![]() |
|
|
#91 - (Permalink) | |
|
Android
Reg.datum: jan 2011
Operatör: Tre Tablet: iPad Mini Tack: 56
Tackad 473 ggr i 437 inlägg
|
Citat:
Ge det några laddningar för att låta batteriet nå sin fulla kapacitet ![]() Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Skaffa Dropbox via min länk - få 500MB extra här-> Sedan 2010: Nokia 5800 Xpress Music -> Nokia X6-00 -> SE X10 Mini -> SE X10 Mini Pro -> Galaxy Ace -> Galaxy S -> Galaxy S2 -> HTC One X -> Galaxy S3 -> iPhone 4S |
|
|
|
|
|
|
#92 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: okt 2011
Operatör: Tele2 Telefon: HTC One X Tack: 5
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Tycker vissa saker går lite mjukare med denna uppdatering. Kan hända att det har med att kryssa i att den ska hårdvaruaccelerera 2d faktiskt stannar ikryssad, vad vet jag.
Dessutom verkar avbrotten när jag lyssnar på musik (Spotify / MW600) ha försvunnit. Flimmret vid mycket grått har också minskat. Så, alltiallo en bra uppdatering. |
|
|
|
|
|
#93 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Orginal Tack: 3
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
fanvad jag ångrar att jag skaffade 3 brandad lur
fick inte .29 utan .28 lame
|
|
|
|
|
|
#94 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: mar 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S III LTE ROM: Ripper ROM - Perseus kernel - 1.5GHz Tema: har mappat om/bytt plats Launcher: på HOME och BACK knapparna Tack: 97
Tackad 128 ggr i 110 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#95 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: dec 2011
Operatör: Tre Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: CM10 JB 4.1.1 Launcher: Nova Launcher Pro Tablet: TF300 Tack: 19
Tackad 5 ggr i 5 inlägg
|
Jag skummade igenom tråden.
Alla sitter och tror att detta är nytt och bättre men varför släpper man inte en changelog ifrån HTC. Jag fattar inte! Förklara för mig tack. |
|
|
|
|
|
#96 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: aug 2011
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Stock Tablet: Transformer Pad TF300T Tack: 4
Tackad 7 ggr i 6 inlägg
|
Man måste väl ändra CID för det.. och utan s-off blir det svårt.
Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
|
|
|
#97 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: dec 2010
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Original Tablet: Samsung Galaxy Tab 2 10.1 Tack: 21
Tackad 4 ggr i 4 inlägg
|
Flimret kvarstår efter uppdatering! Verkar än värre än förut dessutom... Vilket sketet piss. Älskar luren i övrigt, helt jädra fantastisk.
|
|
|
|
|
|
#98 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2012
Tack: 6
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Har fått en rejäl boost i batteritid av OTAn
kanske 20%Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#99 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Stock Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 11
Tackad 34 ggr i 23 inlägg
|
Ingen som helst märkbar skillnad. Batteritiden är som tidigare, okej. Den drar absolut noll i sleep, men med skärmen på så går det undan...
Möjligtvis är stockbrowsern rappare, men jag använder hellre Chrome... |
|
|
|
|
|
#100 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Tele2 Telefon: HTC One X ROM: Stock Tack: 4
Tackad 9 ggr i 6 inlägg
|
Det var som fan... Hej flimmerskärm! Dig har jag inte sett förut, tänker du stanna länge eller är du bara på genomresa?
Är det många som helt plötsligt fick flimmer? för mig dök det upp när jag gick in på Google play och såg den gråa färgen... (den som dyker upp när den "läser in") Har lagt in nya uppdateringen 1.29... |
|
|
|
|
|
#101 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: okt 2010
Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Jag har inte något problem med flimmer!
Och angående batteriet jag gnällde lite över så stämmer det ni faktiskt säger om att ladda de fullt och köra på tills det når sin fulla kapacitet. Sitter iofs och fifflar en del med luren, mycket nöjd med den överlag. Lite offtopic nu, Någon bra launcher och rekomendera, har fastnat för Go launcher sedan en bra tid tillbaks. Nova eller apex kanske är ett bra alternativ om man köper 'premium' / prime eller vad de stod ? |
|
|
|
|
|
#102 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2012
Operatör: Tele2 Telefon: HTC One X ROM: Stock Launcher: Nova Prime Tack: 1
Tackad 10 ggr i 8 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#103 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2012
Tack: 4
Tackad 8 ggr i 8 inlägg
|
Apex premium helt klart. Var helt såld på GO launcher till min gamla trotjänare Desire men den fungerar inte bra på ICS. Efter uppdateringen så svajar mitt batteri. Vet inte varför riktigt.. 50% kvar efter 5h användning är inte jättebra... Visst, har använt luren men inte mer än innan otan å då räckte batteriet tills jag kom hem.
Sent from my HTC One X using Tapatalk |
|
|
|
|
|
#104 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: okt 2010
Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Ja telefonen verkar lida av diverse barnsjukdomar så vi får hoppas på bättre resultat i framtiden!
|
|
|
|
|
|
#105 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: maj 2011
Tack: 14
Tackad 3 ggr i 2 inlägg
|
Efter att ha laddat hem denna uppdateringen har jag fått avsevärt mycket sämre batteritid vid användande utan att skärmen är igång (streaming av ljud via spotify och sr, framförallt).
Tidigare kunde jag streama en hel arbetsdag och ha cirka 70% kvar. Är nu nere på under 50% på samma tid. |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|