![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: nov 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy Note II LTE ROM: 4.1.2 stock Tablet: Har haft två Archos 101or Tack: 7
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Är det någon som vet något bra sätt att bli av med eländet? |
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jun 2009
Tack: 7
Tackad 4 ggr i 3 inlägg
|
Jag skulle inte tro det. Jag använder aldrig den funktionen men jag tycker inte den knappen tar speciellt stor plats dock.
|
|
|
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy Note II LTE ROM: 4.1.2 stock Tablet: Har haft två Archos 101or Tack: 7
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Den tar i och för sig inte så stor plats, men det har hänt att jag råkat trycka fel några gånger när jag "på språng" råkat trycka fel då jag använt telefonen med endast en hand. Så det vore för mig önskvärt om någon kunde hitta en smart lösning på detta... (Själva funktionen videosamtal är ju en funktion som enligt min uppfattning nästan ingen använder...)
|
|
|
|
|
|
#4 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Reg.datum: sep 2012
Operatör: Telia Telefon: LG Optimus G ROM: Original Tema: Clean Launcher: GO Launcher EX Tablet: Samsung Galaxy Tab 7.7 Launcher: Nova Prime Tack: 13
Tackad 38 ggr i 33 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
| Följande medlem säger tack till embu444 för det här inlägget: |
|
|
#5 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jun 2009
Tack: 7
Tackad 4 ggr i 3 inlägg
|
Du kan aktivera så att du automagiskt ringer till den kontakt du har framme så fort du sätter telefonen till örat. Fungerat väldigt bra och ingen risk föra att klicka fel.
|
|
|
|
| Följande medlem säger tack till AxeFestis för det här inlägget: |
|
|
#6 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Tackar för dessa två bra förslag... Jag ska kolla på dialern och inställningen och ska se vad som faller mig i smaken...
|
|
|
|
|
|
#7 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: mar 2010
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy Note II LTE ROM: Original 4.1.2 Tema: Original Launcher: Original Tack: 10
Tackad 13 ggr i 13 inlägg
|
Vilket telefonnummer väljer den då om man har flera nummer till en kontakt villket man oftast har?
|
|
|
|
|
|
#8 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: jul 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: MIUI + SiyahKernel Tack: 17
Tackad 126 ggr i 96 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#9 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy Note II LTE ROM: Original 4.1.2 Tema: Original Launcher: Original Tack: 10
|
Jag har hem-, mobil- och arbetsnummer till nästan varje kontakt.
Tycker det är väldigt b att lägga upp en ny kontakt för varje nummer. |
|
|
|
|
|
#10 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: sep 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy Note II ROM: Omega V11 Perseus v 31.2 Tema: Moddat Kalagas Mixed Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: Apple Ipad 3 Tack: 55
Tackad 37 ggr i 31 inlägg
|
Citat:
Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
|
#11 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: jan 2012
Telefon: HTC Desire S Tack: 37
Tackad 95 ggr i 67 inlägg
|
Citat:
nä men skämt åsido så har nog de flesta ett nummer per kontakt, förstår dock ditt "problem"! |
|
|
|
|
|
|
#12 - (Permalink) | |||
|
Först på /forum
Reg.datum: maj 2009
Operatör: Telenor Telefon: Google Nexus 4 ROM: Original Tablet: Google Nexus 7 Tack: 30
Tackad 215 ggr i 187 inlägg
|
Citat:
Citat:
Du är kvar i stenåldern du använder väl simkortet som lagringsmedia för dina kontakter också? Citat:
Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2 |
|||
|
|
|
|
|
#13 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: sep 2012
Operatör: Telia Telefon: LG Optimus G ROM: Original Tema: Clean Launcher: GO Launcher EX Tablet: Samsung Galaxy Tab 7.7 Launcher: Nova Prime Tack: 13
Tackad 38 ggr i 33 inlägg
|
De går o ställa in vilket nr som gäller utav alla dom du har hos den kontakten.. Som någon skrev, så blir de som "primära nr" hos den kontakten
|
|
|
|
|
|
#14 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: jul 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: MIUI + SiyahKernel Tack: 17
Tackad 126 ggr i 96 inlägg
|
Citat:
![]() min 83-åriga mormor är en av de få som har både hemtelefon och mobil i min telefonbok. jobbnummer har jag i tjänstemobilen. och själv har jag inte haft hemtelefon på 14 år! Senast redigerad av orcophant den 2013-01-28 klockan 14:52. |
|
|
|
|
|
|
#15 - (Permalink) |
|
Youth Droid
|
|
|
|
|
![]() |
| Taggar |
| videosamtal videocall |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|