Diskussion: Nyinköpt z2

Diskussion i 'Xperia Z2 - Allmänt' startad av Gundolf, 20 sept 2014.

  1. Gundolf

    Gundolf Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 dec 2012
    Inlägg:
    63
    Mottagna gillanden:
    15

    MINA ENHETER

    Införskaffade mig igår en z2 (batch 22) och har ögnat, testat, bedömt och letat!

    Första jag letade efter var glipor och ocentrerade kameror. Den bakre kameran ligger lite, lite, näst intill ytterligt ur centrum annars så var den helt ok!

    Överhettning verkar den inte ha problem med heller. 2 minuter 4k och den blev lite ljummen på baksidan.

    Önskar dock att samtalsvolymen på lägsta volym kunde vara snäppet högre men kan bero lika mycket på mottagaren.

    Överlag är ja riktigt jävla nöjd med både hårdvara och mjukvara det lilla jag provat hittills. Rekommenderas!!
     
  2. jenkler

    jenkler Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 sept 2014
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Spännande, har funderat på att byta ut min Samsung S3. Är ju sugen på Sony iom att jag har en sony platta som funkar skit bra :)
     
  3. Gundolf

    Gundolf Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 dec 2012
    Inlägg:
    63
    Mottagna gillanden:
    15

    MINA ENHETER

    Får du bara en utan barnsjukdomarna kan ja inte annat än rekommendera den. Lite otymplig kke jämfört med andra 5.2 tums men riktigt gediget byggd!
     
  4. Zoltarflux

    Zoltarflux Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 okt 2012
    Inlägg:
    63
    Mottagna gillanden:
    18
    Telefon:
    iphone 14

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iphone 14
    Telefon 2:
    oneplus nord 2 5G
    Kan bara hålla med! Hoppade själv från galaxy s3 och ångrar mig inte en sekund! :)
     
  5. Gundolf

    Gundolf Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 dec 2012
    Inlägg:
    63
    Mottagna gillanden:
    15

    MINA ENHETER

    Har märkt av efter lite mer ingående provande att det där med samtalskvaliteten är rätt skiftande men till jäkla stor del beroende på vilken operatör man ringer till och ifrån samt hur bra mottagningen är.

    Är mottagningen dålig så blir det i regel ganska dålig kvalitet på ljudet också.