![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: okt 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy Note Tack: 0
Tackad 4 ggr i 4 inlägg
|
Kanske skulle vara något för långa svamputflykter i skogen ![]() http://www.reaprylar.nu/3-7v-5200mah...e-i9220-black/ |
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Operatör: Comviq Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Stock Tema: Tema? Launcher: Nova Prime Tablet: iPad Tack: 175
Tackad 34 ggr i 18 inlägg
|
Då måste vi köpa en midjeväska också för att bära på "mobilen".
![]() Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy Note ROM: Stock 4.1.1 Tema: TouchWiz Launcher: TouchWiz Tablet: Galaxy Note II (Phablet) Tack: 6
Tackad 69 ggr i 50 inlägg
|
Note är redan stor och med det batteriet blir det megastor. Väldigt klumpigt att ha och då är det bättre med extern batteri.
Då är det bättre val: New Trent iCruiser 11000 mah http://www.amazon.co.uk/New-Trent-IM...4990807&sr=8-2 Själv har jag en sån och funkar bra. Eller denna som jag beställde till en vän: PowerGen Mobile Juice Pack Ultra 5200 mah Liten format och med ficklampa. http://www.amazon.co.uk/PowerGen-Ext...4990995&sr=1-2
|
|
|
#4 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy Note ROM: ICS 4.0.4 Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: Motorola Xoom 3G + iPad Tack: 15
Tackad 14 ggr i 10 inlägg
|
Så du menar att det är smidigare att använda ett externt batteripack än ett som sitter fast på mobilen? Jag har samma som det tipsas om och det funkar kanon. Visserligen bara använt det en gång men ändå..
|
|
|
|
|
|
#5 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy Note Tablet: Asus Transformer Tack: 7
Tackad 16 ggr i 10 inlägg
|
Ja utan tvekan smidigare. Det är ju inte så du går runt med den kopplad hela tiden.
|
|
|
#6 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jan 2012
Tack: 0
Tackad 8 ggr i 5 inlägg
|
Men hur blir det med ett tjockare batteri? Känns som att kontakterna för batteriet ligger risigt till om man tappar telefonen.
|
|
|
|
|
|
#7 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: dec 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy Note ROM: checkrom revo v5 Franco kernel 3.1 Launcher: mxhome Tack: 2
Tackad 4 ggr i 4 inlägg
|
Har ett sånt som TS tipsade om, och jag använder den mer än orginal batteriet. Ända gången jag använder org är på krogen. Men så jävla skönt med 2 hela dagar batteri tid och man behöver inte vara rädd för att batteriet ska vara slut på den andra dagen.
Det finns billigare på ebay och för 70:- inkl frakt, så är det helt klart prisvärt. |
|
|
|
|
|
#8 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy Note Tack: 2
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Beställde det i fredags och idag fick jag att dom hade skickat det så jag hoppas det inte dröjer lika länge som det gör om man beställer det på batteryupgrade, det tog 2 veckor innan jag fick mitt därifrån
Bara synd att det inte finns väskor som passar när man har ett tjockare batteri |
|
|
|
|
|
#9 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2012
Tack: 2
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Fick mitt batteri idag och kan säga att den ligger mycket bättre i handen kommer helt klart använda det alltid
|
|
|
|
|
|
#11 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: sep 2009
Telefon: Google Nexus 4 ROM: CM10.1 Launcher: Nova Prime Tablet: Nexus 7 Tack: 188
Tackad 121 ggr i 92 inlägg
|
Undrar hur god kvaliteten är när det är så billigt. Har erfarit dåliga, billiga batterier till andra telefoner.
|
|
|
#12 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Har precis laddat den full så nu får man testa
|