![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jan 2012
Tack: 10
Tackad 17 ggr i 9 inlägg
|
windows.microsoft.com/sv-SE/windows/download-shop Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 Senast redigerad av Dingus den 2013-02-01 klockan 07:15. |
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) | |
|
Senior Droid
Reg.datum: jun 2010
Operatör: Telenor Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Paranoid Android Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: Nexus 7 ROM: SmoothROM med M-kernel Launcher: Nova Launcher Prime Tack: 97
Tackad 143 ggr i 126 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Android
Reg.datum: nov 2010
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: MC3 + JKay + Perseus kernel Launcher: Nova Prime Tablet: Google Nexus 7 32GB Wi-Fi Tack: 386
Tackad 703 ggr i 545 inlägg
|
Jag tycker inte det är värt det. Pain in the ass om man vill/behöver installera unsignade drivrutiner.
|
|
|
|
|
|
#4 - (Permalink) |
ModeratorReg.datum: mar 2010
Operatör: Telenor Telefon: Google Nexus 4 ROM: Original 4.2.1 Tablet: N10, N7, Xoom Tack: 62
Tackad 258 ggr i 169 inlägg
|
Varför installerar du unsignade drivrutiner?
|
|
|
#5 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Comviq Telefon: Sony Xperia Z ROM: Original Tack: 8
Tackad 38 ggr i 30 inlägg
|
Citat:
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
|
#6 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Telenor Telefon: Google Nexus 4 ROM: AOKP Tablet: Nexus 7, iPad 4th Gen Tack: 15
Tackad 177 ggr i 135 inlägg
|
Jag installerade precis Win7 igen efter att ha prövat Win8 under en månad. Kändes lite som en uppgradering nu när jag installerade Win7
|
|
|
|
#7 - (Permalink) |
|
Android
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: MC3 + JKay + Perseus kernel Launcher: Nova Prime Tablet: Google Nexus 7 32GB Wi-Fi Tack: 386
|
För att alla drivrutiner inte är digitalt signerade av microsoft. Om man installerar vissa tredjepartsprogram. Tex virtualbox/vmware osv (eller de kanske har signerade nu)
Sen använder jag en drivrutin som heter universal naked driver (bättre än samsungs skit) som inte strular lika mycket med adb. |
|
|
|
|
|
#8 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: dec 2009
Operatör: Telenor Telefon: Google Nexus S Tablet: Nexus 7 Tack: 60
Tackad 158 ggr i 111 inlägg
|
Jag kör fortfarande XP. Still going strong...
Men klart, det mesta kommer successivt anpassas för Windows 8, kör på om din dator klarar det!
|
|
|
#9 - (Permalink) | |
ModeratorReg.datum: mar 2010
Operatör: Telenor Telefon: Google Nexus 4 ROM: Original 4.2.1 Tablet: N10, N7, Xoom Tack: 62
Tackad 258 ggr i 169 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
#10 - (Permalink) | |
|
Android
|
Citat:
1 GB RAM 1 6GB utrymme 1 GHz en kärna |
|
|
|
|
|
|
#11 - (Permalink) | |
|
Android
Reg.datum: jan 2011
Operatör: Tre Tablet: iPad Mini Tack: 56
Tackad 455 ggr i 421 inlägg
|
Citat:
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Skaffa Dropbox via min länk - få 500MB extra här-> Sedan 2010: Nokia 5800 Xpress Music -> Nokia X6-00 -> SE X10 Mini -> SE X10 Mini Pro -> Galaxy Ace -> Galaxy S -> Galaxy S2 -> HTC One X -> Galaxy S3 -> iPhone 4S |
|
|
|
|
|
|
#12 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Original Tablet: Huawei Mediapad Tack: 14
Tackad 33 ggr i 27 inlägg
|
Har kört Win 8 ett tag nu. Jag tyckte det var dags att uppgradera från XP som jag kört tidigare och jag har hoppat över både Vista och Windows 7.
Tekniskt sett tycker jag Win 8 är en bra plattform. Går snabbt och stabilt och har ett mycket bra hårdvarustöd. Har installerat på tre helt olika datorer och inte behövt krångla med att lägga till en enda drivrutin. Däremot finns det mycket att säga om användargränssnittet som dels tar ett tag att vänja sig vid och dessutom saknar en del funktionalitet man vant sig vid i tidigare Windows versioner. Det känns som att Microsoft pumpat ut 8:an för snabbt och jag hoppas att vissa saker kommer att rättas till/kompletteras i kommande service-packar. |
|
|
|
|
|
#13 - (Permalink) | |
|
Android
Reg.datum: jan 2011
Operatör: Tre Tablet: iPad Mini Tack: 56
Tackad 455 ggr i 421 inlägg
|
Citat:
Är det något speciellt du tänker på som du inte hittar i windows 8? ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Skaffa Dropbox via min länk - få 500MB extra här-> Sedan 2010: Nokia 5800 Xpress Music -> Nokia X6-00 -> SE X10 Mini -> SE X10 Mini Pro -> Galaxy Ace -> Galaxy S -> Galaxy S2 -> HTC One X -> Galaxy S3 -> iPhone 4S |
|
|
|
|
|
|
#14 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Original Tablet: Huawei Mediapad Tack: 14
Tackad 33 ggr i 27 inlägg
|
Ett exempel är att om man som jag kör Win 8 på en 27" LCD skärm så blir fönsterramarna groteskt breda, en halv cm ungefär. Finns inget sätt att ställa in det förutom registerhack.
|
|
|
|
|
|
#15 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: okt 2010
Operatör: Comviq Telefon: Samsung Galaxy Note ROM: Ultimate JellyBean 4.1.2 Tablet: Nexus 7 rootad 4.2.2 Tack: 34
Tackad 24 ggr i 13 inlägg
|
Jag tycker win8 fungerar kanon, dock så har jag avaktiverat metro till en viss del.
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|