Webbläsare dör

Diskussion i 'Motorola' startad av Brundin, 14 apr 2012.

  1. Brundin

    Brundin Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 okt 2010
    Inlägg:
    741
    Mottagna gillanden:
    32
    Operatör:
    Televox
    Telefon:
    Samsung galaxy s20

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Televox
    Telefon:
    Samsung galaxy s20
    Platta:
    iPad pro 12
    Hej! Både min stock läsare och dolphine läsaren bara stänger av sig själva när jag surfar.. de kan vara allt från facebook till aftonbladet eller apple.se... tror de har att göra med flash, men är osäker.. hur som helst blir jag helt galen... nån som ha tips om hur jag får dem stabila ? En surfplatta utan fungerande webbläsare är så är... köpte min xoom hos elia och är helt stock.. snälla hjääälp

    Sent from my MZ601 using Tapatalk 2
     
  2. kendobendo

    kendobendo Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 feb 2011
    Inlägg:
    2 325
    Mottagna gillanden:
    636
    Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root

    MINA ENHETER

    Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root
    Fan, jag tänkte precis ge dig tipset att prova Google Chrome..fast om du nu kör helt stock så har du gissar jag Android 3.2? Chrome kräver nämligen ICS. Om du vill kan du ju prova Team Eos Rom som faktiskt funkar väldigt bra.

    Jag har dock tyvärr inget vettigt tips för hur du löser ditt problem. Du kan ju prova stänga av kanske pluginsen i webbläsaren. De finns i inställningsmenyn någonstans där. Då kommer inte Flash funka längre men om du inte behöver de så kanske de kan vara ett alternativ. Annars är Opera Mobile en helt okej webbläsare också. Kanske är värt å prova. Den stödjer dock inte Flash.
     
  3. CrazyDriver

    CrazyDriver Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 maj 2010
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Jag antar att du har du testat att starta om Xoom:en. Jag hade själv problem med att en massa program, inklusive browsern, kraschade hela tiden. Efter en snabb omstart så fungerade allt igen. Dock har jag märkt att Xoom:en har en förmåga att sega ihop och bli instabil om den har varit gång ett par veckor i sträck. Då brukar en omstart hjälpa.