![]() |
|
|
#61 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: maj 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Xperia P ROM: Orginal Tema: Orginal Launcher: Orginal Tablet: iPad 2 Tack: 1
Tackad 43 ggr i 42 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#62 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S IV ROM: JB 4.2.2 Launcher: original Tack: 18
Tackad 19 ggr i 10 inlägg
|
Citat:
Skickat från min LT18i |
|
|
|
|
|
|
#63 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2010
Tack: 0
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
En lite deppig effekt jag märkt är att Shadowgun kraschar när man försöker starta en bana. Antar att det minskade tillgängliga ram-minnet helt enkelt inte är nog. Synd på ett roligt spel, men ingen deal-breaker.
|
|
|
|
|
|
#64 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jan 2012
Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Sitter här och försöker fixa ICS till min Ray genom PC Companion.
Testat ett antal gånger sen klockan 9 i morse men får hela tiden upp "Sony-Ericsson servern är för närvarande överbelastad. Försök igen lite senare.! Är det just det som är problemet, ska jag testa senare och hoppas att det fungerar?. Eller är det något annat som kan orsaka detta problem? |
|
|
|
|
|
#65 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jun 2010
Operatör: Telia Telefon: Sony Ericsson Arc S ROM: CM7.2.0-FXP108 Tema: CM Default Launcher: SE HOME Tack: 0
Tackad 11 ggr i 11 inlägg
|
Prova med SE Update Service
Skickat från min LT18i via Tapatalk 2
|
|
|
#66 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: mar 2012
Operatör: Comviq Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: ROM: MS Team HD 8.0 Tema: MS Team Blackbean Flavour Launcher: Apex Launcher Tack: 21
Tackad 5 ggr i 5 inlägg
|
Ni alla som har uppdaterat, kan ni posta listor på vad som är nytt mjukvarumässigt? Och skillnader jämfört med Gingerbread? Vore grymt uppskattat! :d
Skickat från min Sony Ericsson Xperia Arc S LT18i via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#67 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: maj 2011
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy Note II LTE ROM: galaxy s3 Tablet: samsung tab 10.1 Tack: 0
Tackad 8 ggr i 7 inlägg
|
Så nu har man ics på sin arc s. Fungerar på min ivarje fall utan nått problem . Kan tänka att det blir en del lagg om man fyller den med massa appar o spel. Men med mina få appar som jag vill ha så inga problem. En sak var kanon för min del var att man kunde välja större text i hela telefon även som går in o förstorar sms o kontaktboken. Det saknar jag på min sxs så nu blir det o köra på denna ett tag. Skönt att sony tog bort det mesta av facebook och spel pga minneshandteringen så man får välja själv. Hoppas de gör det till sxs också.
|
|
|
|
|
|
#68 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: jun 2011
Operatör: Telia Telefon: HTC One X ROM: InsertCoin Tablet: iPad Tack: 9
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Citat:
Skickat från min LT18i via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
|
#69 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Det förstår jag inte riktigt, jag har gått in under bloat apparna och med ICS så fanns alternativet avinstallera. Jag har tryckt där och nu är dom borta...
|
|
|
|
|
|
#70 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Telenor Telefon: Sony Ericsson Arc ROM: Original Tack: 2
Tackad 9 ggr i 7 inlägg
|
Jag är lite lätt kluven till om jag ska uppgradera till ICS på min Arc....
Jag tycker iofs inte att Gingerbread flyter så himla bra som jag kan tycka att den borde göra.. :-( Skickat från min LT15i via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#71 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: mar 2012
Operatör: Comviq Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: ROM: MS Team HD 8.0 Tema: MS Team Blackbean Flavour Launcher: Apex Launcher Tack: 21
Tackad 5 ggr i 5 inlägg
|
Citat:
Uppdatera genast, blir du missnöjd så dör du inte av att kolla runt på hur man nedgraderar till GB 2.3.4 (.62 FW) ![]() Skickat från min LT18i via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
|
#72 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Telenor Telefon: Sony Ericsson Arc ROM: Original Tack: 2
Tackad 9 ggr i 7 inlägg
|
Citat:
Skickat från min LT15i via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
|
#73 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jun 2010
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Original 4.0.4 Tema: Orginal Launcher: Orginal Tack: 32
Tackad 4 ggr i 4 inlägg
|
Efter att ha installerat om ICS från grunden, så blev det en helt annan telefon.
Inget lagg, inte seg alls! :-D Skickat från min Arc S via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#74 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Japp, total återställning av telefonen rekommenderas, blir som ny! Tycker inte den laggar med ICS.
|
|
|
|
|
|
#75 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S IV ROM: JB 4.2.2 Launcher: original Tack: 18
Tackad 19 ggr i 10 inlägg
|
Jag har inte fakriksåterställt men min var bara en vecka gammal så jag hade inte hunnit fylla på så mycket skit. Visserligen vore det säkert bra!
Jag tycker allt flyter på mycket bra (knappt märkbart sämre flow än GB, eller så vänjer man sig) och jag är väldigt förtjust i både gränssnittet och alla nya funktioner. Dessutom har jag nu avinstallerat tjugo standard-appar och det har givit mig 95Mb mer utrymme :-) |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|