![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Droid
Reg.datum: apr 2012
Tack: 93
Tackad 119 ggr i 82 inlägg
|
Jag börjar, kommer den bara finnas med 8 och 16gb lagring? |
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: maj 2012
Operatör: Telenor Telefon: LG Optimus 4X ROM: Orginal Tablet: Ingen platta ännu :-( Tack: 20
Tackad 9 ggr i 8 inlägg
|
Bara 16 om man läser den svenska pressreleasen
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Adult Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: CyanogenMod Tack: 137
Tackad 241 ggr i 183 inlägg
|
Kommer med 8GB och 16 GB enligt Google. Vore helnajs om det även kom en 32. Tror dock på det första två.
|
|
|
#4 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Xperia S Tablet: Nexus 7 Tack: 12
Tackad 7 ggr i 5 inlägg
|
Kommer den ha internationell garanti likt N7?
|
|
|
|
|
|
#5 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: okt 2010
Operatör: Halebop Telefon: Google Nexus 4 ROM: Xylon | Franco Kernel Launcher: Nova Launcher Tablet: Google Nexus 7 Tack: 100
Tackad 211 ggr i 163 inlägg
|
http://www.lg.com/se/support/faqs/support-faq.jsp
Klicka på "Vad täcks av lg:s garanti?". Verkar som lg inte har någon internationell garanti. Alla garantiärenden hanteras via återförsäljarna. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#6 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Reg.datum: dec 2009
Operatör: Telenor Telefon: HTC Desire ROM: CM 7.1 Launcher: ADW ex Tablet: Samsung Galaxy Tab 8.9 Tack: 31
Tackad 31 ggr i 26 inlägg
|
Citat:
Däremot undrar jag hur det blir med garantier från LG:s sida vad gäller en importerad telefon. Är det Google som ger support i Sverige eller LG och kan man räkna med att en engelsk telefon går att lämna in i Sverige? |
|
|
|
|
|
|
#7 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Reg.datum: dec 2009
Operatör: Telenor Telefon: HTC Desire ROM: CM 7.1 Launcher: ADW ex Tablet: Samsung Galaxy Tab 8.9 Tack: 31
Tackad 31 ggr i 26 inlägg
|
Citat:
Däremot undrar jag hur det blir med garantier från LG:s sida vad gäller en importerad telefon. Är det Google som ger support i Sverige eller LG och kan man räkna med att en engelsk telefon går att lämna in i Sverige? Edit: lovar att skärpa mig, borde ha läst posten ovan om garantin, men frågan kvarstår. är det LG som står för garantin eller är det Google? |
|
|
|
|
|
|
#8 - (Permalink) | |
|
Senior Droid
Operatör: Halebop Telefon: Google Nexus 4 ROM: Xylon | Franco Kernel Launcher: Nova Launcher Tablet: Google Nexus 7 Tack: 100
|
Citat:
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
|
#9 - (Permalink) |
|
Senior Droid
|
Som jag förstår det verkar garantin hanteras av återförsäljarna. Alltså om du köper den på Dustin så är det dem (och fucking anovo) som lagar telefonen enligt sina egna garantipolicys.
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#10 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: sep 2011
Tack: 10
Tackad 17 ggr i 14 inlägg
|
varför står det inte Google på baksidan?
|
|
|
|
|
|
#11 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: maj 2010
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S IV ROM: Original Launcher: Nova Launcher Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 42
Tackad 31 ggr i 23 inlägg
|
Finns det nån info om batteriet är utbytbart?
|
|
|
|
|
|
#12 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: sep 2009
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Ericsson Neo ROM: 2.3.3 Tack: 5
Tackad 4 ggr i 4 inlägg
|
Jag hade velat ha 4g samt 32gb minne. Tror ni att det kommer komma någon uppdaterad version om ett tag?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
|
|
|
#13 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: nov 2010
Operatör: Tre Telefon: Google Nexus 4 ROM: Original rootad Launcher: Beror på humöret idag. Tablet: Nexus 7, TF101 och TF101G Tack: 16
Tackad 14 ggr i 12 inlägg
|
Enligt de som testat den är så "går" inte batteriet att byta då baksidan sitter fast.
|
|
|
|
|
|
#14 - (Permalink) |
|
Banned
Reg.datum: nov 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: CleanBlankRom Launcher: Go Launcher EX Tack: 25
Tackad 237 ggr i 154 inlägg
|
32 gig, kanske. 4g, mest troligt inte... Det är för bökigt med LTE idag, finns för många olika nät så google hade behövt göra en massa olika telefoner osv och det verkade man inte sugna på.
|
|
|
|
|
|
#15 - (Permalink) |
|
Banned
Reg.datum: nov 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: CleanBlankRom Launcher: Go Launcher EX Tack: 25
Tackad 237 ggr i 154 inlägg
|
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|