![]() |
|
|||||||
![]() |
| Share | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Professional Droid
Reg.datum: mar 2011
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia Z ROM: Stock i väntan på något roligt Launcher: Självklart Tack: 15
Tackad 400 ggr i 317 inlägg
|
Lite sent kan jag tycka, men hellre sent och stabil version än en fylld till bredden med buggar.
“We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.” -George Bernard Shaw Senast redigerad av chompiz den 2013-02-05 klockan 23:52. |
|
|
|
| Följande medlem säger tack till chompiz för det här inlägget: |
|
|
#2 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: okt 2010
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia V Tack: 16
Tackad 5 ggr i 5 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2010
Tack: 2
Tackad 5 ggr i 3 inlägg
|
Jag har en känsla av att jag inte kommer att vänta så länge...
https://github.com/CyanogenMod/andro...subasa/commits
friedflow@GooglePlay Senast redigerad av friedflow den 2012-12-17 klockan 19:56. |
|
|
|
|
|
#4 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: sep 2011
Operatör: Telenor Telefon: HTC One X Tema: lala v2 Launcher: APEX Tack: 9
Tackad 24 ggr i 17 inlägg
|
Skulle ju komma nu. NU. Bokstavligen nu typ!?!?!?! Varför inte släppa "stabil version" som INTE är "fylld till bredden med buggar" nu? Är väl ändå att föredra?
|
|
|
|
|
|
#5 - (Permalink) |
|
Professional Droid
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia Z ROM: Stock i väntan på något roligt Launcher: Självklart Tack: 15
|
Vart har du sett ett officiellt uttalande från Sony om att den skulle komma nu? Jag har läst mängder med rykten om det men aldrig något från Sony men jag kan ha missat något.
|
|
|
#6 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: nov 2011
Operatör: Telenor Telefon: Sony Xperia V ROM: ICS 4.0 Tema: Orginal :-I Launcher: Orginal :-) Tablet: Bärbar Compaq Tack: 21
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Är det drygt å vänta!! Jag lämnar Lg Optimus 2x nyss, och den kör GB än...
Sony Xperia V. (Reserven Sony Xperia Tipo.) Senast redigerad av Bbybo den 2012-12-17 klockan 21:58. |
|
|
|
|
|
#7 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: sep 2011
Operatör: Telenor Telefon: HTC One X Tema: lala v2 Launcher: APEX Tack: 9
Tackad 24 ggr i 17 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#8 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2011
Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Att den kommer i mars har nog inte så mycket med om de hinner få fram uppdateringen eller inte. Detta är ett sätt att förlänga livslängden på dessa modeller, att få nuvarande och kommande ägare att ha något som är bättre och som kommer snart. I min värld ett tecken på ett stort kunnande för hur marknaden för smartphones fungerar idag.
Att ett antal personer skriker högt på dessa forum betyder inget för försäljningen och värdet av varumärket i stort, då de flesta 99% av köparna inte bryr sig om vilken version den har. Sedan säger givetvis Sony officiellt att man lyssnar på sina kunder ang. uppdateringar etc, men för dom avgörande besluten är det helt andra faktorer med i beslutsunderlaget. Ett företag av Sony's kaliber och storlek vet givetvis till 100% vad de gör i dessa sammanhang, då de har de allra bästa marknadsstrategerna i sitt stall. Något som kanske är svårt att förstå om man inte är insatt i hur det fungerar på denna nivå. Så istället för att skrika högt och idiotförklara Sony för att just DU måste vänta ett tag, tänk lite längre än dig själv och försök ta reda på hur det verkligen fungerar. |
|
|
|
|
|
#9 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: okt 2010
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia V Tack: 16
Tackad 5 ggr i 5 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2010
Tack: 3
Tackad 4 ggr i 4 inlägg
|
Likabra att inse fakta... Personligen tror jag inte på JB innan midsommar (om det ens kommer alls)...
Lika bra att invänta CM 10.1 för FXP istället. |
|
|
|
|
|
#11 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia V ROM: 4.1.2 Orignal Launcher: Orginal Tablet: Nexus 7 Tack: 8
Tackad 18 ggr i 17 inlägg
|
Iom att JB är ute till Xperia T i vissa regioner så lär det inte dröja så länge för oss.
|
|
|
#12 - (Permalink) | |
|
Professional Droid
|
Citat:
Skickat från min Xperia V via Tapatalk 2
|
|
|
|
#13 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2010
Tack: 3
Tackad 4 ggr i 4 inlägg
|
Haha nja jag är realist ;-)
Skickat från min LT25i via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#14 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: dec 2012
Tack: 2
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Jag är nöjd med det jag har nu. Kanske för att jag inte vet vad JB kommer med. Vad ger JB mig?
|
|
|
|
|
|
#15 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia V ROM: 4.1.2 Orignal Launcher: Orginal Tablet: Nexus 7 Tack: 8
Tackad 18 ggr i 17 inlägg
|
Citat:
Samt google now. Bland annat.
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|