![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: okt 2010
Operatör: Comviq Telefon: Samsung Galaxy Note ROM: Ultimate JellyBean 4.1.2 Tablet: Nexus 7 rootad 4.2.2 Tack: 34
Tackad 24 ggr i 13 inlägg
|
Sent from my MZ601 using Tapatalk 2
|
|
|
#2 - (Permalink) | |
|
Senior Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Omega v43.1 JB 4.1.2 / Boeffla Kernel v2.8 Tema: JB Launcher: Nove Prime Tablet: N7,MZ601,GN10.1,TF300TG Tack: 30
Tackad 393 ggr i 232 inlägg
|
Citat:
Jag har dock tyvärr inget vettigt tips för hur du löser ditt problem. Du kan ju prova stänga av kanske pluginsen i webbläsaren. De finns i inställningsmenyn någonstans där. Då kommer inte Flash funka längre men om du inte behöver de så kanske de kan vara ett alternativ. Annars är Opera Mobile en helt okej webbläsare också. Kanske är värt å prova. Den stödjer dock inte Flash.
|
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: maj 2010
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia S ROM: 4.0.4 Tablet: Motorola Xoom 3G Tack: 4
Tackad 5 ggr i 2 inlägg
|
Jag antar att du har du testat att starta om Xoom:en. Jag hade själv problem med att en massa program, inklusive browsern, kraschade hela tiden. Efter en snabb omstart så fungerade allt igen. Dock har jag märkt att Xoom:en har en förmåga att sega ihop och bli instabil om den har varit gång ett par veckor i sträck. Då brukar en omstart hjälpa.
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|