![]() |
|
|
#136 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Telenor Telefon: Google Nexus 4 ROM: AOKP Tablet: Nexus 7, iPad 4th Gen Tack: 15
Tackad 177 ggr i 135 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
#137 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2010
Operatör: Telia Telefon: HTC Desire ROM: Orginal Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Synd om 5" blir standard. En mobil för mig ska vara smidig och det tycker jag att den är när den är <4". Men hoppas att de kommer bra modeller i den storleken som har en hyfsad spec som sagt.
|
|
|
|
|
|
#138 - (Permalink) | |
|
Adult Droid
Reg.datum: apr 2011
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Stock Tema: Sense 4.0 Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 98
Tackad 114 ggr i 88 inlägg
|
Citat:
Brukade skämta om de nya storlekarna på smartphones på jobbet och att man snart kommer gå med en surfplatta mot örat
|
|
|
|
|
|
|
#139 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Telenor Telefon: HTC Desire ROM: CM7.0.3 Tack: 3
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Det blev en Galaxy Note
|
|
|
|
|
|
#140 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Telenor Telefon: Sony Xperia S Tack: 5
Tackad 31 ggr i 29 inlägg
|
För mig blev det en Xperia S
|
|
|
|
|
|
#141 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Telia Telefon: HTC Desire Tack: 1
Tackad 21 ggr i 16 inlägg
|
Huga... Har varit sugen på att ersätta min Desire ett bra tag nu. Jag var extremt nära på att köpa en One S, men så blev det inte...
Problemet för mig är som för många andra, storleken! Jag tycker att min Desire är i största laget, och jag skulle helst vilja ha en ännu lite mindre telefon faktiskt. Varje gång jag ser en liten Wildfire så känner jag mig direkt sugen på formatet. Samtidigt sitter tjejen på rena rama klossen till telefon numera, en Galaxy Nexus. Jag föröker ge den storleken en ärlig chans, men det är verkligen svårt, även om den är rätt tunn! Rent prestandamässigt så är jag absolut inte i behov av så överdrivet mycket mycket coolare grejer än vad Desire erbjuder. Jag har heller inget emot att betala för så bra grejer som man kan få in i en telefon som är i Desires storlek (helst lite mindre). Superprestanda behöver det inte vara, men det ska ju gärna kännas att man uppgraderar :-) ... Nåväl, Min gamla Desire får hänga med ett tag till, tills tillverkarna erbjuder något mer i stil med det jag vill ha. |
|
|
|
|
|
#142 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2010
Operatör: Telenor Telefon: Google Galaxy Nexus Tablet: ZTE Light 2.2 Tack: 4
Tackad 4 ggr i 4 inlägg
|
Det blev en Galaxy Nexus.
Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
|
|
|
#143 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Snart pensioneras min Desire efter 2 års trogen tjänst. Det tråkiga från start har för mig varit minnesbristen som jag tillslut gjorde slut på genom att roota den och installera diverse olika versioner av rommar.. Men jag har inte varit nöjd med någon av dem, telefonen har alltid blivit sjukt slö, trög och ostabil tillslut. Men jag är VÄLDIGT nöjd med telefonen som fysisk produkt, ruggigt skön att hålla i. Att jämföra med jobbtelefonen Samsung Galaxy S Plus så är den underbar.. Formatet är kanon och den har hållit sig väldigt fräsch dessa två år, mycket tack vare ett bra skinfodral som den oftast har legat i när den åkt omkring i fickor.. Inte en störande repa på displayen är resultatet.. Som sagt väldigt nöjde med det yttre, det inre var sådär redan från början och nu är det framför allt det som gör den jobbig att ha att göra med..
Så Desiren åker vidare till min Far som ska prova på en Smartphone för första gången.. Själv har jag införskaffat en Sony Xperia S men som jag ännu inte har hunnit med att inviga mer än att den är fulladdad och igångstartad en snabbis. Lite större telefon men jag tyckte den stämde bäst överens med min kravspec just nu.. Får se hur den tar mig vidare i livet
|
|
|
|
|
|
#144 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: nov 2011
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Orginal Tema: TW Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 10
Tackad 14 ggr i 12 inlägg
|
Det blev en One X för min del. Nu är det nästan så att jag håller tummarna att Galaxy S3 är sämre eller lika bra :-). Gillar dock sense och är inte alls förtjust i touchwiz så det kanske är rätt beslut oavsett...
|
|
|
|
|
|
#145 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Operatör: Halebop Telefon: Google Nexus 4 ROM: Stock 4.2 Tema: Moi own Launcher: Nova launcher Tack: 3
Tackad 18 ggr i 13 inlägg
|
HTC One X blir det, tycker One X är lite för stor och One S är mer lik Desire
är verkligen nöjd med min Desire (rootad) vill knappt byta ut den
|
|
|
#146 - (Permalink) | |
|
Adult Droid
Reg.datum: apr 2011
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Stock Tema: Sense 4.0 Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 98
Tackad 114 ggr i 88 inlägg
|
Citat:
![]() Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
|
#147 - (Permalink) | |
|
Adult Droid
Reg.datum: maj 2010
Operatör: Telenor Telefon: HTC One X ROM: InsertCoin 16.1.5 JB&Sense 4+ Tema: Tema: Sense 4+ Tack: 4
Tackad 162 ggr i 153 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#148 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Stock Launcher: ADW Ex Tablet: ZTE Light m. CM7 Tack: 120
Tackad 110 ggr i 66 inlägg
|
Det här kanske inte är en post för den här tråden, men hur "framtids-säker" är man om man idag köper en highend-lur (HOX, S2, kommande S3)?
Jag är egentligen grymt nöjd med min Desire, men tycker ändå det är lite tråkigt att det är fler och fler grejjor som inte är kompatibla med den (mest spel förvisso) och avsaknaden av en bra ICS är en annan sak som ändå gör att jag vill ha nytt så småningom. På datorfronten har jag lärt mig att man klarar sig några år om man inte vill ha de absolut värsta grejjorna, men hur är utvecklingstakten för Androidlurar? Räcker en dual/quad på 1,5GHz och med bra grafik ett par år, eller? - Vad tror ni? BTW - räknar inte ROM's som "i stort sett funkar" som värdiga alternativ - det ska vara officiell CM9 eller liknande - därav min kommentar om bra ICS.
You're not using Dropbox? Why? Get it today: http://db.tt/VSpAn89 and always keep your files with you wherever you go... Also - Installing from an account created through my link gives both of us 500Mb extra - just like that! |
|
|
|
|
|
#149 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Halebop Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Varierar Tablet: ZTE Light cm7 Tack: 103
Tackad 60 ggr i 38 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
#150 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S4 ROM: Stock Launcher: Nova Prime Tack: 235
Tackad 135 ggr i 113 inlägg
|
Jag köpte min Desire för exakt 2 år sedan. Har aldrig ägt en telefon så länge!
Nu när jag vet hur ful SGS3 är och att den hårdvarumässigt är ganska likvärdig så kommer jag att köpa en HTC One X. Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2 |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|