![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: maj 2011
Tack: 2
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) |
Verifierat kontoReg.datum: feb 2012
Telefon: Sony Xperia Z ROM: Original Launcher: Stock Tack: 18
Tackad 93 ggr i 38 inlägg
|
Det går tyvärr inte att byta färg för olika "under-kalendrar" i Gmail, men om du har typ Gmail, Facebook och Exchange så kommer dom visas med tre olika färger.
|
|
|
|
|
|
#3 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: maj 2011
Tack: 2
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Citat:
Jag kan prenumerera på andras kalendrar på jobbet vi kör med google apps. Då blir alla kalendrar oranga. Senast redigerad av bigbandit den 2012-03-21 klockan 21:55. |
|
|
|
|
|
|
#4 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2010
Operatör: Halebop Telefon: Sony Xperia S ROM: Original Tack: 8
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Är det något som kan tänkas komma i en framtida uppdatering? På min gamla Galaxy S fungerade det fint med olika färger. Otroligt jobbigt att behöva kontrollera varenda dag vilken händelse det är eftersom alla har samma färg.
|
|
|
|
|
|
#5 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: jun 2009
Operatör: Halebop Telefon: Google Nexus 4 ROM: Rooted stock Launcher: Apex Tablet: Nexus 7 3G Tack: 44
Tackad 27 ggr i 27 inlägg
|
Prova en annan kalenderapp. Jorte är bra och gratis.
|
|
|
|
| Följande medlem säger tack till Andresin för det här inlägget: |
|
|
#6 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jun 2011
Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#7 - (Permalink) |
|
Professional Droid
Reg.datum: maj 2010
Operatör: Tre Telefon: Sony Xperia S ROM: SE original ICS 4.0.4 Tema: SE tema Launcher: 4.0.4 launcher SE Tack: 62
Tackad 55 ggr i 53 inlägg
|
Mm.... har faktiskt ett annat litet problem med kalendern och det är att den knappt svara när man skall byta månad framåt, eller bakåt för den delen. gör man något fel när man skall svepa med fingret för att gå fram en månad, eller är det något annat som skall göras?
ber om ursäkt för att gå ut ur Topic en aning. Senast redigerad av dragontrumpetare den 2012-04-29 klockan 05:53. |
|
|
|
|
|
#8 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
nä jag tycker att den reagerar dåligt på svepningar med.
|
|
|
|
|
|
#9 - (Permalink) |
|
Professional Droid
Operatör: Tre Telefon: Sony Xperia S ROM: SE original ICS 4.0.4 Tema: SE tema Launcher: 4.0.4 launcher SE Tack: 62
Tackad 55 ggr i 53 inlägg
|
Men det måste ju betyda att Sony kanske har tänkt att man inte behöver se framåt mer än inom samma månad. Man sveper ju som en tok, innan det till slut händer något (oftast har man öppnat en massa dygn ibland om man har något. Man kanske borde ringa Sony och kolla hur de har tänkt med kalendern? Antagligen är det väl mera tänkt så att man skall använda widgeten till Kalenern som verka fungera riktigt bra. Där man kan ju rulla fram hur mycket som helst känns det som.
|
|
|
|
|
|
#10 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S IV ROM: Original JB Launcher: Apex Tablet: Läckerol Tack: 15
Tackad 22 ggr i 21 inlägg
|
Tveksamt, har dom inte lyckats fixa det nu så lär det väl aldrig bli. Var ju samma sak med både X10 och Arc. En annan kalenderapp är det som gäller än. Originalkalendern är rätt värdelös. Kör med Business Calendar.
|
|
|
|
|
|
#11 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Eller använd appen jag länkade?
Sent from my LT26i using Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#12 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2010
Operatör: Halebop Telefon: Sony Xperia S ROM: Original Tack: 8
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#13 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: jun 2009
Operatör: Halebop Telefon: Google Nexus 4 ROM: Rooted stock Launcher: Apex Tablet: Nexus 7 3G Tack: 44
Tackad 27 ggr i 27 inlägg
|
Jag tror inte att den appen gör någon skillnad. Jag har inte testat i och för sig men den ändrar väl kalenderfärger gentemot google calendar. Även om man har olika färg på sin kalendrar där så blir det inte så i Sonys kalenderapp. Det är det som är problemet som är aktuellt här.
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|