![]() |
|
|
#76 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: maj 2012
Operatör: Telia Telefon: Sony Ericsson X8 ROM: original Tack: 2
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Citat:
kvaliten på vad du skickar iväg. Men då kanske inte mottagaren kan se bilden. |
|
|
|
|
|
|
#77 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: feb 2012
Operatör: Halebop Telefon: Sony Xperia Z ROM: Sony stock 4.1.2 Launcher: Stock Tack: 3
Tackad 42 ggr i 37 inlägg
|
Som pigge säger så är det en begränsning i MMS, bästa är att du skickar genom mail istället.
|
|
|
|
|
|
#78 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Xperia S ROM: XTXPERIENCE9 Tema: Sapphire Launcher: Nova Prime Tack: 16
Tackad 70 ggr i 59 inlägg
|
Vilka här använder Keypad layout på tangentbordet!? Kommer ni "åt" utropstecknet när ni försöker radera något!? tycker att jag träffar radera knappen men den registrerar utropstecknet istället tills jag väntar en stund och sen försiktigt igen raderar och då fungerar det bra. Känns som om den låser sig på utropstecknet tills man låter bli o röra skärmen.
En funktion från Swiftkey som jag saknar stort är swipa bakåt för att ta bort hela ord eller bokstäver. Skulle vara kul om den kom med i nästa uppdatering.
|
|
|
#79 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: maj 2011
Operatör: Halebop Telefon: Sony Xperia S ROM: Stock ICS 4.0.4 Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: Google Nexus 7 Tack: 15
Tackad 47 ggr i 43 inlägg
|
Citat:
Det där känner jag igen. Det var lika dant på min Xperia Arc men jag har inte brytt mig så mycket om det utan mest tänkt att det va fan vad ofta det händer att det blir ett utropstecken istället för att radera. Så, "kul" att höra att jag inte är ensam om det B-). Skickat från min LT15i via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
|
#80 - (Permalink) | |
|
Senior Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Xperia S ROM: XTXPERIENCE9 Tema: Sapphire Launcher: Nova Prime Tack: 16
Tackad 70 ggr i 59 inlägg
|
Citat:
jag var ett tag rädd att det berodde på mig men det hände allt för ofta även om när jag tänkte på det. "Skönt" och höra att jag inte är ensam om det. Detta kan drabba andra knappar oxå.. känns dåligt kalibrerad.
|
|
|
|
#81 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Operatör: Halebop Telefon: Sony Xperia S ROM: Stock ICS 4.0.4 Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: Google Nexus 7 Tack: 15
|
Citat:
Jag ska under dagen idag kolla och testa det här. Får återkomma om jag nu inte glömmer bort det iofs. Skickat från min LT15i via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
|
#82 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III Tack: 16
Tackad 19 ggr i 18 inlägg
|
Men på andra mobiler blir det ju inte sådan skitkvalité. Det är bara på Android (Desire, RAZR och nu SXS) som jag fått sådan skitkvalité på bilderna, på mina andra mobiler har jag hämtat bilderna i relativt bra kvalité :S
|
|
|
|
| Följande medlem säger tack till wMathy för det här inlägget: |
|
|
#83 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: jun 2010
Tack: 71
Tackad 49 ggr i 46 inlägg
|
Min mtp-drivrutin har slutat fungera. Varken PC companion eller Sony bridge for mac hittar telefonen längre. Datorn står och tuggar ett tag när jag ansluter telefonen, sedan får jag ett felmeddelande. Det fungerade bra att ansluta telefonen de första veckorna, men nu är det som förgjort. Är det någon som varit med om något liknande och vet hur det går att lösa?
|
|
|
|
|
|
#84 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Operatör: Halebop Telefon: Sony Xperia Z ROM: Sony stock 4.1.2 Launcher: Stock Tack: 3
|
Citat:
Tydligen flera som haft problem med detta, även jag bara hoppas det fixas i ICS uppdateringen. Åter igen är det en begränsning med MMS, glöm inte att XS har en extrem upplösning jämfört med andra mobiler som bidrar till att det blir dålig kvalitet. Senast redigerad av Arvid719 den 2012-05-05 klockan 23:12. |
|
|
|
|
|
|
#85 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Tack: 71
Tackad 49 ggr i 46 inlägg
|
Citat:
0 objekt i utforskaren. Är det något annat man ska göra, eller är det bara tålamod som krävs? Edit: Om det är någon som råkar ha denna frustrerande bugg och inte kan synka med dator kan jag rekommendera Airdroid. Helt ok wi-fi synkapp som gör i stort sett allt PC Companion gör, förutom uppdateringar naturligtvis. Senast redigerad av Sneaky den 2012-05-06 klockan 22:19. |
|
|
|
|
|
|
#86 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#87 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Upplever detsamma på min SXS men min gamla HTC Desire visade bilderna i mycket bättre kvalitet! När frugan skickar en bild från sin SGSII så ser bilderna ut att komma från en 0,3 Mpix kamera...
|
|
|
|
|
|
#88 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jan 2010
Operatör: Telenor Telefon: Sony Xperia Z ROM: Original Launcher: Default Tablet: Asus Transformer Tack: 21
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Jag har stött på ett problem som jag tidigare inte haft, vet inte om det är mobilen det är fel på, men vad ska det annars vara liksom?
Hursomhelst.. När jag ska handla något i Google Play Butiken så funkar det inte, får upp ett fel meddelande där det står följande "Fel Det gick inte att bearbeta din beställning. Försök igen." har prövat samtliga lösningar och försökt köpa andra appar, men problemet kvarstår.. Även när jag försöker lägga till ett nytt kort till mitt konto så får jag ett fel meddelenade som lyder "Fel There was an issue with our payment processor [Your instrument is not valid]." Jag kan med 110% säkerhet säga att det är rätt information jag ger, och att det finns pengar kvar på mitt kort. Detta började nog efter .73 uppdateringen skulle jag tro. Om någon lider av samma problem, eller har en lösning på detta så är det mer än välkommet att kontakta mig
|
|
|
#89 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
|
Citat:
Jag har haft liknade problem. Jag brukade då välja Rensa data i Google Play appen och sen starta om mobilen. Fick ibland hålla på så några gånger och sen så funkade det. Skickat från min LT26i via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
| Följande medlem säger tack till Cubenga för det här inlägget: |
|
|
#90 - (Permalink) | |
|
Professional Droid
Reg.datum: maj 2010
Operatör: Tre Telefon: Sony Xperia S ROM: SE original ICS 4.0.4 Tema: SE tema Launcher: 4.0.4 launcher SE Tack: 63
Tackad 57 ggr i 55 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
| Följande medlem säger tack till dragontrumpetare för det här inlägget: |
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |