![]() |
|
|
#31 - (Permalink) |
|
Android
Reg.datum: okt 2009
Operatör: Telenor Telefon: HTC One ROM: InsertCoin 1.0.8 Tema: "avnordifierad" :-) Launcher: Rosie Tablet: ASUS Transformer Prime Tack: 51
Tackad 357 ggr i 310 inlägg
|
Angående XDA-tråden så verkar det ha varit en version som läckt färdig och klar utan att en "chef" kokat nåt och då är den en "Kanger" som inte ska vara i utvecklingsforumet.
|
|
#32 - (Permalink) | |
|
Adult Droid
Reg.datum: apr 2011
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Stock Tema: Sense 4.0 Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 98
Tackad 114 ggr i 88 inlägg
|
En av de bästa och stabilaste romarna som finns imo. Har provat de flesta under min Desire-tid, men jag har alltid återkommit till MIUI. Så långt från bloat man kan komma.
Citat:
|
|
|
|
|
|
#33 - (Permalink) | |
|
Android
Operatör: Telenor Telefon: HTC One ROM: InsertCoin 1.0.8 Tema: "avnordifierad" :-) Launcher: Rosie Tablet: ASUS Transformer Prime Tack: 51
|
Citat:
Man roar sig i den här tråden istället http://forum.xda-developers.com/show...1597353&page=9 Sen kommer Google ihåg saker via sin "cache"....
|
| Följande medlem säger tack till plun för det här inlägget: |
|
|
#34 - (Permalink) | |
|
Adult Droid
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Stock Tema: Sense 4.0 Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 98
|
Citat:
Såg att han som startat ovan diskussionstråd refererade till miuiandroid, so if you put your two cents together so.... försökte nog någon ta åt sig äran he he |
|
|
|
|
|
#35 - (Permalink) | |
|
Android
|
Citat:
![]()
|
|
|
#36 - (Permalink) |
|
Adult Droid
|
Aha, du han få tag på den!
Akta dig för att lägga upp resultatet på xda bara hehe ![]() Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Senast redigerad av MatDiggy den 2012-04-25 klockan 23:43. |
|
|
|
|
#37 - (Permalink) |
|
Adult Droid
|
![]()
|
|
|
|
|
#38 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: sep 2009
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Original Launcher: Sense 4.0 Tack: 14
Tackad 63 ggr i 41 inlägg
|
|
|
#39 - (Permalink) |
ModeratorReg.datum: jun 2009
Operatör: Telenor Telefon: Sony Xperia Z ROM: Stock Tablet: ASUS Transformer Tack: 12
Tackad 149 ggr i 104 inlägg
|
Vad fungerar och vad fungerar inte?
![]() Ägare till den första brickade svenska HTC magic?? Stolt före detta ägare till en smält HTC magic!! Numera ägare till Sony Xperia Z Add me on Google+ HTC Magic-->Acer liquid-->HTC Desire/Motorola Milestone-->ip4-->Samsung Galaxy s2-->HTC One X-->Sony Xperia Z |
|
|
|
|
#40 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jun 2011
Tack: 9
Tackad 7 ggr i 5 inlägg
|
*drägel* Open source och bloat-free, kan det bli bättre?
Fattar inte hur denna ROM har kunnat gå mig förbi på min ZTE Blade, hade behövts mer där ;-) |
|
|
|
|
#41 - (Permalink) |
|
Adult Droid
|
Har inte provat den själv. Betan ska släppas imorgon fredag på miuiandroid, men vad jag förstår så ska det mesta funka. Sedan pågår diskussioner om man kommer få med några av HTC's funktioner som tex kamera osv. Det är nog det enda som jag skulle sakna från sense i dagsläget.
Får nog tillfälle att återkomma. |
|
|
|
|
#42 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2011
Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
|
|
|
|
|
#43 - (Permalink) | |
|
Adult Droid
|
Citat:
Väntar nog på en lite mer stable release hur som helst. Jag låter någon annan testa först ![]() Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#44 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jul 2009
Operatör: Tre Telefon: HTC One X Tablet: Asus Transformer TF300T Tack: 21
Tackad 15 ggr i 6 inlägg
|
Hur är det med dessa roms som inte bygger på HTC's grund? Tänker att man läser om att man petar in Bravia Engine och Performance tweaks osv i dessa, kommer det med MIUI också? Root?
|
|
#45 - (Permalink) | |||||
|
Adult Droid
|
Citat:
Citat:
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Senast redigerad av MatDiggy den 2012-04-27 klockan 09:01. |
|||||
|
|
![]() |