![]() |
|
|
#16 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: jun 2011
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Stock Tema: Eget Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: Motorola Xoom Tack: 10
Tackad 42 ggr i 28 inlägg
|
|
|
|
#17 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Stock Tema: Eget Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: Motorola Xoom Tack: 10
|
btw värför säger den alltid "android uppgraderas" i ICS? både på mobilen och paddan
|
|
|
#18 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Telia Telefon: Google Nexus 4 ROM: Default Launcher: Nova Tack: 18
Tackad 38 ggr i 22 inlägg
|
Uppdaterat! Funkar klockrent, känns aningen rappare men kan vara för att jag hade massa skit på plattan innan.
Inget att klaga på än så länge iaf tack för tipset!
|
|
|
|
|
|
#19 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Orginal Launcher: Orginal Tablet: Motorola Xoom Tack: 34
Tackad 20 ggr i 12 inlägg
|
Jag får ingen ordning på kalendern efter uppdateringen.
Nån som har apk filerna som jag kan stoppa i app/system? Hade dem till min nexus s o de fixade problemet. Hittade lösningen till att kalender inte vill synca om man flashar utan full wipe: http://forum.xda-developers.com/show...postcount=3836 Senast redigerad av aikelo den 2012-04-28 klockan 01:24. |
|
|
|
|
|
#20 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
|
Citat:
|
|
|
|
#21 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Orginal Launcher: Orginal Tablet: Motorola Xoom Tack: 34
Tackad 20 ggr i 12 inlägg
|
Har svårt att söka på xda o swedroid på plattan.
Du har ingen länk? Har läst mig till full wipe men hoppas slippa det :-\ Hittade lösningen till att kalender inte vill synca om man flashar utan full wipe: http://forum.xda-developers.com/show...postcount=3836 Senast redigerad av aikelo den 2012-04-28 klockan 01:23. |
|
|
|
|
|
#22 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: mar 2012
Tack: 114
Tackad 148 ggr i 115 inlägg
|
Rapportera gärna om hur den fungerar. Tänker vänta ett par dagar sen köra in den :-) fungerar 3g?
Sent from my MZ601 using Tapatalk |
|
|
|
|
|
#23 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Omega v43.1 JB 4.1.2 / Boeffla Kernel v2.8 Tema: JB Launcher: Nove Prime Tablet: N7,MZ601,GN10.1,TF300TG Tack: 30
Tackad 393 ggr i 232 inlägg
|
Jag flashade in 2.0.0 enligt min egna guide. Gjorde en wipe av cache å dalvik bara. So far so good. Inga konstigheter. Ser stabilt ut. Dvs inga kraschande appar eller dumheter. Batteritiden har jag dock ingen aning om den är bra eller inte då min platta står för de mesta i dockan när jag inte använder den på dagarna.
Fast en bugg som jag fick med 1.0.0 va att platta kunde random krascha när jag va på jobbet. När jag sen kom hem så satt den fast med bootloaderanimationtionen tills man vol-up+pwr (tvinga den att dö) då funkade den igen. Jävligt skumt problem men de inträffade extremt sällan. Kanske max en gång varannan månad eller nåt sånt. Jag hoppas denna bugg är fixad i 2.0.0.
|
|
|
#24 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: feb 2012
Telefon: LG True HD LTE ROM: 4.2.2 AOKP Tablet: Xoom, EOS 3.0 Tack: 7
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Körde in det hela nu på morgonen. Vi får se hur det känns. Körde också en full wipe.
Jag saknar det wallpaper som kom med 1.0.0. Någon som vet var man kan finna det? Det var väl ICS standard? |
|
|
|
|
|
#25 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: maj 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Original Launcher: original Tablet: Motorola xoom,Asus TF300 Tack: 34
Tackad 44 ggr i 34 inlägg
|
Lite screenshoots på batteritiden upplever den ungefär lika som 1.0.
![]() ![]() Edit ser nu när jag tittar att plattan inte gärna går ner i deepsleep better battery stats rapporterar att den varit aktiv i 21h 49min Sent from my MZ601 using Tapatalk
Samsung Galaxy SIII,zte blade Samsung Galaxy Note, Motorola xoom,Asus TF300TG Senast redigerad av stefan78 den 2012-04-28 klockan 09:07. |
|
|
|
|
|
#26 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Hur tar du screenshots?
|
|
|
|
|
|
#27 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#28 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: maj 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Original Launcher: original Tablet: Motorola xoom,Asus TF300 Tack: 34
Tackad 44 ggr i 34 inlägg
|
Håll in Vol ner och power samtidigt i ca 1 sek
Sent from my HTC One X using Tapatalk
|
|
|
#29 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: nov 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus Tack: 20
Tackad 35 ggr i 31 inlägg
|
Är alla nöjda och glada med 2.0 även nu när det gått några dagar? Har 1.0 i min nu och är lockad av att flasha om...
|
|
|
|
|
|
#30 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: dec 2009
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Stock 4.1.2 Launcher: Nova Tablet: Nexus 7 Tack: 58
Tackad 47 ggr i 38 inlägg
|
Citat:
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|