![]() |
|
|||||||
![]() |
| Share | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jun 2012
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy Note II ROM: Project AOSP v1.3 Tema: Minimal MIUI Launcher: Nova Tablet: Samsung Galaxy Tab 2 10.1 Tack: 38
Tackad 26 ggr i 22 inlägg
|
Har googlat och fått fram att det är bäst att göra den 1280x1280. Inte 720x1280 som upplösningen på skärmen är. Men oavsett vilka demensioner jag testar så blir det inte bra. Först och främst så förstår jag inte varför Android måste beskära bilden som det görs. Kan man på någotsätt bara ställa in en bakgrund som inte beskärs? Sen skulle jag också vilja ha olika bakgrunder på dom olika sidorna. Den funktionen finns ju inte så jag tänkte att jag får göra det själv. Alltså göra en egen bakgrund med 3 olika bakgrunder i en. Men då beskär ju Android bilden helt skevt. Någon som vet hur man ska göra? Kanske finns någon app eller nåt apk (så heter det väl) som man kan flasha in som löser detta...? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: nov 2010
ROM: Original Tack: 17
Tackad 56 ggr i 26 inlägg
|
Ladda ner galleri-appen QuickPic och välj bakgrund därifrån!
|
|
|
|
| Följande medlem säger tack till FedEx för det här inlägget: |
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jun 2012
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy Note II ROM: Project AOSP v1.3 Tema: Minimal MIUI Launcher: Nova Tablet: Samsung Galaxy Tab 2 10.1 Tack: 38
Tackad 26 ggr i 22 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#4 - (Permalink) |
|
Professional Droid
Reg.datum: nov 2009
Telefon: Google Nexus S ROM: Stock Launcher: Nova launcher prime Tablet: Nexus 7 ROM: Stock Launcher: Nova launcher prime Tack: 14
Tackad 399 ggr i 364 inlägg
|
Bredden skall dubblas så 1440x1280 skall det vara.
|
|
|
|
|
|
#5 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Original Launcher: Go Launcher Ex Tack: 2
Tackad 11 ggr i 10 inlägg
|
Citat:
Jag tror att denna app kan hjälpa dig med det.
|
|
|
|
#6 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy Note II ROM: original + Root Launcher: Apex Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1N Tack: 50
Tackad 84 ggr i 72 inlägg
|
Här har du appen för att ha olika wallpapers
https://play.google.com/store/apps/d...r.multipicture Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 |
|
|
|
| Följande medlem säger tack till poipen för det här inlägget: |
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|