![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Telenor Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Original Launcher: Apex Launcher Tablet: Galaxy Note 10.1 Tack: 8
Tackad 11 ggr i 8 inlägg
|
Skickat från min GT-N8010 via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: feb 2010
Operatör: Telia Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Original Jelly Bean 4.2.2 yakju JDQ39 Launcher: Nova Prime Tablet: Google Nexus 7 Tack: 104
Tackad 41 ggr i 30 inlägg
|
Fullkomligt övertygad om att 4.2 kommer till både Gnexus och S. Tror även att KLP kommer till iaf Gnexus men förmodligen isf även den till S.
Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: jan 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Stock Tablet: Samsung Galaxy Tab 10.1 Tack: 48
Tackad 86 ggr i 70 inlägg
|
Klart vi kommer få 4,2 , när är dock svårare att säga. En sak är dock säkert yakju kommer få det mycket tidigare än yakjuxw.
|
|
|
|
|
|
#4 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Operatör: Telia Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Original Jelly Bean 4.2.2 yakju JDQ39 Launcher: Nova Prime Tablet: Google Nexus 7 Tack: 104
|
Citat:
Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
|
|
|
|
#5 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jun 2012
Operatör: Comviq Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: CM 10 Nightlies Tack: 22
Tackad 22 ggr i 17 inlägg
|
Ja, väldigt konstigt om vi inte skulle få det. Men vad tror ni om Miracast? Är det bara mjukvarumässigt eller behövs någon ny hårdvara?
|
|
|
#6 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Halebop Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Android 4.2.1 Jelly Bean rooted Tablet: Asus Transformer Prime Tack: 96
Tackad 96 ggr i 59 inlägg
|
4.2 lär nog komma till GN relativt snabbt efter N4 och N10 släppts.
|
|
|
#7 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Operatör: Telia Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Yakju Launcher: Nova Launcher Tack: 20
Tackad 31 ggr i 29 inlägg
|
Citat:
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
|
|
|
|
#8 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: dec 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Orginal 'Nordisk' Tablet: Galaxy Nexus Tack: 5
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Jag vill veta hur google tänker sköta existerande nordiska nexusrom:mar samt kommande 3g lte? plattor.
Google måste bli transparanta när det gäller tidplaner för 'regionala' (radio?) varianter. Jag skulle nöja mig med att veta t.ex. att den nordiska släpps x antal veckor efter ... |
|
|
|
|
|
#9 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: nov 2010
Operatör: Telia Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Stock Launcher: Nova Tack: 8
Tackad 13 ggr i 10 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 - (Permalink) |
|
Teen Droid
|
Om två veckor ca är det dags att söka efter uppdatering igen och/eller köra ramverkstricket, för då börjar 4.2 att rullas ut till Gnexus och N7. Med yakju då förstås... Om man inte flashar factoryn då eller tom Custom Rom
![]() http://www.youmobile.org/blogs/entry...-Nexus-Nexus-7 Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Android - the side of openness and choice! ![]() Kör Android - få delar av kommande IOS redan idag! Senast redigerad av gripen den 2012-11-01 klockan 10:58. |
|
|
|
| Följande 4 medlemmar säger tack till gripen för det här inlägget: |
|
|
#11 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2012
Operatör: Tre Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: 4.2.2 Launcher: Nova Launcher Tack: 9
Tackad 30 ggr i 23 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: jun 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III Launcher: Nova Tablet: Nexus 7 Tack: 26
Tackad 8 ggr i 8 inlägg
|
Citat:
Senast redigerad av Frisell den 2012-11-01 klockan 12:52. Anledning: grammatik |
|
|
|
|
|
|
#13 - (Permalink) |
|
Teen Droid
|
Vet inte, vissa säger det är placebo, andra att det funkar. Ytterligare andra att det dels inte funkar, dels skapar problem. Jag fick 4.1.1 rätt snabbt den vägen iaf.
Men iaf, snart kommer 4.2 Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
|
|
|
#14 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Operatör: Comviq Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: CM 10 Nightlies Tack: 22
Tackad 22 ggr i 17 inlägg
|
Tror ni man kan vänta sig att CM10 nigthliesen baseras på 4.2 snabbt efter sourcen släpps eller får man vänta ett tag?
Tapatalke'd from my G Nexus.
|
|
|
#15 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2011
Operatör: Tele2 Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Yakju 4.2.2 Tack: 15
Tackad 19 ggr i 14 inlägg
|
Citat: