Fråga: Är ni nöjda

Diskussion i 'One Max' startad av Fraise, 26 jul 2014.

  1. Fraise

    Fraise Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 apr 2011
    Inlägg:
    42
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Har börjat snegla på denna, efter att ha läst lite om M7 och M8 men jag tycker dom är lite små. Är den värd att köpa. Är ni som har den nöjda. Vad är positivt/negativt.
     
  2. paulreedsmith

    paulreedsmith Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 sept 2011
    Inlägg:
    1 413
    Mottagna gillanden:
    435

    MINA ENHETER

    Har inte ägt Max (vem har?!), men om jag minns rätt så fick den genomgående ganska dåliga recensioner. Tror konsensus var att den var rätt menlös och att det fans alternativ på marknaden som var betydligt bättre.

    Edit: Ser nu att det finns totalt en tråd skapad på One Max delen. Kan inte sålts många exemplar kan jag tänka mig. Därmed inte sagt att den är dålig. Dock är den troligen ingen höjdare.
     
    Last edited: 26 jul 2014
  3. Fraise

    Fraise Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 apr 2011
    Inlägg:
    42
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Jo jag reagerade också på antalet trådar i forumdelen. Men enligt spec verkar det ju i stort sätt vara samma telefon som HTC One (M7). Men större och några fler funktioner.
    Jag har första Noten nu och den börjar verkligen bli trött.

    Hoppas att det finns någon här som har den och kan berätta lite mer.
     
  4. Rolf_Brandser

    Rolf_Brandser Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 jul 2014
    Inlägg:
    27
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har själv haft m7'an, den var grym. men för liten och för lite batteri. det var de enda felen på m7.
    prestanda är bra, riktigt bra med tanke på snapdragon 600, htc kan mjukvara.
    Har testat one max, en kompis har den. jag tycker den är grym. Men priset lite väl högt.
    Om du vil ha stor telefon, Xperia ultra är billig. :)
     
  5. Fraise

    Fraise Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 apr 2011
    Inlägg:
    42
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Det blev en one max för mig och jag är supernöjd, haft den någon månad nu. Fick den kanonbilligt på netonnet 2990:- så då slog jag till
     
    Rolf_Brandser gillar detta.