![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: nov 2012
Operatör: Telenor Tablet: Nexus 7 Tack: 0
Tackad 6 ggr i 3 inlägg
|
Nackdelar/Problem: - Laggar som fan under google play - Trög när man scrollar - Slö när man öppnar programmen - Laggar när man skriver in koden vid start - Det står att OS tar 92 % av batteriet, vet inte ifall det är bugg för mig men jag har inte ens installerat några program [Bara jag ?] Fördelar: - Alla nyheter som 4.2 får med |
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Motorola RAZR Launcher: stock Tablet: Nexus 7 Tack: 5
Tackad 6 ggr i 6 inlägg
|
Citat:
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: maj 2011
Operatör: Telia Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: JB 4.1.2 Tema: Cyrix GO LauncherEX Theme Launcher: GO Launcher EX Tablet: Nexus 7 Tack: 7
Tackad 8 ggr i 5 inlägg
|
Inga problem här heller
|
|
|
|
|
|
#4 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2011
Operatör: Telia Telefon: HTC Desire S ROM: Original Tablet: Google Nexus 7 Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Har problem med att Firefox kraschar och att MX Player inte stödjer 4.2
Har inte testat så ofantligt mycket mer, men annars så tycker jag att det funkar. |
|
|
|
|
|
#5 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: nov 2009
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Neatrom UHLPY android 4.0.4 Launcher: Nova Tablet: Nexus 7 16GB , Batch C90 Tack: 38
Tackad 9 ggr i 9 inlägg
|
Fungerar kanon, snabbare och trevligt med nya features . gillar der nya tangentbordet och widgetarna i låsskärmen. Klockan och bildvisaren vid dockning och laddning är också trevliga samt de nya snabbinställningarna via rullgardinslisten .. Känns snabbare också ...
|
|
|
|
|
#6 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Halebop Telefon: Google Nexus 4 ROM: Vanilj Tablet: Nexus 7 Tack: 25
Tackad 10 ggr i 9 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
#7 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: mar 2010
Operatör: Telenor Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: yakju Tema: Stock Launcher: Stock Tack: 47
Tackad 92 ggr i 82 inlägg
|
Jag har i stort sett inga problem förutom att Spotify har en jädra tendens att lagga, vilket jag tycker är skitstörigt. Jag tror inte det är Androids fel utan snarare Spotifys men det är lite klurigt att avgöra och kräver mer undersökning.
Någon gång då och då ser jag att det blir grafikbuggar här och där, främst i gReader och Tapatalk. Inget allvarligt men det finns där vilket jag finner lite skumt. Annars är jag nöjd. Låsslärmswidgetarna är klart mer användbara och intuitiva än på nallen. Däremot är rullgardinslistorna helt knöliga jämfört med nallen vilket jag tycker är lite bök att vänja sig vid. Slutgiltligen en sak som inte alls har med Android 4.2 att göra men är det bara jag som tycker att det är en liten utmaning att byta mellan Androidtangentborden på tex GN och N7? Jag gör rätt ofta misstaget att skicka meddelanden av misstag i tex GTalk för att jag tror att sudd sitter längre ner på N7an än den gör.... |
|
|
|
|
|
#8 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2012
Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
+Timer och stoppur var väl fan på tiden
+Gillar nya låsskärmen, tycker däremot att man ska kunna ställa in vilken klocka man vill ha där. +Dagdrömmar +Snabbinställningar +Fleranvändarsupport -språkfel lite överallt. -mindre dockikoner -Fortfarande inte fullskärm i Chrome (STORT MINUS!!!) -Inte support för fler färgteman (exempelvis om man vill ha ljusa settings som i iphone eller någon annan färg) |
|
|
|
|
|
#9 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: aug 2011
Operatör: Tre Telefon: HTC One X Tablet: Nexus 7 Tack: 3
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Kan man inte stänga av den onödiga och irriterande högra menyn?
|
|
|
|
|
#10 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: aug 2012
Tack: 5
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Fick precis hem den OTA. Tycker att det flyter finfint
Har dock en stilla undran om tangentbordet. Har varit inne i settings och kollat och det är ikryssat för "swype"-funktionen. Meeeeen det händer inget när jag drar på tangentbordet.
|
|
|
|
|
|
#11 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: mar 2010
Operatör: Telenor Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: yakju Tema: Stock Launcher: Stock Tack: 47
Tackad 92 ggr i 82 inlägg
|
Se över om du har laddat ner och aktiverat ordlistan för språket med.
|
|
|
|
|
|
#12 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: aug 2011
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S4 ROM: 4.2.2 Tack: 14
Tackad 21 ggr i 20 inlägg
|
Funkar kanon för mig, inga problem än så länge. Tycker att batteritiden har blivit något bättre, samt lite bättre flyt bland hemskärmar och i Chrome
Galaxy S4 Nexus 4, Samsung Galaxy Note II ,Samsung Galaxy SIII, Htc One X, Samsung Galaxy Note, Htc Sensation XL, Samsung Galaxy SII, Apple iPhone 4, Htc Desire HD Asus Eee Pad Transformer + docka, Ipad 2 16gb wifi, Nexus 7, Asus Transformer Tf300t |
|
|
|
|
|
#13 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Google Nexus 4 ROM: Orginal Launcher: Nova Launcher Prime Tablet: Google Nexus 7 och 10 Tack: 9
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
Fungerar väldigt bra än så länge! Flyter på smidigt och gillar både rullgardinen och fotoredigeringen. Gmail appen är också kanon nu! Utöver det har jag inte testat det så mycket.
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#14 - (Permalink) |
|
Professional Droid
Reg.datum: jun 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III Tablet: Nexus 7 Tack: 145
Tackad 314 ggr i 247 inlägg
|
Har ni testat senaste uppdateringen av mx player?
|
|
|
|
#15 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: aug 2012
Tack: 5
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Citat:
Edit: det löste sig var tvungen att uppdatera Senast redigerad av Albin N7 den 2012-11-15 klockan 23:51. |
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|