack: 1
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Jag har precis köpt en sådan platta åt min far och den är oerhört laggig och seg. Dock klarar den av att spela upp 720p via usb utan problem. Förstår inte hur de riktigt går ihop, den som hade plattan innan har tydligen uppdaterat den till senaste. Men jag tänkte dra in 2.3 i den och de som den flyter på bättre, men problemet är att jag inte hittar vilken version det är. På barcoden står de inget alls om det, och de finns ingen ledtråd i förpackningen heller. Kan jag prova mig fram, om de inte funkar med första så kan jag bara ta ur minneskortet och trycka in de i datorn och lägga in en annan version. eller måste man kunna trycka på något på skärmen när man ska uppdatera?
|
|
|
|
|
|
#283 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2011
Tack: 63
Tackad 12 ggr i 12 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#284 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: okt 2010
Operatör: Halebop Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: CM 10.1 Tablet: iPad Mini Tack: 1
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#285 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jul 2011
Tack: 5
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Jag har problem med min c91, den vägrar få anslutning i facebook appen.
Funderade på att uppgradera från 2.3.4 kollade på http://www.zenithink.com/Eproducts_C91.php?download Dock får jag inte ihop det. det står en del om 2n_3n_3a men jag har ingen sån beteckning på min streckkod. ZT280H12NC91M512F8 står på min. Tips ? |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|