Swedroid Forum | Nordens största Android-community

Gå tillbaka   Swedroid Forum | Nordens största Android-community > Telefoner > HTC > One X > One X - Allmänt

Svara
Share Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Oläst 2012-04-16, 00:32   #136 - (Permalink)
dOtlich
Baby Droid

dOtlichs avatar

Reg.datum: mar 2012

Tack: 4
Tackad 8 ggr i 8 inlägg
Standard

Efter att fått bytt HOX ställer jag mig äntligen i den glada skaran. Bytte ifrån grå till vit. Skal kommer på posten imorgon (förhoppningsvis!). HTC Desire>HOX

Sent from my HTC One X using Tapatalk
dOtlich är inte uppkopplad   Svara med citat
Oläst 2012-04-16, 06:53   #137 - (Permalink)
Flamso
Kid Droid

Reg.datum: apr 2010

Tack: 19
Tackad 1 gång i 1 inlägg
Standard

Ja, det är synd att klaga på telefonen egentligen. Har inte hunnit testa den under längre användning utan att ha möjlighet att ladda den, typ tågresor och så, men det är rätt lovande hittills! Skärmen är galet fin, kör totalt över S2ans och upplösning gör mig förvirrad. Kvalitetskänslan på utsidan är helt över förväntan, visst trodde jag inte den skulle vara plastig men det här är fantastiskt!

Skaffade min i tisdags och har fortfarande inte varit i närheten av att vänja mig vid hur underbar telefonen är! Och jag har inte haft ett enda problem med den, bortsett från att den var urladdad när jag fick den. x)

(har dock tre repor på skärmen redan, även om man inte får nämna negativa saker här så är det konstigt, första telefonen med Gorilla-glas och jag repar den fortare än någon annan telefon..?)
Flamso är inte uppkopplad   Svara med citat
Oläst 2012-04-16, 15:56   #138 - (Permalink)
AlexGBG
Baby Droid

Reg.datum: apr 2012

Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
Standard

Mobilen kommer om en timme nu så är riktigt taggadoch den här tråden gjorde mig bara mer taggad ) kommer skriva vad jag tycker om den i den här tråden kanske lite senare ikväll eller Imorn!
AlexGBG är inte uppkopplad   Svara med citat
Oläst 2012-04-16, 17:10   #139 - (Permalink)
MatDiggy
Adult Droid

MatDiggys avatar

Reg.datum: apr 2011

Operatör: Tre
Telefon: HTC One X
ROM: Stock
Tema: Sense 4.0

Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1

Tack: 98
Tackad 114 ggr i 88 inlägg
Standard

Hoppas verkligen att det kommer svänga snart, för jag tror att det här är en av de få positiva trådar i One X - Allmänt som finns för tillfället.

Kan knappt gå in i den delen längre, så jag hoppas att alla som doat sin HOXar får en bra och fungerande mobil snart så vi kan gå vidare
MatDiggy är inte uppkopplad   Svara med citat
Oläst 2012-04-16, 17:51   #140 - (Permalink)
Madeli
Android

Madelis avatar

Reg.datum: maj 2010

Operatör: Telenor
Telefon: Samsung Galaxy S III
ROM: Original

Tack: 314
Tackad 664 ggr i 286 inlägg
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatDiggy Visa inlägg
Hoppas verkligen att det kommer svänga snart, för jag tror att det här är en av de få positiva trådar i One X - Allmänt som finns för tillfället.

Kan knappt gå in i den delen längre, så jag hoppas att alla som doat sin HOXar får en bra och fungerande mobil snart så vi kan gå vidare
Det hoppas jag med.... verkligen!

Riktigt tråkig start... slarv från HTC blandat med en hel del paranoia hos användarna

Men luren ÄR underbar! Jag kan dock förstå de som fått fel på sina lurar... man blir misstänksam och jag hade bytt lur (läs märke på mobil) direkt om jag hade fått en till som det var fel på. Så jag hoppas verkligen att det börjar rulla ut fungerande och felfria lurar nu så vi kan börja snacka om de roliga sakerna man kan göra med luren istället!

Senast redigerad av Madeli den 2012-04-16 klockan 17:54.
Madeli är uppkopplad nu   Svara med citat
Följande medlem säger tack till Madeli för det här inlägget:
Oläst 2012-04-16, 18:55   #141 - (Permalink)
Onkel Kostja
Kid Droid

Reg.datum: jul 2010

Operatör: Tele2

Tack: 4
Tackad 6 ggr i 5 inlägg
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dunda Visa inlägg
Jag blev också så att säga " paranoid "

Kunde inte sagt det bättre själv Älskar min lilla HOX, samt min sambo
Haha
Onkel Kostja är inte uppkopplad   Svara med citat
Oläst 2012-04-16, 20:34   #142 - (Permalink)
leolulz
Teen Droid

leolulzs avatar

Reg.datum: feb 2011

Telefon: Google Nexus 4
ROM: AOKP

Tablet: Nexus 7, iPad 4th Gen

Tack: 15
Tackad 177 ggr i 135 inlägg
Standard

Köpte min HTC One X av telenor idag och att bara ha använt den i ca 1 timme får mig att vilja pilla mer och mer med den Men jösses vilken storleks skillnad från min desire, skärmen är ju enorm! Men det gillas bara!

Och market laggar inte!! (ja jag har svurit över hur dåligt market flyter på desire)

Den är också himla snygg, och bakluckan känns som desirens, hemskt vad jag hänvisar till desire, eller det är nog en ny desire!
Oläst 2012-04-16, 22:45   #143 - (Permalink)
MatDiggy
Adult Droid

MatDiggys avatar

Reg.datum: apr 2011

ROM: Stock
Tema: Sense 4.0

Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1

Tack: 98
Tackad 114 ggr i 88 inlägg
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av leolulz Visa inlägg
Köpte min HTC One X av telenor idag och att bara ha använt den i ca 1 timme får mig att vilja pilla mer och mer med den Men jösses vilken storleks skillnad från min desire, skärmen är ju enorm! Men det gillas bara!

Och market laggar inte!! (ja jag har svurit över hur dåligt market flyter på desire)

Den är också himla snygg, och bakluckan känns som desirens, hemskt vad jag hänvisar till desire, eller det är nog en ny desire!
Välkommen!, och ja, det är en ny Desire.. i alla fall i mina ögon. Efter ha klämt på de flesta premium-mobiler på marknaden från Desire fram till nu, så har i alla fall jag nått samma nivå av eufori som jag fick av min gamla tro-tjänare Och man vänjer sig sjukt snabbt vid storleken. Jag har svurit över alla stora mobiler, och kunde personligen tänka mig en mobil på MAX 4".. men här är man nu med en 4.8" display och älskar det. Nu kan man ju aldrig gå till något mindre
MatDiggy är inte uppkopplad   Svara med citat
Oläst 2012-04-16, 23:24   #144 - (Permalink)
termostat
Kid Droid

Reg.datum: jul 2011

Tack: 58
Tackad 80 ggr i 4 inlägg
Standard

Är SJUKT nöjd men min One X , började visserligen lite tråkigt (Bootloop) men flashade om den och vips så funkade den, i Android svängen är det min tredje HTC , Desire , Sensation XE och nu One X

Och har förutom i början inte haft några problem och batteritiden överlag är absolut inte sämre än mina tidigare utan snarare bättre tror jag, och samtalstiden på den är sjukt bra. häromdagen så hade jag nästan 4 timmars samtalstid och det på ett ställe som har halvtaskig täckning + att jag surfade med den iaf en halvtime och hade väl runt 14-16% kvar när den sattes på laddning 17 timmar efter att den togs ifrån laddaren.
termostat är inte uppkopplad   Svara med citat
Oläst 2012-04-16, 23:59   #145 - (Permalink)
SCORPION2000
Baby Droid

SCORPION2000s avatar

Reg.datum: jul 2010

Operatör: Telia
ROM: Original obrandad 4.0.4

Launcher: Go Launcher EX

Tack: 1
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
Standard

Jag fick min HTC One X idag och är riktigt nöjd har hård testat den i ett antal timmar och jag fick en helt fungerande HTC One X utan några fel Yippiii!

Jag gillar den riktigt mycket först tänkte jag Damn vad stor den är men jag gillar den! ^^
SCORPION2000 är inte uppkopplad   Svara med citat
Oläst 2012-04-17, 00:24   #146 - (Permalink)
Fpow
Kid Droid

Reg.datum: feb 2010

Operatör: Telia

Tack: 3
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fpow Visa inlägg
Älskar telefonen efter en vecka så e batteriet bra med! Men måste tyvärr byta min då det e en gul fläk längst ner på telen.. men inga problem kommer en nya och bara byta ju.. E grymt nice lur annars.
Fick en ny i dag.. bara grymt nöjd med allt på den.. inga fel alls!
Fpow är inte uppkopplad   Svara med citat
Oläst 2012-04-17, 00:40   #147 - (Permalink)
KingLouie
Teen Droid

Reg.datum: dec 2009

Telefon: Samsung Galaxy S III
ROM: Stock 4.1.2

Launcher: Nova
Tablet: Nexus 7

Tackad 47 ggr i 38 inlägg
Standard

Det verkar som den första batchen felaktiga enheter börjar ta slut och de nya felfria börjar hitta sina användare Så snart kan vi gå vidare med lite roligare topics i trådarna!
Oläst 2012-04-17, 06:27   #148 - (Permalink)
termostat
Kid Droid

Reg.datum: jul 2011

Tackad 80 ggr i 4 inlägg
Standard

Min är ifrån den första batchen. :-)
termostat är inte uppkopplad   Svara med citat
Oläst 2012-04-17, 08:03   #149 - (Permalink)
leolulz
Teen Droid

leolulzs avatar

Reg.datum: feb 2011

Telefon: Google Nexus 4
ROM: AOKP

Tablet: Nexus 7, iPad 4th Gen

Tack: 15
Tackad 177 ggr i 135 inlägg
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatDiggy Visa inlägg
Välkommen!, och ja, det är en ny Desire.. i alla fall i mina ögon. Efter ha klämt på de flesta premium-mobiler på marknaden från Desire fram till nu, så har i alla fall jag nått samma nivå av eufori som jag fick av min gamla tro-tjänare Och man vänjer sig sjukt snabbt vid storleken. Jag har svurit över alla stora mobiler, och kunde personligen tänka mig en mobil på MAX 4".. men här är man nu med en 4.8" display och älskar det. Nu kan man ju aldrig gå till något mindre
Ja det är lite som en ond cirkel, snart går vi alla runt och snackar med 10" skärmar som på surfplattorna

Jo den känns faktiskt väldigt bra byggd, första batchen, eller en del av den måste ha vart lite väl hastigt ihopslängd så.. har klämt och tryckt, nästan misshandlat telefonen för att se om något av de kände felen dyker upp men den verkar ha varit väl ihopsatt Dags att testa batteriet idag!
Oläst 2012-04-17, 08:51   #150 - (Permalink)
albinsson
Baby Droid

Reg.datum: aug 2009

Tack: 9
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
Standard

Jag var tvungen att doa ett exemplar men väntar med spänning på nästa!

Men jag undrar, är det någon som är nöjd med gpsen?
Jag har bara sett nån problemtråd om det samt swedroids inte allt för hyllande recension men jag antar att prestandan på den kan variera som med allt annat. Jag hoppas verkligen den ska leva upp till min förväntning att den ska vara minst lika bra som i min sgs2 som jag varit väldigt nöjd med.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
albinsson är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:48.

Serverdrift och kapacitet levereras från ipeer.

Design By: Miner Skinz.com