![]() |
|
|||||||
![]() |
| Share | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#61 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: mar 2010
Operatör: Telenor Telefon: HTC One Tack: 37
Tackad 37 ggr i 28 inlägg
|
Changelog: v3.5.1 - fixed process android.process.acore has stopped when you selected to remove HTC Sense
|
|
|
|
#62 - (Permalink) | |
|
Android
Reg.datum: okt 2009
Operatör: Telenor Telefon: HTC One ROM: InsertCoin 1.0.5 Tema: "avnordifierad" :-) Launcher: Rosie Tablet: ASUS Transformer Prime Tack: 48
Tackad 357 ggr i 310 inlägg
|
Citat:
![]() Sensation med full fart kördes under en längre tid mha ett överklockningshack. Men källkoden är att föredra och show-p är en "mästare" på att kompilera kanonkärnor. Bricked-kärnan för Sensation: http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1256668 Jo en gris-bank är där man samlar pengar till en utvecklare som inte själv har råd. typ en "bounty". Här är show-p's grisbank. (som jag själv stöttade med ett par öl) http://bricked.de/ --------------------------------------------------------------------- Ver 3.5.1 funkar utmärkt
|
|
|
|
#63 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2012
Operatör: Tele2 Telefon: HTC One X ROM: Byter för ofta för att orka skriva här.. Tema: ^ Launcher: ^^ Tack: 1
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Snabb fråga, slängde precis in InsertCoin (kört http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1597778 innan detta)
Jag flashade inte Boot-ison, men den startar bra ändå, är detta något som man måste göra? Nybörjare innan allt detta, flashat via fastboot gjorde jag innan, så behövs detta för InsertCoin? Mvh |
|
|
|
|
|
#64 - (Permalink) | ||
|
Android
Operatör: Telenor Telefon: HTC One ROM: InsertCoin 1.0.5 Tema: "avnordifierad" :-) Launcher: Rosie Tablet: ASUS Transformer Prime Tack: 48
|
Citat:
Citat:
|
|
|
|
#65 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Tre Telefon: HTC Desire ROM: CyanogenMod 10.1 Launcher: Apex Launcher Pro Tack: 12
Tackad 47 ggr i 43 inlägg
|
- added option to go “AOSP” in installer ![]() Underbart!
|
|
|
#66 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: aug 2011
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Stock Tablet: Transformer Pad TF300T Tack: 4
Tackad 7 ggr i 6 inlägg
|
mycket bra ROM. Gillar nog baad lite för mycket.
|
|
|
#67 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Stock Tablet: Transformer Pad TF300T Tack: 4
Tackad 7 ggr i 6 inlägg
|
Om jag kollar programvarunummer i mina inställningar står det 3.5.0 och inte 3.5.1 - är det samma för er andra?
|
|
|
#68 - (Permalink) | |
|
Android
|
Citat:
Han ändrade sedan inte versionsnumret i mjukvaran. Sen gick han in i väggen, få se om han återuppstår imorgon... (han fixade samtidigt Coindroid för Sensation samt den här för One X så han kände sig "sliten"....)
|
|
|
|
#69 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Tackad 7 ggr i 6 inlägg
|
Ja, har sett att han är away på irc konstant just nu haha. Han är snart tillbaka och bombraidar oss med nya versioner, hehe.
Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
|
|
|
#70 - (Permalink) |
|
Android
|
Jo "baad" brukar köra "ryckigt"....ver 1.28 är ju erövrad så nu borde man börja kolla på riktig CPU-styrning. Luren är också levererad till show-p (the magic kernel man)
Transformer Prime har 3 lägen för att kontrollera "The Beast". Här är en tidig version hur man kan göra med en Prime ( en Prime har då en Tegra 3) Info http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1441329 Jag tror inte man kan få till det genom att bara använda en styrning som täcker hela intrevallet för en sådan här kraftfull CPU. Spännande fortsättning...
|
|
|
#71 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Telenor Telefon: Google Nexus 4 ROM: ParanoidAndroid 3.0 Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 25
Tackad 10 ggr i 9 inlägg
|
Duger batteriet för en dags normalanvändande?
|
|
|
|
|
|
#72 - (Permalink) |
|
Android
|
Jo jag körde hela förra veckan inkl att jag jobbade dvs riktig normalanvändning och det var helt perfekt.
Men om du vill köra det senaste så håller Mike-ARHD på att ladda upp senaste OTAn.... "baad" är nog inte helt kurant just nu
|
|
|
#73 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Telenor Telefon: Google Nexus 4 ROM: ParanoidAndroid 3.0 Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 25
Tackad 10 ggr i 9 inlägg
|
Knepigt det här! man vill ju ha det senaste, samtidigt som man vill ha det som är mest stabilt just nu
Åh! *Beslutsångest*
|
|
|
|
|
|
#74 - (Permalink) | |
|
Android
|
Citat:
Inga twittrande livstecken heller... ![]() Har jag "befriat" min lur så vill man ju testa allt det nyaste ....
|
|
|
|
#75 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Tackad 7 ggr i 6 inlägg
|
Kolla tripnravers irc. Baad är alltid där.
Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|