Problem: Trebuchet har tyvärr stoppats

Diskussion i 'Nexus S - ROM-filer och utveckling' startad av rhodos, 13 feb 2014.

  1. rhodos

    rhodos Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 sept 2010
    Inlägg:
    51
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Vad har hänt? Använder Cyanogenrootning i min Samsung 7.7. I går fick jag följande felmeddelande "Tribuchet har tyvärr stoppats"

    Kan inte komma åt inställningar m.m. Kan inte öppna de ikoner som ligger längs ner på skärmen. Ikonprogram som ligger ovanför verkar fungera ok.

    Är inte så hemma på detta då jag anlitade en vän för att roota min tab. Han är just nu inte tillgänglig för hjälp.
    Kanske någon här vet svaret och vad jag behöver göra för att få ordning på tabben?

    mvh
    Bengt
     
  2. kendobendo

    kendobendo Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 feb 2011
    Inlägg:
    2 325
    Mottagna gillanden:
    636
    Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root

    MINA ENHETER

    Telefon:
    OnePlus 7T Pro McLaren + Root
    Låter som själva helskärmsappen har ballat ur. Lättaste sättet att förhoppningsvis lösa detta är att rensa program data för just bara den och lägga ut dina genvägar på nytt.

    Eftersom du inte får upp just helskärmsappen i senaste program hanteraren och du kan väl inte öppna play butiken på plattan heller, då kan du istället gå till din dator och surfa in på play butiken där istället, logga in på ditt Google konto och installera en annan helskärmsapp så länge som exempelvis nova. Plattan kommer sedan låta dig köra den när du trycker på hemknappen.

    Lycka till.

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Pro
     
  3. rhodos

    rhodos Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 sept 2010
    Inlägg:
    51
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Du är fantastisk

    Fick en en så go känsla i kroppen när jag gjort som du skrev. Laddade ner nova och klick så fungerade allt igen. Du är en fin människa och återigen tack.:)