![]() |
|
|
#91 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: jul 2010
Tack: 0
Tackad 62 ggr i 49 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#92 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: jan 2011
Tack: 13
Tackad 115 ggr i 64 inlägg
|
Verkar släppas kring månadsskiftet maj/juni - bara drygt 5 veckors väntetid kvar nu, härligt!
|
|
|
|
|
|
#93 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: sep 2011
Tack: 10
Tackad 17 ggr i 14 inlägg
|
Seriöst? Månadsskiftet maj/juni? Och det gäller U/Sola då också?
Jag ooooorkar inte
|
|
|
|
|
|
#94 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: maj 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Xperia P ROM: Orginal Tema: Orginal Launcher: Orginal Tablet: iPad 2 Tack: 1
Tackad 43 ggr i 42 inlägg
|
Ja, fast visuellt och till viss del funktionell så verkar det inte vara någon större skillnad mellan GB i Xperia 2012 vs. ICS för Xperia 2011. Det är nog därför 2012 modellerna får sist.
|
|
|
|
|
|
#95 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: nov 2010
Tack: 15
Tackad 20 ggr i 15 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#96 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: sep 2011
Tack: 10
Tackad 17 ggr i 14 inlägg
|
Ja, jag läste det nu också. Slutet av maj för både U och P.
http://www.xperiablog.net/2012/04/23...-of-may-in-uk/ Jag undrar om det gäller Sola också, men man hittar ju verkligen ingen info någonstans. Känns som att även den kommer bli fördröjd (för mig stod det mellan Sola och P) Nu är jag verkligen trött på det här. Senast redigerad av jn84 den 2012-04-24 klockan 05:47. |
|
|
|
|
|
#97 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: aug 2011
Tack: 1
Tackad 12 ggr i 10 inlägg
|
Angående U och P om man kollar prisjakt visar det inte så sent
som maj iallafall på prisjakt.nu Xperia Sola 9 Maj på Elgigantens hemsida, men de mailade mig och skrev det är preliminärt datum.. i stort sett bra de som lagt in det på deras hemsida www.elgiganten.se då i svart, men de vet inte när den vita dyker upp. Litar inte ett dugg på preliminära datum och Sony, då det kan dröja alldeles/ännu längre tid = ( Elgiganten sa - ha koll på vår hemsida.. så ser ni när den är i lager.. jag har inget tålamod att vänta ... vill ha en Sola nu = ) |
|
|
|
|
|
#98 - (Permalink) |
|
Kid Droid
|
Har provat Xperia S - och gillar inte hur man drar fingret för
den reagerar inte alltid, på min Ray jag haft bara trycker man på symbolerna, mycket mycket smidigare. Vilket Sola kommer ha precis som Ray alltså med symbolerna med touch längst ner på skärmen. Däremot kommer U, och P ha likadant som S vilket jag inte gillar, därför blir det Sola förmodligen för min del. Tycker det var jobbigt med att dra fingret upp mot en prick på Xperia S. Även om det är en vanesak fungerar det inget vidare bra enligt mig. |
|
|
|
|
|
#99 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Xperia P ROM: Orginal Tema: Orginal Launcher: Orginal Tablet: iPad 2 Tack: 1
|
På S trycker man ovanför symbolerna på den lilla pricken. På P tryckerman på själva symbolerna på glaslisten enligt tidigare rapporter. En liten skillnad mao.
|
|
|
|
|
|
#100 - (Permalink) |
|
Kid Droid
|
Nu kan man "köpa" Xperia P hos telia. Preliminär leverans beräknad den 23 maj, 4295kr med kontantkort.
![]() EVIGHETER! |
|
|
|
|
|
#101 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
|
Citat:
på vad Xperia S ligger på.. sen preliminär lev. beräknad... det kan man sällan lita på
|
|
|
|
|
|
|
#102 - (Permalink) |
|
Kid Droid
|
Jo, men med abonnemang blir det inte så dyrt. 2400kr med flex medium, måste dock vara uppbunden i 24mån då. Tre och telenor har väll liknande erbjudanden.
|
|
|
|
|
|
#103 - (Permalink) |
|
Adult Droid
|
|
|
|
|
|
|
#104 - (Permalink) |
|
Kid Droid
|
Kommer inte vilja ha abonnemang - då jag inte vill binda mig i 24 månader,
om jag plötsligt vill byta mobiltelefon i framtiden, så nej tack till abonnemang, inte glad för sånt = ) Köper då hellre en Xperia Sola som kommer ligga på betydligt lägre pris utan abonnemang oavsett. |
|
|
|
| Följande medlem säger tack till Andreas79skane för det här inlägget: |
|
|
#105 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia P Tack: 16
Tackad 5 ggr i 5 inlägg
|
Hittade denna ryska unboxing-video. Det är bara hoppas på att den svenska releasen är nära!
![]() http://www.youtube.com/watch?v=m2CmV...feature=colike |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|