![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: feb 2012
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III mini Tema: Blå Tablet: Benso ;) Tack: 17
Tackad 34 ggr i 25 inlägg
|
![]() ganska intressant om ni frågar mig, som röker. varför dra i sig alla tusentals skadliga "onödiga" ämnen när man kan skaffa en e-cig? hittade en länktill en svensk sida som har e-cig med nikotin http://e-cigarett.xsmoke.se/ är det någon som testat dessa eller kanske andra märken som kan rekomenderas, dem måste dock innehålla nikotion (till Er som tänker att man skall sluta osv behöver ej svara i denna tråd, denna är till folk som faktiskt röker men vill röka mindre skadligt.)
|
|
|
#2 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jul 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Original Tack: 1
Tackad 17 ggr i 12 inlägg
|
Varför gör du reklam för detta när det tydligt står i reglerna att Swedroid inte tillåter det?
|
|
|
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III mini Tema: Blå Tablet: Benso ;) Tack: 17
|
reklam??
|
|
|
#4 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Tre Telefon: HTC Desire ROM: Runnymede_Bliss-AIO S-Off Tablet: ZTE Light Tack: 31
Tackad 15 ggr i 13 inlägg
|
Röker e-cig fast men utan nikotin. Men köper från utlandet.
|
|
|
#5 - (Permalink) |
|
Youth Droid
|
ok, hur tycker du dem fungerar? smakar dem något?
|
|
|
#6 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Operatör: Tre Telefon: HTC Desire ROM: Runnymede_Bliss-AIO S-Off Tablet: ZTE Light Tack: 31
|
Jag har Joye eGo med E-Juice, med ulika smak och styrka. Avgir mycke rök och smaker stärkt. Kolla på youtube vad andre tycker om det.
Röker man Små E Cigg räkker det inte så länge så tror man trötnar fort då. Men lite komisk man röker E Cigg i ställe. Förste jag måste ha när jag vaknar hehe.
Jag är dyslektiker Senast redigerad av Nickee den 2012-11-25 klockan 20:26. |
|
|
|
|
|
#7 - (Permalink) |
|
Youth Droid
|
Men ta bort länk annars går den til skräp.
|
|
|
#8 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: dec 2009
Operatör: Comviq Telefon: HTC One X ROM: CyanogenMod 10.1 Nightlies Launcher: NovaPrime Tablet: Apple iPad2 16gb Tack: 87
Tackad 141 ggr i 109 inlägg
|
Varför ska den gå till skräp?
Bara för att du kanske inte är rökare så ska du inte trycka ner andra som röker. Han kanske vill sluta röka och vill hitta fler exempel än http://e-cigarett.xsmoke.se/ Och nej, han gör inte reklam för någon sida! Han lägger en länk som kan vara intressant till flera andra som oxå vill sluta med vanliga cigg.... Så sluta gnäll! |
|
|
|
|
|
#9 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
|
Citat:
|
|
|
|
#10 - (Permalink) |
|
Youth Droid
|
Sorry om jag tar fel. Som jag skriver så röker jag fast e-cig.
Kan skicka länk privat där jag köper om någon vill det.
Jag är dyslektiker Senast redigerad av Nickee den 2012-11-25 klockan 22:33. |
|
|
|
|
|
#11 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: jul 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Original Tack: 1
Tackad 17 ggr i 12 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
|
Citat:
länken var mer för information där man kunde se vad det var för något. och även diskutera fördelarna, inte prata reklam
|
|
|
|
#13 - (Permalink) |
ModeratorReg.datum: mar 2010
Operatör: Telenor Telefon: Google Nexus 4 ROM: Original 4.2.1 Tablet: N10, N7, Xoom Tack: 62
Tackad 258 ggr i 169 inlägg
|
Ser inget problem med denna tråd. Han länkar enbart till en sida vilket är okej. Vad jag kan se så har han ingen koppling till sidan.
|
|
|
#14 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: maj 2012
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy Note II Launcher: Nova Launcher Tablet: Asus Tf300TG Launcher: Nova Tack: 10
Tackad 11 ggr i 9 inlägg
|
har själv många gånger funderat på e-cigg. Ni som har prövat får gärna skriva vad ni tycker om det.
är det stor skillnad mot vanliga cigaretter, vad gäller smak, känsla och pris? Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#15 - (Permalink) |
|
Youth Droid
|
Da kommer jag med en länk. Trygt ställe och får mine saker och inget strul med tullen.
Jag räknar ut jag betalar ca 180 kr pr månad. bruker köpa så det räcker 1 år. Brukar vara rea i januari så da köper jag in alt. http://www.heaven-gifts.com/
Jag är dyslektiker Senast redigerad av Nickee den 2012-11-26 klockan 05:51. |
|
|
|
![]() |
| Taggar |
| e-cig cig e |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|