![]() |
|
|
#136 - (Permalink) | |
|
Professional Droid
Reg.datum: nov 2009
Telefon: Google Nexus S ROM: Stock Launcher: Nova launcher prime Tablet: Nexus 7 ROM: Stock Launcher: Nova launcher prime Tack: 14
Tackad 399 ggr i 364 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#137 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Halebop Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Android 4.2.1 Jelly Bean rooted Tablet: Asus Transformer Prime Tack: 96
Tackad 96 ggr i 59 inlägg
|
Det var avsaknaden av den funktion som fick mig att dissa Chrome för stock browsern. Kanske ska ge Chrome en ny chans nu då. Saknar iofs även möjligheten att spara ned sidor offline.
|
|
|
#138 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: dec 2010
Operatör: Tele2 Telefon: HTC One X Tablet: Samsung Galaxy Note 10.1 Tack: 39
Tackad 29 ggr i 26 inlägg
|
Måste väcka tråden för en fråga!
Första gången jag testade chrome (2-3 veckor sedan) så kunde ja under bokmärken se samma bokmärken som ja hade på chrome på datorn min! Efter en uppdatering av chrome slutade det funka, dvs kunde inte se datorns bokmärken, trotts att mobil och dator är inloggade i Google kontot! Har någon liknande besvär? Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#139 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Stock Orootat Launcher: Apex Launcher Pro Tack: 6
Tackad 11 ggr i 8 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#140 - (Permalink) |
|
Youth Droid
|
|
|
|
|
|
|
#141 - (Permalink) |
|
Youth Droid
|
Nvm löste..
Måste tydligen ha auto sync ingång för att komma åt desktop bokmärken.. Sämst men a ![]() Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#142 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Stock Orootat Launcher: Apex Launcher Pro Tack: 6
Tackad 11 ggr i 8 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#143 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: CyanogenMod Tack: 138
Tackad 248 ggr i 186 inlägg
|
Finns funktionen att adressbaren försvinner när man skrollar på en sida neråt. och lite upp så kommer den upp igen? Testade en väldigt tidig beta av Chrome så vore najs om funktionen fanns nu typ :P
|
|
|
#144 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2012
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Xperia S Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 3
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Chrome for Android verkar bra.
någon som vet när ics kommer till Xperia s? så att jag kan skaffa Chrome. Christian www.myusedandroid.se |
|
|
|
|
|
#145 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Stock Launcher: Apex Pro Tack: 52
Tackad 23 ggr i 23 inlägg
|
Testade Chrome igen efter ett tags frånvaro. Fungerar klart mycket bättre men nu så blir sidorna helt blanka ibland när jag surfar. Sveper jag till nästa flik och sen tillbaka så syns allt igen, för att en stund senare bara bli blank igen. Någon mer som har detta problemet?
|
|
|
|
|
|
#146 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Tack: 11
Tackad 8 ggr i 8 inlägg
|
Citat:
Till det problem med inga svenska tecken via fysiska tangentbordet på transformern gör chrome oanvändbar för tillfället...bara vänta på nästa uppdatering ![]() Skickat från min Transformer TF101 via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
|
#147 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Stock 4.2.1 Jelly Bean Launcher: Nova Launcher Tablet: Nexus 7 & Nexus 10 Tack: 12
Tackad 17 ggr i 15 inlägg
|
Finns det inget smidigt sätt att blockera ads i chrome?
Har testat "Android adblock" men den fungerar inte alls. Det är dock beta fortfarande så det är inte så konstigt kanske. |
|
|
|
|
|
#148 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: maj 2012
Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Citat:
Kan inte någon svara?
|
|
|
|
|
|
|
#149 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2010
Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Cyanogen 9 Launcher: Nova Launcher Tack: 33
Tackad 25 ggr i 24 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#150 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2012
Tack: 0
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Citat:
Firefox BETA kan jag f ö rek, den är väldigt snabb på att ladda sidorna och smooth i scrollningen. Den bästa webbläsaren för tillfället enl mig. Vet inte om ABP dev fungerar för Chrome, du får testa.... Var dock tvungen att dl ABP från telefonen (funkar inte via PC först)... Det är inte en färdig ABP, det märks. Minne och CPU användningen ökar en hel del, och sidorna laddas långsammare (!) än när jag har ABP disable. Reklamen är dock borta ![]() ABP lär komma med en skarp version om några månader gissar jag. Edit 12-06-15: En updatering av ADP dev build har kommit (se länk ovan) - fortf långsamt, men det funkar lite bättre nu
Senast redigerad av F5:ad den 2012-06-15 klockan 00:23. |
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|