![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Telia Telefon: Samsung Spica ROM: Orginal Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) | |
|
Android
Reg.datum: jan 2011
Operatör: Tre Tablet: iPad Mini Tack: 56
Tackad 460 ggr i 425 inlägg
|
Citat:
One X och 2X har samma typ av skärm, bara det att One X har en nyare version av skärmen, samt högre upplösning, kallad Super IPS LCD2 jämfört med LGns IPS LCD. Galaxy S2 kör med en Super AMOLED+ skärm ![]() Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Skaffa Dropbox via min länk - få 500MB extra här-> Sedan 2010: Nokia 5800 Xpress Music -> Nokia X6-00 -> SE X10 Mini -> SE X10 Mini Pro -> Galaxy Ace -> Galaxy S -> Galaxy S2 -> HTC One X -> Galaxy S3 -> iPhone 4S Senast redigerad av cammen3 den 2012-04-22 klockan 10:31. |
|
|
|
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Halebop Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Android 4.2.1 Jelly Bean rooted Tablet: Asus Transformer Prime Tack: 96
Tackad 96 ggr i 59 inlägg
|
Samsung Galaxy Nexus har en grym skärm däremot. Hög upplösning, djup svärta.
Samsung Galaxy S3 lär har minst lika bra skärm om inte bättre.
|
|
|
#4 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: jan 2010
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: CM10 Tema: Nova Launcher: AOSP Tablet: Nexus 8 Tack: 280
Tackad 25 ggr i 24 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Telenor Telefon: Google Nexus 4 ROM: Vanilla Launcher: Nova Launcher Tablet: Asus Transformer Tack: 103
Tackad 49 ggr i 27 inlägg
|
SGS2ans dåliga upplösning har chockerat mig sen den släpptes och jag har helt enkelt svalt att den tydligen ändå har en bra skärm, även om jag aldrig hållit med egentligen. Men svärtan är bra. Ofta ser det svarta på skärmen ut att vara ännu mörkare än den svarta ramen runt skärmen (!).
|
|
|
|
|
|
#6 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: dec 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy Note II ROM: Orginal Launcher: TW Tablet: Samsung Note 10.1 3G Tack: 13
Tackad 164 ggr i 99 inlägg
|
Jag har haft sgsII och nu HTC one X, tycker ärligt att det går minst likabra att läsa texter på samsungen trots sin "dåliga" upplösning.
Ändå har jag astigmatism och använder inte glasögonen men läser med lätthet på båda telefonerna. Svärtan på SGSII är betydligt bättre men annars är färgerna ngt bättre på htc one x. Man får komma ihåg att sgsII har inställningar för färgerna när man jämför lurar.
Previous android: ZTE Blade, LG O2X, SGS II, Xperia mini pro, SE Neo V, Motorola Atrix, HTC one X Current android: Samsung Note II, Sony Go, SGS II Current tablet: Samsung Note 10.1 3G, Sony Tablet S, HTC Flyger 3G/Wifi, |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|