![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: aug 2011
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: foxhound psycho mantis v2 Tema: ICS 4.0.3 Launcher: Apex Tack: 3
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Vill enbart se camerA bilder och kanske skivomslag! Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) | |
|
Android
Reg.datum: jan 2011
Operatör: Tre Tablet: iPad Mini Tack: 56
Tackad 460 ggr i 425 inlägg
|
Citat:
Galleriet visar alla bilder, men det finns sätt att dölja vissa mappar, sök så hittar du nog det. Orkar inte göra det från mobilen åt dig nämligen ![]() EDIT: bara för att jag är så snäll, skaffa Astro File Manager från Google Play. Skapa en fil med namned ".nomedia" och placera den filen i mapparna där bilder du vill dölja från galleriet finns. F.Ö. lite felplacerad tråd skulle jag tro Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Skaffa Dropbox via min länk - få 500MB extra här-> Sedan 2010: Nokia 5800 Xpress Music -> Nokia X6-00 -> SE X10 Mini -> SE X10 Mini Pro -> Galaxy Ace -> Galaxy S -> Galaxy S2 -> HTC One X -> Galaxy S3 -> iPhone 4S Senast redigerad av cammen3 den 2012-04-29 klockan 01:26. |
|
|
|
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: sep 2009
Operatör: Telia Telefon: HTC One Tablet: Motorola Xoom 3G ROM: EOS 3.0 Tack: 16
Tackad 140 ggr i 127 inlägg
|
Du kan lägga in en tom fil som heter ".nomedia" i de mappar som du inte vill se i galleriet, det finns dock de som blivit av med alla filer i mapparna när man lagt in den filen så gör en backup först.
Ett annat sett är att använda tex QuickPic som har valmöjlighet att dölja de mappar man inte vill se. |
|
|
|
|
|
#4 - (Permalink) |
ModeratorReg.datum: jul 2009
Tack: 29
Tackad 499 ggr i 312 inlägg
|
Flyttar tråden till "Allmänt".
|