Widgetlocker 2.2. (18e april uppd.) Delay?

Diskussion i 'Applikationer' startad av SYRE, 26 apr 2012.

  1. SYRE

    SYRE Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 okt 2011
    Inlägg:
    207
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Jag uppdaterade Widgetlocker till version 2.2.4, som jag förstått det, den 19e april.

    På min låsskärm så har jag dela Missed it där jag får notifieringar om nya sms/missade samtal/whatsapp etc, samt en klocka och batteriprocent med hjälp av Minimalistic text. Märker nu sen den här uppdateringen att det blir en fördröjning när man tänder skärmen på dessa widgets. Att om jag missat 2 samtal så tar det uppskattningsvis en halv sekund från det att jag tänder skärmen tills dess att dessa widget "uppdateras". Likaså med klockan.

    Är det något som märkt samma sak? Är det isåfall någon som kommit på någon lösning eller liknande?

    Tack på förhand

    (Hittade ingen tråd som enbart handlade om Widgetlocker och alla andra tog upp andra problem, så skapade en egen, flytta gärna eller säg till om jag gjort något fel)
     
  2. pj87

    pj87 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 apr 2011
    Inlägg:
    443
    Mottagna gillanden:
    32

    MINA ENHETER

    Har jag inte sett iaf utan tycker den är snabbare å stabilare, men seriöst en ½ sec? vad hinner du göra under den tiden?
     
  3. SYRE

    SYRE Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 okt 2011
    Inlägg:
    207
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Visste väl att någon skulle fråga det, hehe. Nä, ingenting alls egentligen, men det är bara tråkigt med en uppdatering när det blir sämre.

    Dessutom har hela min lur krånglat lite senaste veckan och tänkte om det kanske var luren det var fel på och inte uppdateringen, och det ser ju faktiskt ut som att det Kan vara så.